• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik zicht weer en langzaan trek ik wat aan en slof naat benee. ' morge' mompel ik rn wrijf in mn ogrn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ''Sorry '' giechel ik en ik geef hem een kus. Ik geef hem een bordje en wat te drinken. '' lekker geslapen?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik haal mijn schouders op ' het kon beter mijn botten en spieren doen pijn alsof ik op de grond hen eslapen' zuhr ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dat heb je ook '' giechel ik en ik ruim het eten van James en mij op. Ik laat James even lekker spelen en ik pak de hand van Niall. '' Gaat het wel ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Verbaasd kijk ik hem aan. ' huh oke dan' mompel ik. Waarom zou ik op de grond slapen. Jneens weet ik het weer. Ik kijk op naar Jim. ' Jawel hoor ik ben alleen erg moe weer dus ikk ga straks nog even slapen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik . '' Is goed lieverd. Ik ga zo met James even in bad en dan ga ik met hem naar de winkel om wat eten te halen want we hebben bijna niks meer'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Uk gniffel ' hoe kan dat JAmes en ik eten amper wat' grijns ik breed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk hem aan en ik begin te lachen . '' Ow ja jullie eten ook zo weinig en ik eet zo veel '' zeg ik sarcastisch en ik geef hem een kus. Ik loop naar James en ik loop samen met hem naar de badkamer waar ik het bad vol laat stromen . Ik zet James er al vast in en ik ga er bij zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik hniffel even 'vreetzakje" ik woel door zijn haren heen. In de kamer van ons open ik jet raam en gordijnen. En doe dat bij de andede kamers ook

    Zal k zo james doen als NIall slaapt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is goed

    Jim Horan

    Ik was James en ik spoel zijn haartjes uit. Ik spoel zelf ook mijn haren uit en daarna help ik James met afdrogen. Ik grinnik en loop naar zijn kamer om wat kleren te pakken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik loop naar de srudio en ruim wat spullen op. Ik pingel wat in een luxe stoel in de opname ruimte en val langzaam met de gitaar in mijn handen in slaap

    James
    Ik loop papa achterna en ril even. Papa ging kleren voor mij pakken maar ik had het koud. Ik facht aan het bad wat lekker warm was en klim er met moeite in het wster en ga erin spelen. Nu had ik het weer warm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik hoor hoe hij weer in het water gaat en ik begin te lachen. Ik pak de kleren en trek alvast mijn eigen kleren aan. Ik loop weer naar James en ik ga op mijn knieën naast het bad zitten. '' Het bad is lekker warm he ? Nou vooruit je mag nog even in bad'' glimlach ik . Ik pak mijn mobiel en ik maak een foto. Gelukkig zat er nog veel schuim in het bad anders had ik die foto niet gemaakt @Jim_Horan. He thought that the bad was warm and now he's in bad AGAIN


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grijns even ' ikke heb kou' ik speel vrolijk verder met de bekerjes in het water.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dat dacht ik al. '' glimlach ik en ik geef hem een kusje. '' Maar we gaan zomenteen naar de winkel. En jij mag kiezen wat we gaan eten'' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James

    Ik knik en steek mijn handjes uit ' ikke eruit' als ik opgetilt ben droog ik mezelf een beetje af en papa doe t de rest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan