• Topic 2

    Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!




    Nieuwe afleveringen BBC1
    S03E03 His Last Vow × Zondag × 21:30 - 23:00


    Muziek:
    Full Soundtrack




    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI


    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 21:19 ]



    Ohgod die laatste gif. :')

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik geef je geen ongelijk hehe.

    Ik vind zijn trekjes trouwens ge-wel-dig. In de films (met Robert Downey Jr) vind ik de Moriarty eigenlijk een beetje saai. Maar in BBC voegt hij echt dingen toe.


    Daar geef ik je helemaal gelijk! BBC weet echt waar hij met bezig is! Dat merk je met alle andere series van hem ook!



    En die voorlaatste gif! :9~(H)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 15:00 ]


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    Ik kom even binnenvallen haha. Maar ik ben ook begonnen met kijken, ik vroeg me enkel af waarom ze de unaired pilot opnieuw gefilmd hebben?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik kom even binnenvallen haha. Maar ik ben ook begonnen met kijken, ik vroeg me enkel af waarom ze de unaired pilot opnieuw gefilmd hebben?

    Omdat die aflevering 60 minuten duurde en ze het wilde veranderen naar 90 - dat zijn alle afleveringen nu ook.
    Bovendien is de nieuwe "pilot" veel beter, vind ik dan. (:

    Ik vind Molly trouwens echt schattig.

    Heeft Sherlock Holmes een hoed of een pet? Hoe noem je dat ding in het Nederlands? :'D

    Draculea schreef:
    Heeft Sherlock Holmes een hoed of een pet? Hoe noem je dat ding in het Nederlands? :'D

    Hoofddeksel. (cat)
    Grapje. Volgens mij heet het een jachtpet in het Nederlands.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Hoofddeksel. (cat)
    Grapje. Volgens mij heet het een jachtpet in het Nederlands.

    Hm, okay. Danku. (:
    Ik vind het een beetje moeilijk de laatste tijd om dingen om te zetten naar het Nederlands.

    Ik dacht eerst dat het te laat zou worden, maar school is me gunstig gezind. Morgen vallen de eerste twee uur uit, waardoor ik vanavond gewoon kan kijken! :Y)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Ik dacht eerst dat het te laat zou worden, maar school is me gunstig gezind. Morgen vallen de eerste twee uur uit, waardoor ik vanavond gewoon kan kijken! :Y)

    Mazzelaar. (:
    Ik begin drie kwartier later, dus ik kan ook enigszins langzamer aandoen morgenochtend. Desalniettemin heb ik totaal geen zin in school en het voelt ook nog niet aan alsof de vakantie al afgelopen is. ):

    Mijn moeder heeft besloten om het vanavond niet op te nemen, want ik red het vanavond echt niet, ook vanwege de tijd. Ook is de tv ingepikt, omdat m'n broers en mijn moeder naar Arrow en Agents of S.H.I.E.L.D gaan kijken.
    Aanstaande zaterdag wordt The Sign of Three herhaald op CANVAS, dus gaat mijn moeder het dan opnemen. Soms heb ik best wel moeite met het volgen van Sherlock als hij weer eens aan het ratelen is.
    Ik dacht in eerste instantie dat mijn oudste broer ook Sherlock volgde, maar dat was blijkbaar niet het geval. Maar mijn moeder volgt het wel, dus kijk ik het samen met haar.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."





    Oke ik wist niet of dit echt een spoiler was maar nou ja. JOHN BIJ DE SPA!!! Ik... ga.... dood.. :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Freebatch schreef:
    Mijn moeder heeft besloten om het vanavond niet op te nemen, want ik red het vanavond echt niet, ook vanwege de tijd. Ook is de tv ingepikt, omdat m'n broers en mijn moeder naar Arrow en Agents of S.H.I.E.L.D gaan kijken.
    Aanstaande zaterdag wordt The Sign of Three herhaald op CANVAS, dus gaat mijn moeder het dan opnemen. Soms heb ik best wel moeite met het volgen van Sherlock als hij weer eens aan het ratelen is.
    Ik dacht in eerste instantie dat mijn oudste broer ook Sherlock volgde, maar dat was blijkbaar niet het geval. Maar mijn moeder volgt het wel, dus kijk ik het samen met haar.

    Ah jammer. Maar je kan 'm toch ook deze week al eerder kijken via het internet?

    Dit zou echt sneu zijn. ):

    EIias schreef:




    Oke ik wist niet of dit echt een spoiler was maar nou ja. JOHN BIJ DE SPA!!! Ik... ga.... dood.. :']

    Hahaha :'D