• The First Day We Met ! ~ One Direction







    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?








    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik giechel 'wel eerst omkleden tandenpoetsen enzo giechel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik dacht al '' grinnik ik . '' Hahahaha James ? Welke teletubbie wil jij meenemen naar buiten?'' vraag ik aan hem als we weer in onze kamer zijn. '' Tinky Twinky'' zegt hij. '' Tinky Winky '' verbeter ik hem lachend .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik grinnik even en tol James op. Ik loop naar onze kamer en kleed hem mooi aan. Daarna lleed ik mij aanen maak alles klasr


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Snel douch ik nog even en kleed ik me aan . Ik zet een cap op mijn hoofd en ik trek een mooi wit shirt aan en een skinnyjeans . Ik trek mijn Adidas schoenen aan en ik loop naar mijn 2 schatjes en geef ze een kus. Ik pak de paarse knuffel . Tinky Winky dus en ik geef hem aan James. '' Tasjle'' zegt hij . Ik kijk hem raar aan en ik zie dan het rode tasje liggen wat bij de knuffel hoort. Ik grinnik en ik geef het aan hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    We rijden met de buggy in de stad en ineens zie ik een mega poster van 1D. 'papa'niet begrijpend kijkt James van mij naar de posyer. Ik zoe dat verderop een 1dshop is en kijk Jim aan.'wil je er heen?ik kan regelen dat je niet hoeft te wachtem dan deel ik wat jandtekeningen uit' ik wist dag hij dat erg graag wou


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als we door de straten van de stad lopen wijst James op eens naar een hele grote poster van 1D. '' Papa'' Zegt hij . Ik begin te lachen . De One Direction Store is om de hoek . '' Hahah is goed '' glimlach ik . Als we de shop binnen lopen is het enigste wat James zegt Papa. Omdat hij Niall bijna in elke hoek en gaatje ziet. '' James? Wat wil je hebben ?'' vraag ik aan hem. Ik wist dat hij nog niet zoveel kon zeggen maar hij kon wel wijzen. Ik pakte maar een kar omdat ik wist dat James heel veel wou. '' Ga jij maar handtekeningen uitdelen'' grinnik ik naar Niall en samen met James zoek ik leuke dingen uit


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Vertederd kijk ik naar James die hard papa roept. Ik geef ze een kus en al snel ben ik omrongt door meisjes en ook een aantal jongens. ik deel handtekeningen en fotos uit en bbeantwoord wat vragen. 'Niall ben je nu gelukkig, klopt het gerucht dat je ziek bent'rateld een meisje en ik gniffel. 'ik ben heel gelukkig nu. James kan al een beetje praten en zegt al papa en wat woordjes en zijn eetgedrag is nog erger dam mij. Ja ik ben ziek ik heb pfeifer momenteel'geef ik toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Papa?'' vraagt hij . Ik knik . Ik zie zijn armpje omhoog gaan en hij wijst naar de levensgrote cut out bord... Ik begin te lachen . Ik loop naar de kassavrouw en ik vraag hoeveel hij kost. '' Sorry meneer maar die verkopen we niet'' zegt ze. James begint een beetje te snikken . '' Nou voor 10 dollar mag je hem hebben '' glimlacht ze. Ja we zijn in Amerika .. Ik grinnik en ik betaal hem . '' Is Jamesje nu blij?'' grinnik ik . Hij begint ook te lachen . Ik reken de overvolle kar af en ik loop met wel 20 tassen naar Niall . '' Kijk hij heeft zowat de hele winkel leeg gekocht '' grinnik ik . Opeens kraamt James allemaal dingen uit en wijst hij naar buiten . '' Wat is er James?'' vraag ik en ik til hem uit de buggy. Ik begin hard te lachen als ik weet waar hij naar wijst. '' Schat ik ga met James naar de winkel tegen over ons blijf jij maar hier tenzij je mee wilt '' grinnik ik. Ik zie tegen over de 1Dstore grote letters staan met Teletubbies erop . Ik had het kunnen weten.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel zacht als hij terug komt met tassen vol. Ineens doet James nogal vaag en we zien een teletubie winkel. Lachend kus ik ze beide en ik ga vrolijk verder. Na een kwartier besluit ik afscheid te nemen. Ik zet op wat handtekeningen op posters zodat ze die konden verkopen en schrijf jiets op de muur en ga naar de teltubie winkel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als ik de winkel binnen loop hoor je direct het melodietje van de intro . James begint te giechelen . Ik grinnik en ik loop door de winkel . '' Okay meneer Tubbie wat wil je hebben voor in je kamer?'' vraag ik met een glimlach.. Direct loop ik naar de kassa als ik 2 karren vol heb!! Niet dat hij alles direct krijgt . Ik bewaar ook nog wat voor Sinterklaas en Kerst. Ik moet natuurlijk ook wel op letten dat hij niet zo'n arrogant iemand word die denkt dat hij alles maar kan en mag. Maar hij is nog een kind. De kassa man kijkt me grijnzend aan als hij de 2 karren ziet. '' Zo dus deze kleine man is echt een TubbieFan ?'' vraagt hij . Ik begin te lachen . '' Haha inderdaad '' glimlach ik. Ik zucht als ik alles langs de toon bank zie glijden. '' Dat is dan 100 dollar a.u.b'' zegt hij . Alles is best wel goedkoop hier.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin hard ye lachen door de karten en James draait zich om. 'papaa' hij doet zijn handjes in de lucht en ik knuffel hem even. 'ohh wat heb je nu weer gekocht?' James kijkt denken aan'tubbie' kirt hij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik loop de winkel uit met levens grote Teletubbies. Ik weet nu al dat elke keer als ik zijn kamer binnen kom ik me zelf een hart aan val geef. '' Het Niall . Ik heb dus zitten denken. We hebben nog 5 kamers vrij eh? Wat nou als we een speelkamer maken '' zeg ik zachtjes.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te knikken 'dat is een leuk idee en misschien eem chilroom'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Jij met je Chill Room'' grinnik ik .'' Vooruit dan maken we ook een Chill Room '' grijns ik en ik geef hem een kus. Ik kijk naar James en opeens heeft hij zo'n Tubbie haarband op zijn hoofd . Ik begin te lachen. '' Nu ben jij ook een Tubbie '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Lachend maak ik fotos van James die zit te dansen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan