• Topic 2

    Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!




    Nieuwe afleveringen BBC1
    S03E03 His Last Vow × Zondag × 21:30 - 23:00


    Muziek:
    Full Soundtrack




    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI


    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 21:19 ]

    Ik heb vandaag de aflevering nog een keer gekeken met mijn ouders. Het blijft geweldig.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Snowmn schreef:
    Mag ik erbij?
    Ik vind het echt zo awesome en die aflevering, die theorieën x'D
    @Stapper
    Natuurlijk is die gif er :Y)



    _O_ Het liefste stukje uit de aflevering! <3
    Dit. Samen met dat met Moriarty. En met John bij de bom.
    En het restaurant tot het bloedneus gedeelte ofcourse <3.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 23:29 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Een vriendin van me kijkt Sherlock ook en ik vroeg haar net of ze de laatste aflevering al had gezien. Nee, dat had ze niet. En toen kreeg ik net een bericht van haar; gekeken.

    Met andere woorden, dat was haar enige reactie... WAT. Toen ik die aflevering keek was ik helemaal hyper en zat ik het helemaal met mijn moeder te bespreken. Hoe kan een mens zo simplistisch reageren? D:

    Mag ik trouwens ook op het lijstje?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    Mag ik trouwens ook op het lijstje?


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    ^ Done. (:

    Vanavond eindelijk. *O*

    Hopelijk mag ik dan nog opblijven. Mijn moeder is hellemaal panisch als ik op zondag laat ga slapen -.-" Fuck my life. Ach gewoon heel lief zijn en wat smeken. Moet wel lukken :'D

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:02 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Vanavoooond hdkdhddkljfdk


    Caution first, always.

    Mijn ouders zijn zo aardig mij te laten kijken vanavond.
    Ik parkeer mezelf gewoon voor de tv en ontruim de woonkamer om half 10. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Mweh ik gebruik een live stream nu. Normaal kijk ik op mijn tv maar die moet eerst gerepareerd worden :'D Het is niet super slim om een tv snoer in de buurt van een kat te laten :'D En mijn ouders kijken altijd op BBC 4 naar euhm hoe heet het. Een programma die zo saai is maar hun hellemaal geweldig vinden :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    Hopelijk mag ik dan nog opblijven. Mijn moeder is hellemaal panisch als ik op zondag laat ga slapen -.-" Fuck my life. Ach gewoon heel lief zijn en wat smeken. Moet wel lukken :'D

    Ah, ik ken het probleem. :'D
    Ik ben bijna 18, maar mijn moeder wil altijd hebben dat ik om 10 uur al lig te slapen. Ja, mooi niet dat mij dat überhaupt lukt. (cat)
    Maargoed, ze weet hoe graag ik dit wil zien, dus ik mag het mooi beneden kijken. Niet dat ik het anders niet gezien had, dan had ik het wel via een stream gedaan.

    Draculea schreef:
    (...)
    Ah, ik ken het probleem. :'D
    Ik ben bijna 18, maar mijn moeder wil altijd hebben dat ik om 10 uur al lig te slapen. Ja, mooi niet dat mij dat überhaupt lukt. (cat)
    Maargoed, ze weet hoe graag ik dit wil zien, dus ik mag het mooi beneden kijken. Niet dat ik het anders niet gezien had, dan had ik het wel via een stream gedaan.


    De mijne moet niks verwachten van me zodra Sherlock begint. (cat) Ik ben 14 en ze wil dat ik samen met mijn 4 jarige broertje en zusje om half 8 in bed ligt -.-" No thank you.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Draculea schreef:
    (...)
    Ah, ik ken het probleem. :'D
    Ik ben bijna 18, maar mijn moeder wil altijd hebben dat ik om 10 uur al lig te slapen. Ja, mooi niet dat mij dat überhaupt lukt. (cat)
    Maargoed, ze weet hoe graag ik dit wil zien, dus ik mag het mooi beneden kijken. Niet dat ik het anders niet gezien had, dan had ik het wel via een stream gedaan.


    Haha stiekem lig ik al 19-jarige bijna altijd om 10u in mijn bed x) (Ik ben iemand die haar slaap nodig heeft)
    Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen waarvoor ik opblijf :p

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:46 ]


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    EIias schreef:
    (...)

    De mijne moet niks verwachten van me zodra Sherlock begint. (cat) Ik ben 14 en ze wil dat ik samen met mijn 4 jarige broertje en zusje om half 8 in bed ligt -.-" No thank you.

    Wat. Half 8? Dat is toch niet meer te doen met jouw leeftijd. Ik zou dan echt uren wakker liggen in bed.