• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Nou ik zat net dus in de auto en opeens hoorde ik iets dat er 5 jongens zijn die jullie album helemaal in het Spaans op genomen hebben... '' zeg ik zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begon te lahen ' dat is besy awesome' gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Maar ook strafbaar Niall.. Ik bel Paul wel even'' zeg ik. Nadat ik gebeld met Paul heb ben ik erachter gekomen dat niemand hier iets van weet. '' Je kunt hun aangeven.. '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall hora

    ik nknik 'ik wil eerst eens horen en kijken hoe hun zijn' mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik pak de laptop. Ik typ in Una dirección en direct zie je allemaal muziek van 'hun' ik klik op Live While We're Young en ik zet het geluid aan



    Zo klinkt het dan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOrna

    iK gniffel en zing zacht mee. 'hmm heb je ook filmpjes dat je hun ziet?" vraag ik hem. als het voor de lol was vonden we het nooit zo erg maar als het echt serieus voor geld was wel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ze hebben nog geen video clip opgenomen maar wel een paar Photoshoots . '' . zeg ik . Ik typ ze in op Google en direct krijg ik honderden foto's te zien van hun.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Ow kijk Niall ze hebben ook een eigen pagina '' glimlach ik . Ik klik erop en ik zie de geschiedenis van de groep staan ''Una dirección, la banda que fue fundada hace tres años por cinco chicos. Son muy famosos en España. El OneDirection Inglés son las copias de los chicos. Harry Styles ha robado el nombre del Boyband español. Pero lo que es una locura es que tanto las bandas exactamente iguales. Zayn ejemplo de la banda de Inglés es exactamente la misma que la de la banda de Zayn español. Así que en realidad se puede decir que los clones el uno del otro. Los chicos no han registrado videoclip pero en diciembre que van a. Ellos van las canciones, Whats Makes You Beautiful, One Thing, Kiss You, Live Mientras somos jóvenes y la mejor canción nunca registro y luego verlos más tarde en la televisión española!'' lees ik .. '' Ik zal het ff vertalen schat'' grinnik ik


    One Direction , de band die 3 jaar geleden is opgericht door 5 jongens. Ze zijn zeer beroemd in Spanje . De Engelse OneDirection zijn de kopiën van de jongens. Harry Styles heeft de naam van de Spaanse Boyband gestolen . Maar wat het gekke is dat allebei de bands precies op elkaar lijken. Bijvoorbeeld Zayn uit de Engelse band heet precies het zelfde als de Zayn uit de Spaanse band. Je kunt dus eigenlijk zeggen dat het clonen van elkaar zijn. De jongens hebben nog geen videoclip opgenomen maar in December zijn ze dat wel van plan. Ze gaan de liedjes , Whats Makes You Beautiful , One Thing , Kiss You , Live While We're Young en Best Song Ever opnemen en dan zie je ze straks op de Spaanse TV !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall
    'kk kan spaans remember' met open mond kijk ik ernaar. Ik kopieer alels en stuur een mail naar Simon. Dit sloeg efcht nergens op., de mafkezen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ow nou sorry hoor. Sukkel '' zeg ik en ik kijk verder. '' Maar als ze al 3 jaar bestaan waarom horen wij er dan nu pas wat van ?'' .. Vraag ik en ik kijk naar het scherm


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    Ik heb geen idee 'het kan ook gelogen zijn he'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hmm ja oké .. Maar toch vind ik het raar hoor. Maar jij gaat je nu aankleden want we gaan naar het park. '' glimlach ik en ik zet mijn cap weer op . '' James pak je jasje eens '' grinnik ik . James komt op me af gehold en geeft mij zijn jasje. Ik doe hem bij hem aan en ik pak de buggy


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    nIall

    Ik knik en loop terug. Ik trek een broek aan met het zelfde vest als James en pak mijn jas. Ik zet een zonnebril en cap op en grijns even. 'James kijk eens' ik haal een kindercap met zijn naam erop te voorschijn en zet hem op zijn hoofd.'de pettenfamilie'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te lachen. '' Yeah Right '' giechel ik en ik ruil mijn vest voor een leren jasje. Ik zet James in de buggy en ik loop naar buiten. '' Waar gaan we heen James ? Wil je via de speeltuin naar het park of via de vijver ?'' glimlach ik. James was dol op allebei de dingen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [zo optreden in de stad tegen half vijf terug

    Niall Horan

    ik gniffel even en trek over mijn wit shirt een bruine leren jas. Ik zag James hard nadenken 'Heenm vijver terug speeltuin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan