• Hallo,
    ik heb laatst de laatste aflevering van game of thrones gekeken en toen kreeg ik het idee dat ik iets had gemist. Ik heb de vraag onder een spoiler aangezien het gaat om de laatste aflevering (seizoen 4 aflevering 10).

    Daenerys heeft haar draken opgesloten. Alleen ze sluit er maar 2 op terwijl ze 3 draken heeft. Dus nu vraag ik me af of er iets met de derde draak is gebeurd wat ik ben vergeten. Of heeft ze die nog niet opgesloten en is dat nog niet duidelijk?


    Je mag ook antwoorden aan de hand van de boeken zolang je niet iets vertelt wat in de serie nog moet gebeuren. En zet alsjeblieft je antwoord onder een spoiler voor degenen die het nog niet hebben gezien.


    "There he is! It's my favorite superhero, The Retractor." Barry Kripke

    Als ik het me goed herinner was het iets dat die ene draak dat kind had verbrand waarmee die vader aan kwam. Dus die zou nog vrij zijn of zoiets denk ik dan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ja, ze sluit die andere twee op, omdat de derde dat kind van die man had verbrand. Ze vraagt dan volgens mij later waar de derde is, en dan zegt iemand "Ja we hadden een bericht dat ze hem laatst nog bij *plaatsnaam* zagen vliegen".
    Dan besluit ze om ze op te sluiten, maar die derde is er dus nog niet, die vliegt nog ergens rond.

    Hoop dat dit het iets verduidelijkt haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Jaa Dank jullie wel! Ik zal dan wel 1 zin hebben gemist ofzo!

    Hier kan dan wel een slotje op.


    "There he is! It's my favorite superhero, The Retractor." Barry Kripke

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."