• Topic 2

    Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!




    Nieuwe afleveringen BBC1
    S03E03 His Last Vow × Zondag × 21:30 - 23:00


    Muziek:
    Full Soundtrack




    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI


    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 21:19 ]

    Bijna tijd! Mijn moeder, broer en ik zitten er al klaar voor haha :'D

    Ik wil het ook gaan kijken, maar ik ga zo al richting mijn bed. Dus heb ik er nog niet veel aan.
    Of de hele aflevering kijken of niet.
    Dan maar niet, door te wachten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind - net als jullie - A Scandal in Belgravia erg leuk, maar The Houdns of Baskerville vind ik zeker niet verkeerd. Ik zat op het puntje van.mijn stoel naar die aflevering te kijken (:


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Freebatch schreef:
    Ik wil het ook gaan kijken, maar ik ga zo al richting mijn bed. Dus heb ik er nog niet veel aan.
    Of de hele aflevering kijken of niet.
    Dan maar niet, door te wachten.

    Ah ja. Is dan ook wel verstandig om deze avond niet meer in het topic te komen. Gegarandeerd spoilers. Tenzij iedereen vanaf nu met spoilers wil gaan werken.

    Nog minder dan 5 minuten :D
    Ik ben weggerend van het avond eten :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    Nog minder dan 5 minuten :D
    Ik ben weggerend van het avond eten :'D

    We kijken nu al 10 minuten naar dat programma wat ervoor is. Ik zit hier echt van; schiet ooooooop. :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    We kijken nu al 10 minuten naar dat programma wat ervoor is. Ik zit hier echt van; schiet ooooooop. :'D


    Ik heb mijn bord opgepakt. Ben naar boven gerent. Hier en daar wat nasi gemorst maar whatever :'D
    HET IS BEGONNEN!!!*O**O*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Whut... Ik ben een beetje confused. :'D

    Leuke aflevering. Sherlock ls zo lief. Als die zo ls..
    Maar een stom eind. Wil niet dat ze Gescheiden worden. Leef altijd zo mee.. Straks worden zoals mijn.vriendin en lk.nadat ze n vriend kreeg en nu zwanger ls. Hoop het toch niet.. lk hou van Sherlock <3.. Hij en John horen samen!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    @ Draculea
    Don't pannic. :Y)
    Ik vind mezelf echt veel te grappig nu. ><

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 23:05 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    BABY WATSON (yeah)


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    aaah deze aflevering was zo leuk, alleen dat einde :(
    En ik moest echt lachen over dat John Sherlock vroeg om Best Man te zijn en dat ze de hele tijd stil waren


    As travars

    Mycroft schreef:
    aaah deze aflevering was zo leuk, alleen dat einde :(
    En ik moest echt lachen over dat John Sherlock vroeg om Best Man te zijn en dat ze de hele tijd stil waren


    Haha. Ja! En die avond. Heb Gelachen om deze aflevering xd.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Het was echt een hele leuke aflevering, maar ik krijg nu echt het gevoel dat de volgende zwaar depressief gaat worden. ):

    Draculea schreef:
    Het was echt een hele leuke aflevering, maar ik krijg nu echt het gevoel dat de volgende zwaar depressief gaat worden. ):


    lk ook. Vooral door de titel :(.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.