• Topic 2

    Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!




    Nieuwe afleveringen BBC1
    S03E03 His Last Vow × Zondag × 21:30 - 23:00


    Muziek:
    Full Soundtrack




    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI


    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 21:19 ]

    Freebatch schreef:
    (...)
    Ik heb hier een linkje. Daar staat de video. (;


    Oehh.. Dankje.
    Probeer ik 'm daar even (:. Moet eerst wat downloaden ofzo.. x] Dus dat doe ik nu. Hoop dat het an lukt..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik wil wel op die lijst van Sherlockians, trouwens.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Stapper schreef:
    (...)

    Ongemakkelijk? Pfffftt.. Nee johh!
    Hallo, Benedict mag met de knappe, geweldige Andrew (bijna) kussen. En Andrew mag met de superknappe en leuke Benedict (bijna) kussen.
    Als ik Martin was, zou ik jaloers zijn geworden. Hahahahaha. x]


    Hehehe true. Ik bedoelde eigenlijk ook meer raar, aangezien ze aldoor elkaars vijand moeten spelen :')

    JohnSmith schreef:
    Ik wil wel op die lijst van Sherlockians, trouwens.

    JohnSmith schreef:
    Ik wil wel op die lijst van Sherlockians, trouwens.


    Ik ook! :)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 17:05 ]


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    Heeft iemand nog leuke gifs/afbeeldingen die ik in de beginpost kan plaatsen?

    Draculea schreef:
    Heeft iemand nog leuke gifs/afbeeldingen die ik in de beginpost kan plaatsen?

    Ik vind deze wel geinig:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Draculea schreef:
    Heeft iemand nog leuke gifs/afbeeldingen die ik in de beginpost kan plaatsen?


    Ik vind deze best wel geweldig.
    Mag ik ook op de lijst?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    Draculea schreef:
    Heeft iemand nog leuke gifs/afbeeldingen die ik in de beginpost kan plaatsen?

    Ik heb belachelijk veel Sherlock gifs op mijn laptop, maar ik gebruik dat ding nooit meer e.e
    Zou je mij ook op die lijst willen zetten? C:


    Caution first, always.

    Zijn er hier trouwens ook mensen die een (gerelateerde) SH story hebben? ^^
    Ik ben waarschijnlijk van plan om een verhaal te beginnen, maar daarvoor moet ik eerst nog het één en ander doen.

    Ik wil er eigenlijk wel één gaan schrijven, maar ik wil eerst nog een andere story afmaken. Ik verwaarloos mijn stories altijd, dus schrijf ik hooguit One Shots.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Draculea schreef:
    Zijn er hier trouwens ook mensen die een (gerelateerde) SH story hebben? ^^
    Ik ben waarschijnlijk van plan om een verhaal te beginnen, maar daarvoor moet ik eerst nog het één en ander doen.

    Ik heb vorig jaar een Sherlock story geschreven voor NaNoWriMo. Hij is alleen wel Engelstalig.
    Ik heb nu helaas geen tijd om andere dingen te schrijven dan SA's.


    Caution first, always.

    Freebatch schreef:
    Ik wil er eigenlijk wel één gaan schrijven, maar ik wil eerst nog een andere story afmaken. Ik verwaarloos mijn stories altijd, dus schrijf ik hooguit One Shots.

    Hm, ja ik ken het probleem. Ik heb op dit moment ook meerdere verhalen lopen. Mijn probleem is echter, dat ik continu nieuwe ideeën heb en dan sta ik weer te popelen om erover te schrijven. :'D

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Ik heb vorig jaar een Sherlock story geschreven voor NaNoWriMo. Hij is alleen wel Engelstalig.
    Ik heb nu helaas geen tijd om andere dingen te schrijven dan SA's.

    Engelstalig is toch geen probleem? (: Ik persoonlijk heb dat zelfs liever. Ik zou willen dat ik ook verhalen in het Engels kon schrijven, maar daarvoor is mijn woordenschat in het Engels nog net wat te klein, ondanks dat mijn Engels op alle andere gebieden wel vrij goed is. Oh well.

    Ik vraag me trouwens af of het mogelijk is om een SA te schrijven over Sherlock.