• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||


    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    ´EN je bent blijkbaar goed in bed want zelfs d at verteld hij ´ zegt Zayn met een grijns . Ik begin te blozen . ik word nog roder dan een tomaat. '' Verteld hij wat hij en ik in bed uitspoken ?'' vraag ik zachtjes en ik kijk naar mijn schoenen . Waarom zou Niall zoiets vertellen ik weet dat de jongens heel close zijn met elkaar maar zo close ?! Dat wist ik echt niet


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ´verteld hij wat hij en ik in bed uitspoken=` bloost hij ik schud snel mijn hoofd. ´Neen maar hij verteld wel dat hij het echt heerlijk ivind gelukkig niet in detail dat bespaart hij ons´ gniffel ik zacht

    mn tekens kutten weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik . '' Ach ja als je al 3 jaar elkaar kent dan heb je ook geen geheimen voor elkaar '' glimlach ik . Ik geef Zayn nog wat te drinken . '' God o god normaal had ik morgen al weer naar school gemoeten .. '' glimlach ik . Ik ben gewoon zomaar gestopt met school voor Niall . Mijn ouders waren daar eerst heel erg boos om maar ik ben 17 ! Ik kan doen wat ik wil . Volgend jaar word ik pas 18 en dan word Niall 21. Ik glimlach naar Zayn


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    '' Ach ja als je al 3 jaar elkaar kent dan heb je ook geen geheimen voor elkaar '' '' God o god normaal had ik morgen al weer naar school gemoeten .. ''Ik glimlach even. Ís Nederland erg anders dan hier=` vragend kijk ik hem aan

    = is vraagtekenXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Is Nederland erg anders dan hier ?'' vraagt Zayn . Ik knik . '' In Nederland kan en mag alles.. En ze zijn daar veel drukker. Maar volgens mij heb je dat wel gemerkt toen je ging shoppen daar ''giechel ik . '' En de scholen zijn ook heel anders. In Engeland moet je in uniform naar school terwijl je in Nederland gewoon in de kleding mag gaan die je zelf wilt aan trekken . En het eten in de kantine is ook anders. In Nederland is het gewoon een koekje met een blikje cola wat je kunt kopen terwijl je hier een warme maaltijd krijgt '' glimlach ik . '' Maar Nederland is heel erg anders dan hier ja '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    ' In Nederland kan en mag alles.. En ze zijn daar veel drukker. Maar volgens mij heb je dat wel gemerkt toen je ging shoppen daar ''giechel ik . '' En de scholen zijn ook heel anders. In Engeland moet je in uniform naar school terwijl je in Nederland gewoon in de kleding mag gaan die je zelf wilt aan trekken . En het eten in de kantine is ook anders. In Nederland is het gewoon een koekje met een blikje cola wat je kunt kopen terwijl je hier een warme maaltijd krijgt '' ' Maar Nederland is heel erg anders dan hier ja '' ik kijk hem even aan.´In je eigen kleding naar school?´ Ik frons even. ´Dat ze drukker zijn ja dat was inderdaad maar het leek wel dat ze daar meer met elkaar bezig waren en zo´ mompel ik in mezelf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ja in je eigen kleding '' grinnik ik . '' Je bedoelt een relatie of ruzie ? Of met zich met elkaar bemoeien ? Want dat doen Nederlanders echt veel . Nederland staat ook bekend als seks land omdat je daar de hoerenclubs hebt enzo '' zeg ik . Ik weet er alles van want tjah ik ben zelf een Mannelijke hoer geweest. Alleen Niall en mijn ouders weten dat . Ik grinnik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn

    Ja in je eigen kleding '' . '' Je bedoelt een relatie of ruzie ? Of met zich met elkaar bemoeien ? Want dat doen Nederlanders echt veel . Nederland staat ook bekend als seks land omdat je daar de hoerenclubs hebt enzo '' ik begin te gniffelen. ' hier is iedereen wel vriendelijk maar niemand bemoeit zich echt je weet waar je thuis hoort en daar gingen ze allemaal door mekaar ofzo' mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ' hier is iedereen wel vriendelijk maar niemand bemoeit zich echt je weet waar je thuis hoort en daar gingen ze allemaal door mekaar ofzo' ik knik . '' Door mekaar ? hoe bedoel je ?'' vraag ik voorzichtig. Ik schenk wat sap in voor mezelf omdat Zayn nog drinken heeft


