• Topic 2

    Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!




    Nieuwe afleveringen BBC1
    S03E03 His Last Vow × Zondag × 21:30 - 23:00


    Muziek:
    Full Soundtrack




    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI


    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 21:19 ]

    Draculea schreef:
    (...)
    Dat denk ik ook ja! Molly heeft er sowieso mee te maken aangezien Sherlock haar een gunst vroeg.


    Ja inderdaad!
    uGH nog 2,5 uur ):

    http://sherlockcountdown.com/#hands
    Vond deze op Facebook

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 19:33 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    http://sherlockcountdown.com/#hands
    Vond deze op Facebook

    Haha nice. Sherlock ook zo leuk op de achtergrond. (:

    Huh, but wait, is het nou om half 10 of 10 uur? I'm confused. :'D

    Draculea schreef:
    Huh, but wait, is het nou om half 10 of 10 uur? I'm confused. :'D


    Tien uur. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Tien uur. ^^

    Ah okay. (:
    Ik zou het anders controleren maar mijn ouders hebben de tv in beslag genomen.

    Square schreef:
    (...)

    Stiekem zat ik al te wachten tot jij dit topic zou vinden. :Y)

    Kiekeboe. (krul)
    Stiekem wist ik al dat jij er al gereageerd op moest hebben toen ik het topic voor het eerst zag. Telepathie. :')

    OT: Ik heb inmiddels zoveel verschillende theorieën gelezen dat ik geen flauw idee meer heb. Hopelijk is het briljant zonder dat we teveel onderdelen niet hadden kunnen weten, want het lijkt me het leukst als het toch een zekere 'dat ik daar niet op ben gekomen' factor heeft.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nog maar iets meer als twee uur te gaan :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Kiekeboe. (krul)
    Stiekem wist ik al dat jij er al gereageerd op moest hebben toen ik het topic voor het eerst zag. Telepathie. :')

    OT: Ik heb inmiddels zoveel verschillende theorieën gelezen dat ik geen flauw idee meer heb. Hopelijk is het briljant zonder dat we teveel onderdelen niet hadden kunnen weten, want het lijkt me het leukst als het toch een zekere 'dat ik daar niet op ben gekomen' factor heeft.


    Dat zou wel het mooist zijn, ja. Als het iets is wat nooit geraden had kunnen worden, zullen er een heleboel mensen die twee jaar hebben besteed aan het verzinnen van oplossingen nogal teleurgesteld zijn.

    Ik ben vooral benieuwd wie allemaal weten dat Sherlock nog leeft, eigenlijk. Molly, waarschijnlijk, maar ik heb ook mensen Mycroft en Lestrade zien noemen. :3



    Capaldi schreef:
    Nog maar iets meer als twee uur te gaan :3


    Déjà vu. Gisteren zat iedereen ook al af te tellen tot een bepaald moment. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat zou inderdaad het leukst zijn ja, dat het toch iets is wat niemand geraden heeft. ^^
    En god ik zit echt als een verslaafde naar deze gif te staren. :'D


    Ze hebben echt wel de beste acteur voor deze rol gekozen.

    Ik denk niet dat Lestrade het weet... Als Lestrade het mag weten dan had Sherlock het ook tegen John gezegd.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 19:56 ]

    Square schreef:
    (...)

    Déjà vu. Gisteren zat iedereen ook al af te tellen tot een bepaald moment. :'D

    Hmm dit moment kijk ik eerlijk iets meer naar uit.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wilted schreef:
    Ik denk niet dat Lestrade het weet... Als Lestrade het mag weten dan had Sherlock het ook tegen John gezegd.

    Ik denk dat Mycroft wel weet dat Sherlock nog leeft omdat het een slimme man is. Molly weet het uiteraard dan omdat ze hem geholpen heeft... en ik denk dat het daar bij blijft. Enkel hun twee.

    Ik heb twee jaar zitten wachten en nu is het zover is, realiseer ik het me nauwelijks :')


    Caution first, always.

    BIJNA! Eindelijk seizoen 3! Nog een paar uurtjes. Ik hou echt van deze serie, heb zo vreselijk lang moeten wachten op het nieuwe seizoen. Had meteen nadat ik het eerste seizoen had gezien de dvd's besteld, nu ook seizoen twee bij de collectie en straks drie, hallelujah! Ik ben heel blij, mensen.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!