• Hallo lieve quizletters, zoals ik al in een eerder topic heb gezegt mijn computer was raar aan het doen ik had een deel opgeslagen van mijn boek maar dat is dus niet goed gegaan, mijn hele boek is weg :( maarjah k heb al weer inspi om een nieuw boek te gaan schrijven omdat deze toch niet zo'n goed idee was als ik dacht, ik heb er lang aan gewerkt gelukkig was ie niet helemaal af!! ik kon geen goed einde verzinnen en had er geen inspi meer voor.


    <3 RememberXme

    PS: voor de mensen die het wouden lezen of kopen sorry sorry sorry!!! (H)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 4:10 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    GVD ik heb m 2 keer geplaats mijn internet dee echt raar :(


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Maakt niet uit joh, kan gebeuren. Ik heb het andere topic voor je gesloten :Y).

    En over je verhaal. Ik zou het niet kopen, maar dat komt door privé redenen. Ik hou er niet van als verhalen confronterend en oprakelend, terwijl ik er eigenlijk niet echt verwerkingsbaad bij heb. Ik vind hem wel erg mooi geschreven. Je moet hem zeker afmaken en misschien ook opslaan op een cd/usb/draagbare harde schijf, zodat je hem niet nog eens kunt verliezen. Dat zou zonde zijn.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 18:12 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Just wondering, waarom heet hij de 6de maand? Misschien kan je daarover iets erbij zetten, dat lijkt me handiger.
    Maar verder vind ik het wel een goed idee.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het een mooi stukje, maar je veranderd steeds van tijd en dat lijkt me niet de bedoeling.


    hoi, jij bent leuk.

    WILLIAM schreef:
    Ik vind het een mooi stukje, maar je veranderd steeds van tijd en dat lijkt me niet de bedoeling.


    Ik heb er even bij gezet waarom dat zo is, en dankje voor het melden (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Assassin schreef:
    Just wondering, waarom heet hij de 6de maand? Misschien kan je daarover iets erbij zetten, dat lijkt me handiger.
    Maar verder vind ik het wel een goed idee.


    Ik heb het erbij gemeld ;) dankje (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    MrsHangover schreef:
    Maakt niet uit joh, kan gebeuren. Ik heb het andere topic voor je gesloten :Y).

    En over je verhaal. Ik zou het niet kopen, maar dat komt door privé redenen. Ik hou er niet van als verhalen confronterend en oprakelend, terwijl ik er eigenlijk niet echt verwerkingsbaad bij heb. Ik vind hem wel erg mooi geschreven. Je moet hem zeker afmaken en misschien ook opslaan op een cd/usb/draagbare harde schijf, zodat je hem niet nog eens kunt verliezen. Dat zou zonde zijn.


    Dankje mijn internet slaat echt op hol :(

    Ik snap wat je bedoeld (flower)

    en heel erg bedankkt voor de tip (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    ik zou hem wel willen kopen maar het probleem is dat ik zodanig veel wil dat ik nogal snel centjesloos ben meschien wil je hem speciaal voor mij op quizlets zetten ( zo krijg je direct reacties en kan je hem dan wr verbetere enzo)
    please? -kijkt je aan met hele hele grote puppyeyes-


    Change, the only good thing in this world.

    FrozenTears schreef:
    ik zou hem wel willen kopen maar het probleem is dat ik zodanig veel wil dat ik nogal snel centjesloos ben meschien wil je hem speciaal voor mij op quizlets zetten ( zo krijg je direct reacties en kan je hem dan wr verbetere enzo)
    please? -kijkt je aan met hele hele grote puppyeyes-


    Heey ja zal ik doen, goed idee..(H)

    Ik zal je waarschuwen als ie online staat ^^


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    ik koop geen boeken maar ik huur ze

    ik zou het zeker willen lezen(A)

    zorg wel dat het een mooie omslag heeft want dat is het eerste waar de meeste mensen naar toe kijken(ik toch):X


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    softspoken schreef:
    ik koop geen boeken maar ik huur ze

    ik zou het zeker willen lezen(A)

    zorg wel dat het een mooie omslag heeft want dat is het eerste waar de meeste mensen naar toe kijken(ik toch):X


    Ik zal er voor zorgen, ik zet m hier ook op Quizlet ^^

    (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)

    Heey ja zal ik doen, goed idee..(H)

    Ik zal je waarschuwen als ie online staat ^^



    dankjewel

    -kijkt je nu heel dankbaar en trots aan-
    (die trots omdat ik een goed idee had)


    Change, the only good thing in this world.

    ik zou het kopen, het lijkt me leuk en het is heel goed geschreven.


    I've lost my muchness huh??

    Ik zou het kopen in overweging nemen en ik zou hem niet op Q zetten, mocht je hem willen laten uitgeven.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik zou 'm eigenlijk niet kopen, gewoon omdat het me helemaal niet aanspreekt en omdat ik vind dat je nog al raar schrijft ;x Niet slecht of zo hoor! Maar raar :')