• Topic 2

    Waarschuwing: dit topic kan spoilers bevatten!




    Nieuwe afleveringen BBC1
    S03E03 His Last Vow × Zondag × 21:30 - 23:00


    Muziek:
    Full Soundtrack




    Stand Alone's:
    Concerning John Watson by ThranduiI


    "You're ordinary. You're on the side of the angels."
    "Oh, I may be on the side of the angels, but don't
    think for one second that I am one of them."

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 21:19 ]

    MijnDroom schreef:
    (...)

    Haha stiekem lig ik al 19-jarige bijna altijd om 10u in mijn bed x) (Ik ben iemand die haar slaap nodig heeft)
    Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen waarvoor ik opblijf :p

    Ja, ik zou zelf eigenlijk ook wel om 10 uur moeten slapen, aangezien ik ook heel veel slaap nodig heb, maar ik lig dan toch meestal nog heel lang wakker in bed om de één of andere reden. :'D

    Ik heb trouwens al wat spoilers gekregen - foto's - van het bruiloft en dergelijke. Maarja, ben wel benieuwd. ^^

    Ik denk niet dat het mij gaat lukken de aflevering vanavond te zien. Zoals best veel anderen hier lijkt het hebben mijn ouders me opgezadeld met een bedtijd die om tien uur begint, en omdat ik morgen moet werken denken ze dat ik de slaap hard nodig heb. Wat eigenlijk wel waar is maar het lukt me toch nooit voor elf uur te slapen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    Ik denk niet dat het mij gaat lukken de aflevering vanavond te zien. Zoals best veel anderen hier lijkt het hebben mijn ouders me opgezadeld met een bedtijd die om tien uur begint, en omdat ik morgen moet werken denken ze dat ik de slaap hard nodig heb. Wat eigenlijk wel waar is maar het lukt me toch nooit voor elf uur te slapen.

    Aw, dat is wel balen. Nja, het scheelt dat de aflevering vrijwel direct online komt te staan op het internet dus dan zou je het gewoon maandag kunnen gaan kijken.

    Capaldi schreef:
    Ik denk niet dat het mij gaat lukken de aflevering vanavond te zien. Zoals best veel anderen hier lijkt het hebben mijn ouders me opgezadeld met een bedtijd die om tien uur begint, en omdat ik morgen moet werken denken ze dat ik de slaap hard nodig heb. Wat eigenlijk wel waar is maar het lukt me toch nooit voor elf uur te slapen.

    Zorg ervoor dat je ouders fan worden. Dat heb ik gedaan, dus nu kijken mijn ma en ik samen en dan zit ze ook niet te zeuren over het feit dat ik de TV inneem :'D


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Zorg ervoor dat je ouders fan worden. Dat heb ik gedaan, dus nu kijken mijn ma en ik samen en dan zit ze ook niet te zeuren over het feit dat ik de TV inneem :'D

    Lol, same here!

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Zorg ervoor dat je ouders fan worden. Dat heb ik gedaan, dus nu kijken mijn ma en ik samen en dan zit ze ook niet te zeuren over het feit dat ik de TV inneem :'D


    Hier ook! Mijn vader kijkt enthousiast mee! Zelfs als we hem gisteren nog eens voor een tweede keer zagen! :)


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    Draculea schreef:
    (...)
    Wat. Half 8? Dat is toch niet meer te doen met jouw leeftijd. Ik zou dan echt uren wakker liggen in bed.


    Jup. Maar ik zit meestal op mijn kamer -heb er mijn laptop, ipad computer en tv op- dus ik kan me dan wel vermaken :'D Maar de wifi is zo bar slecht -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    Jup. Maar ik zit meestal op mijn kamer -heb er mijn laptop, ipad computer en tv op- dus ik kan me dan wel vermaken :'D Maar de wifi is zo bar slecht -.-''

    Ah ja, dat probleem had ik in mijn vorige huis ook. Nu nog steeds eigenlijk, maar daarom heb ik nu een LAN-kabel naar mijn kabel door de muren getrokken. :'D
    Gelijk zo'n wifi-versterker erbij gepleurd; problems solved. ^^ Misschien ook wat voor jou?

    -

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 14:07 ]

    Draculea schreef:
    (...)
    Ah ja, dat probleem had ik in mijn vorige huis ook. Nu nog steeds eigenlijk, maar daarom heb ik nu een LAN-kabel naar mijn kabel door de muren getrokken. :'D
    Gelijk zo'n wifi-versterker erbij gepleurd; problems solved. ^^ Misschien ook wat voor jou?


    Hmm we hebben gedacht al aan een wifi versterker maar nog niet aan een LAN-kabel :'] We gaan toch zo naar media markt. Kan het even vragen ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    Hmm we hebben gedacht al aan een wifi versterker maar nog niet aan een LAN-kabel :'] We gaan toch zo naar media markt. Kan het even vragen ^.^

    Haha succes! (:


    Damn.

    Draculea schreef:


    Damn.


    Stiekem vind ik Moriaty wel iets hebben :$


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    MijnDroom schreef:
    (...)

    Stiekem vind ik Moriaty wel iets hebben :$

    Ik geef je geen ongelijk hehe.

    Ik vind zijn trekjes trouwens ge-wel-dig. In de films (met Robert Downey Jr) vind ik de Moriarty eigenlijk een beetje saai. Maar in BBC voegt hij echt dingen toe.