• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik grinnik en ik help hem eruit. Ik droog hem af en ik doe hem zijn kleertjes aan. '' Pak jij je schoentjes ?'' vraag ik. Ik glimlach als ik de schoentjes heb en ik trek ze bij hem aan. '' Kom dan gaan we naar de winkel '' giechel ik nadat ik zijn haar heb gedaan . Ik loop naar de cap kamer en ik pak een leuke cap en ik zet hem op. Ik pak een baseball vestje en ik trek die ook aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James

    Ik ren naar de gang en pak mijn blauwe schoenen die papa mij aan doet. Het was een trui die papa NaaNaa oik altijd aan had. Ik pak papa zijn hanf vast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach . '' Nou James .. Als jij lief bent in de winkel dan mag je van mij iets lekkers voor je zelf uitzoeken'' glimlach ik . '' Wil je lopend of met de auto ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James

    Ik klap blij in mijn handen. " auto de svhapjes zijn zwaaaar. Papa ik mijn ambad aan?'vraag ik hem. Hij glinsterde mooi. ' waar is papa'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik . '' Hahah oké dan gaan we met de auto '' giechel ik . '' Vandaag even niet okay ? Er zijn namelijk mensen die joun armbandje heel graag willen hebben.. En ik wil niet dat hij zomaar af gepakt word'' glimlach ik . '' Papa die is weer aan het slapen want papa is heel moe'' zeg ik en ik help hem in zijn stoeltje. Ik klik hem vast en ik start de auto. Ik parkeer de auto voor de supermarkt en ik loop naar binnen. Overal hoor je fotocamera's die flitsen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik knik en word in het stoeltje gezet. Ik dans wat op de muziel en pak papas hand vast bij de winkel. ' mag ikke zittu' vraag ik hem en wijs naar het stoeltje in de kar er waren allemaal gekke flotsen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik. '' Doe jij het muntje erin ?'' glimlach ik en ik geef hem 10 cent. Als het muntje erin zit maak ik het karretje los van de andere karretjes en zet ik James erin. Ik pak mijn mobiel en ik zie wat ik allemaal moet halen. '' Okay we hebben nu bijna alles. Jij moet nog kiezen wat we vanavond gaan eten en je mag nog wat lekkers voor je zelf uit zoeken '' glimlach ik . Ik loop ook snel even naar het bier . Dat is voor Niall .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James

    Ik dacht diep na. ' pietaaaaa of pakoek' roep ik vrolijk. ' ikke wiiil dieeee' roep k en wijs naar de tubbiesnoepjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen en ik pak de spullen om zelf een Pizza te maken. '' Die?'' vraag ik nog een keer. Ik pak 3 zakken van die snoepjes en ik loop naar de kassa. Ik betaal alles en ik zet alles in de kofferbak. James had ik al weer in zijn stoeltje gezet en ik bracht het karretje weg. Ik stopte de 10 cent weer in mijn broek zak en ik zet de radio aan. Maar opeens hoor ik een liedje van One Direction is het spaans. Ik zet de auto aan de kant en ik blijf luisteren. '' Ja wie zijn deze jongens en waarom hebben ze alle liedjes van One Direction vertaald en op een album gezet. ?'' zegt de Radio man. Zou Niall hier iets van weten. Ik rij weer naar huis en ik zet alles in de kastjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James

    Ik grijns en luister naar de muziek. ' papa??' raag ik als ik papa hoor. ' papa mag ik tubbie snoepje alubie' veaag ik hem zo goed mogeljk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dat is papa niet lieverd.. Dat zijn andere 5 jongens die zich voor doen als papa en joun ooms.. '' zeg ik . '' Haha ja hoor '' glimlach ik en ik geef hem een zakje met de snoepjes. Het waren kleine zakjes in een grote zak.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James

    Ik snap hem niet maar hey ik heb snoepjes. ' papa ook' ik geef een snoepje aan papa. ' papa ook alubieft papa' zeg ik trots. Ik had gewopn een nieuw qoord. Ik eet ze verder. ' tubbie isblekker'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik en ik eet het op. Ik ga op de bank zitten en ik zet de tv aan. Ik trap mijn schoenen uit en ik roep James. '' James de teletubbies zijn op tv !!'' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    James

    Ik ren als een gek naar papa en plif op zijn schoot. ' wAar is papa hij niet op bed: vraag ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dan is hij denk ik in de kelder inslaap gevallen '' grinnik ik . Ik zet de tv iets harder en ik kijk gezellig samen met hem naar de tv


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik