• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Stilletjes volg ik alles. ' wat moet er goed komen dan?' vraag ik zachtjes en verward en kijk ze aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Je hebt geheugen verlies Niall.. We waren weer eindelijk bij elkaar en toen die val kwam had je een hersenschuddig en ben je een deel van je geheugen kwijt geraakt. Iedereen herken je behalve mij. '' zeg ik en ik loop weg . Ik ga in mijn bed liggen en ik schreeuw in de kussen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nuall

    Je hebt geheugen verlies Niall.. We waren weer eindelijk bij elkaar en toen die val kwam had je een hersenschuddig en ben je een deel van je geheugen kwijt geraakt. Iedereen herken je behalve mij. '' kompleet verward kijk ik rond. ' is dat waar, was ik met hem en heb ik geheugenverlies en en en en en enn' ratel ik kompleet verward en in de war


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne

    We knikken en we kijken Niall aan. '' Voor de val heb je over hem gedroomt. Want kijk je been eh .. Je was met je knie en hoofd van het dak van de bus gevallen en daar door ben je 2 dagen buiten bewust zijn geweest. Je hebt toen gedroomt over hem en hij heeft precies het zelfde over jou gedroomt.. '' zeg ik zachtjes. '' Jullie hadden net 4 uur verkering en toen kwam het andere ongeluk. Je bent met je hoofd tegen een lamp gevallen en daar door ben je nu een deel van je geheugen kwijt'' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik staar de jongens eben vol ongeloof aan. ' dat kan niet' mompel ik." hoezo zou ik vallen' toch in paniek en gestrest kijk ik hun aan. Het was raar er voelde iets goed maar ik wost het gewoon niet meer. ' kunnen we het alsjeblieft over iets amders hebben" vraag ik zacht. Ik probeerde na te denken want mij een hoofdpijn opleverede


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne

    '' Je viel van je stoel Niall '' zeg ik . '' Oke we houden onze monden wel. '' zeg ik . '' Ik ga me omkleden '' zeg ik en ik loop naar mijn bed. '' Sorry Jim.. '' zeg ik zachtjes. '' Jim ?'' vraag ik als ik geen antwoord terug krijg. Ik schud hem heen en weer en ik merk dat er gewoon een kussen onder de deken ligt. Shit hij is weg !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik knik en kijk hem dankbaar even aan. Ik besloot dat ik even ruimte nodig had en loop naar mijn bed, die een van de eerste bedden is en laat Liam even voor wat hij is . Ik pak mijn gitaar, plof op bed neer en ik schuif het gordijn even dicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam

    Direct ren ik naar de anderen en ik zeg dat Jim weg is. Direct rennen ze naar buiten en beginnen we Jim te zoeken. Louis is de gene die hem vind. Hij stond boven een brug om zich zelf te laten vallen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan..

    Uit het niets begin ik zachtjes te snikken en laat men gezicht in mijn kussen vallen. Het was zo frustrerend, er waren biljkbaar met Jimen mij dingen gebeurd die ik niet wist. En het was voor hun vast moeilijk maar ik wiist er geweoon niets meer van en dat was echt heel ergmoeilijk. Snikkend blijf ik liggen terwijl ik mijn gitaar knuffel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Snikkend lopen we weer terug naar de bus en ik veeg snel mijn tranen weg. Opeens hoor ik Niall snikken. De rest was even aan het bij komen. '' Niall ?'' vraag ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Ik hoor wat geluiden 'Niall?" hoor ik zachtjes. 'Ja' fluister ik schoor en gebroken terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik schuif het gordijntje open en direct omhels ik hem . '' Don't cry babe'' zeg ik zachtjess


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Jim schuif het gordijntje open en knuffelt me waardoor ik harder begin te huilen. 'het spijt me zo Jim maar het is gewoon zo moeilijk om te doen alsof het niets is dat ik alles vergeet en dingen vergeten ben' snik ik overstur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Shh Niall ik begrijp je .. '' zeg ik en ik wrijf over zijn rug. '' En ik heb ook geduld hoor maar ik zag het even niet meer zitten. Allebei moeten we gewoon vechten en geduld hebben '' zeg ik zachjtes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    v'' Shh Niall ik begrijp je .. '' '' En ik heb ook geduld hoor maar ik zag het even niet meer zitten. Allebei moeten we gewoon vechten en geduld hebben 'ik knik 'het is gewoon zo moeilijk en irritant dat iedereen weet wat er gebeurd is terwijl voor mij alles een groot zwart gat is' snif ik. Ik voelde me fijn en geliefd zo in zijn armen. 'wil je bij mij blijven' vraag ik hem zachtjes, wetend dat ik anders weer ging piekeren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan