• Topic 2

    Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!




    Nieuwe afleveringen BBC1
    S03E03 His Last Vow × Zondag × 21:30 - 23:00


    Muziek:
    Full Soundtrack




    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI


    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 21:19 ]

    Oh oh, ik val even binnen maar ik was aan het zoeken naar zo'n topic haha c:
    Ik kan alleen vanavond niet kijken dus ik kom de komende dagen hier ook even niet meer binnen wandelen haha


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Draculea schreef:
    (...)
    Ah jammer. Maar je kan 'm toch ook deze week al eerder kijken via het internet?

    Ik ga hem waarschijnlijk morgen kijken. Als ik er de tijd voor heb.
    Ik moet eerst nog huiswerk doen, dat weet ik nu al.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Lugano schreef:
    Oh oh, ik val even binnen maar ik was aan het zoeken naar zo'n topic haha c:
    Ik kan alleen vanavond niet kijken dus ik kom de komende dagen hier ook even niet meer binnen wandelen haha

    Haha nee, lijkt me ook niet verstandig aangezien we hier niet echt met spoilers werken. :'D Teveel gedoe allemaal.


    Heerlijk die reacties van ze. :')

    Draculea schreef:
    (...)
    Mazzelaar. (:
    Ik begin drie kwartier later, dus ik kan ook enigszins langzamer aandoen morgenochtend. Desalniettemin heb ik totaal geen zin in school en het voelt ook nog niet aan alsof de vakantie al afgelopen is. ):


    Ik ben ook super blij. Ik ben mentaal nog niet toe aan mijn wekker half zeven zetten. ;D Voor mijn gevoel moet de vakantie nog beginnen, haha. Sherlock kijken is wel een heel leuke afsluiting van de vakantie. (A)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Draculea schreef:
    (...)
    Haha nee, lijkt me ook niet verstandig aangezien we hier niet echt met spoilers werken. :'D Teveel gedoe allemaal.

    Dat snap ik haha ^^
    Ik zou best graag bij de Sherlockians toegevoegd willen worden ^^
    Ik denk dat ik morgen na school maar meteen mijn laptop opstart om Sherlock te kijken


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Algemene vraag:
    Wat vinden jullie de leukste aflevering van Sherlock? [reken die van seizoen 3 nog maar even niet mee, want die aflevering is gewoon perfect haha]
    I'm curious c:


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Draculea schreef:
    (...)
    Aw, dat is wel balen. Nja, het scheelt dat de aflevering vrijwel direct online komt te staan op het internet dus dan zou je het gewoon maandag kunnen gaan kijken.

    Ik moet morgen tot ongeveer elf uur werken dus het wordt sowieso al dinsdag. En mijn ouders zijn al wel een soort van fans van Sherlock alleen mijn moeder is te slecht in Engels om het te begrijpen en dus kijken hun het pas als er ondertiteling is.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lugano schreef:
    Algemene vraag:
    Wat vinden jullie de leukste aflevering van Sherlock? [reken die van seizoen 3 nog maar even niet mee, want die aflevering is gewoon perfect haha]
    I'm curious c:

    A Scandal in Belgravia. Ge-ni-aal. Ontroerend, indrukwekkend, spannend en extreem goed geschreven. Ik ben echt gek op die aflevering.


    Caution first, always.

    Lugano schreef:
    Algemene vraag:
    Wat vinden jullie de leukste aflevering van Sherlock? [reken die van seizoen 3 nog maar even niet mee, want die aflevering is gewoon perfect haha]
    I'm curious c:

    A Scandal in Belgravia, season 2 episode 1.
    Ik vond het echt een briljante aflevering, zeker hoe Sherlock de code van haar mobiel wist te kraken en hoe hij haar op het einde wist te redden.
    Maar ik vond The Reichenbach Fall ook echt heel erg goed. Daar moest ik letterlijk huilen. :')

    Lugano schreef:
    Ik denk dat ik morgen na school maar meteen mijn laptop opstart om Sherlock te kijken

    Anders moet ik ook het topic een week vermijden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ThranduiI schreef:
    (...)
    A Scandal in Belgravia. Ge-ni-aal. Ontroerend, indrukwekkend, spannend en extreem goed geschreven. Ik ben echt gek op die aflevering.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb nu al een livestream op :'D Gewoonweg omdat voor Sherlock gewoonweg een leuk programma is :3 En nu komt het: Jullie weten toch die ene man van euhm hoe heet de aflevering ook al weer :'D Nou ja met die Henry? En dan die ene oude professor. Die deed daarnet mee aan Celebrity Mastermind. 4de plaats geëindigd :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ga denk ik voor A Scandal in Belgravia of The Great Game. Ik kan niet kiezen. ;D

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 20:47 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Draculea schreef:
    (...)
    A Scandal in Belgravia, season 2 episode 1.
    Ik vond het echt een briljante aflevering, zeker hoe Sherlock de code van haar mobiel wist te kraken en hoe hij haar op het einde wist te redden.
    Maar ik vond The Reichenbach Fall ook echt heel erg goed. Daar moest ik letterlijk huilen. :')

    Exactly.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen