• Topic 2

    Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!




    Nieuwe afleveringen BBC1
    S03E03 His Last Vow × Zondag × 21:30 - 23:00


    Muziek:
    Full Soundtrack




    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI


    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 21:19 ]

    Draculea schreef:
    (...)
    Engelstalig is toch geen probleem? (: Ik persoonlijk heb dat zelfs liever. Ik zou willen dat ik ook verhalen in het Engels kon schrijven, maar daarvoor is mijn woordenschat in het Engels nog net wat te klein, ondanks dat mijn Engels op alle andere gebieden wel vrij goed is. Oh well.

    Ik vraag me trouwens af of het mogelijk is om een SA te schrijven over Sherlock.

    Ik lees liever ook alles in het Engels C: Ik kan je de link sturen (;
    Het is mogelijk, dat heb ik ook gedaan namelijk :'D Sherlock vraagt alleen om langere verhalen e.e


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Ik lees liever ook alles in het Engels C: Ik kan je de link sturen (;
    Het is mogelijk, dat heb ik ook gedaan namelijk :'D Sherlock vraagt alleen om langere verhalen e.e

    Ja, stuur de link maar, dan kan ik 'm wel in het topic zetten als je wilt. ^^

    Lol, ja, dat dacht ik ook al. Omdat je met Sherlock toch zeker wel een hele moord of iets dergelijks gaat uitpluizen.

    Vanavond komtie weer op de BBC he :).
    (Geen ldee of het al Gemeld ls, kan niet na de vorige pagina..)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.


    Damn

    Stapper schreef:
    Vanavond komtie weer op de BBC he :).
    (Geen ldee of het al Gemeld ls, kan niet na de vorige pagina..)

    Oh zal best kunnen ja. ^^
    Hoewel hij ook al wel te vinden is op internet.

    Op Facebook zie ik allemaal van die linkjes die doorverwijzen naar spoilers van de aflevering van zondag voorbijkomen. Ik wil ze niet lezen, dus moet ik mezelf erop wijzen dat ik er niet op klik. Anders heb ik er meteen spijt van.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    Op Facebook zie ik allemaal van die linkjes die doorverwijzen naar spoilers van de aflevering van zondag voorbijkomen. Ik wil ze niet lezen, dus moet ik mezelf erop wijzen dat ik er niet op klik. Anders heb ik er meteen spijt van.


    Ook op Tumblr en Twitter. Ik heb nu al een aantal keer wat foto's gezien die mij echt hellemaal kapot maken van binnen :/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    Ook op Tumblr en Twitter. Ik heb nu al een aantal keer wat foto's gezien die mij echt hellemaal kapot maken van binnen :/

    Tumblr merk ik ook, ja. Ik kan gewoon niet tegen spoilers.
    Ook al wist ik allang wat er ging gebeuren in The Reichenbach Fall, maar alsnog moest ik huilen. Ook bij de tweede keer dat ik de episode keek.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ugh ja, haat aan spoilers. ):
    Ik heb gelukkig nog niets gezien, ik vermijd de rest van het internet een beetje. :'D

    Lk wil ook Geen spoilers zien xd. Kan niet wachten tot zondag.
    Op lnternet lukt het me niet om m te kijken..
    Dus Ga vanavond weer kijken x]. Samen met mn paps en zn vriendin dit keer.. Dus proberen niet te huilen xd


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Draculea schreef:
    Ugh ja, haat aan spoilers. ):
    Ik heb gelukkig nog niets gezien, ik vermijd de rest van het internet een beetje. :'D


    Dat is het beste wel. Momenteel zie ik gelukkig nergens in mijn tijdlijn spoilers behalve foto's en gifjes van de aflevering van eergisteren. Maar ik weet dat zodra ik ergens een foto zie of nog een spoiler dat ik mijn tumblr de rest van de tijd voor de nieuwe aflevering niet meer aanraak.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Draculea schreef:
    (...)
    Ja, stuur de link maar, dan kan ik 'm wel in het topic zetten als je wilt. ^^

    Lol, ja, dat dacht ik ook al. Omdat je met Sherlock toch zeker wel een hele moord of iets dergelijks gaat uitpluizen.

    You think it, I ink it. Ahem.

    Ja precies hahaha. Ik had gewoon een onzin SA geschreven, maar ik moest dat toen gewoon even kwijt :'D


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    You think it, I ink it. Ahem.

    Ja precies hahaha. Ik had gewoon een onzin SA geschreven, maar ik moest dat toen gewoon even kwijt :'D

    Oeh. Ik ga het lezen. Als ik dit heb afgekeken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ThranduiI schreef:
    (...)
    You think it, I ink it. Ahem.

    Ja precies hahaha. Ik had gewoon een onzin SA geschreven, maar ik moest dat toen gewoon even kwijt :'D

    Ik ga lezen!

    En heb je nog een link van je SA? :'D Ik wil het wel eens zien haha.

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik ga lezen!

    En heb je nog een link van je SA? :'D Ik wil het wel eens zien haha.

    Ik hoop dat je het iets vindt, haha. Het is van meer dan een jaar geleden, dus er zullen wel achterlijke fouten in zitten.
    De link naar die SA: Concerning John Watson


    Caution first, always.