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    Door mekaar ? hoe bedoel je ?'' Ik glimlach even. ' Nou kijk hier heb je je vaste vrienden en daar blijf je bij. Alleen nieuwelingen kijken bij wie ze passen maar gewoon iedereen heeft zijn of haar vrienden en bij jullie gaat iedereen door mekaar met elkaar om. Ook wel leuk maar een beetje raar.Kijk hier zou een groepje Computerfreaks en een groepje nerds niet bij elkaar passen maar bij jullie gaat dat wel en hier niet'd glimlach ik. Bij de woorden computerfreaks en nerds maak ik aanhalingstekens. Het waren de namen van groepjes en dat was niet om te pesten je had gewoon namen voor de mensen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ow zo bedoel je '' lach ik . '' Vroeger hoorde eerst bij de populairen maar sinds ik uit de kast ben gekomen hoorde ik bij de zwakste schakels . '' mompel ik in mezelf. Allemaal door die rot Peter ! Hij was mijn beste vriend. Met een nadruk op WAS . Hij liet me stikken in de tijd dat ik hem nodig had. Ik was mezelf aan het ontdekken . Ik kwam erachter dat ik homo was . Ik vertelde het aan hem en direct begon hij me te pesten . Tranen schieten in mijn ogen maar ik probeer ze tegen te houden ..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ow zo bedoel je '' . '' Vroeger hoorde eerst bij de populairen maar sinds ik uit de kast ben gekomen hoorde ik bij de zwakste schakels . '' Ik zie dat hij het moeilijk heeft en trek hem in een omhelzing. 'heey shht. Wist je dat wij het van Niall allang wisten. Zijn ouders wisten het al en Greg heeft een keer zijn mond voorbij gepraat maar toch durfde Niall het niet te zeggen. En het was moeilijk om hem te zien toen ze hem voor vuile homo uitscholden en hij gehaat werd, elke avond huilde hij zich in slaap en soms wou ik stoppen met One Direction om hem er van af te helpen maar ja dit is iets wat je niet zo stopt. En nu, nu zien we hem zo gelukkig, zijn glunderende oogjes en als hij bloost als hij het over je heeft en dat is fijn. De haat kan hem amper nog wat schelen want hij is bang dat jij pijn krijgt dus voor ons is het een opluchting om hem zo te zien en daarom zijn we gewoon zo blij voor jullie en waren we aardig boos op Paul' glimlach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik zag het in de film.. Damn ik had het er zo moeilijk mee om te zien hoe Niall huilt.. '' zeg ik zachtjes. '' Niall verdiend deze haat niet.. Niemand verdiend haat trouwens . Maar jullie verdienen het echt niet . Al die stomme dingen die over jullie geschreven worden en de slechte spelletjes die gemaakt zijn. Het doet me pijn. Maar gelukkig blijven jullie gewoon je zelf en verander je niet door iemand '' glimlach ik . Ik trek Zayn in een knuffel . '' Bedankt voor alles Zayn '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn

    '' Ik zag het in de film.. Damn ik had het er zo moeilijk mee om te zien hoe Niall huilt.. Niall verdiend deze haat niet.. Niemand verdiend haat trouwens . Maar jullie verdienen het echt niet . Al die stomme dingen die over jullie geschreven worden en de slechte spelletjes die gemaakt zijn. Het doet me pijn. Maar gelukkig blijven jullie gewoon je zelf en verander je niet door iemand ''Ik glimlach even en knuffel hem terug . '' Bedankt voor alles Zayn ' Ik glimlach 'Geen dank Jim, we zijn gewoon blij dat je onze beste vriend gelukkig maakt en je bent zelf ook nog eens superlief.' glimlach ik. Ik kijk op van een hese stem. 'Wat zijn jullie schattig aan het knuffelen' zegt Niall glimlachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'Geen dank Jim, we zijn gewoon blij dat je onze beste vriend gelukkig maakt en je bent zelf ook nog eens superlief.' glimlacht hij . Mijn wangen worden rood. Ik kijk op als ik Niall hoor. 'Wat zijn jullie schattig aan het knuffelen' zegt Niall . Ik begin te grijnzen . '' Jaloers Horan ?'' grinnik ik . Ik laat Zayn los en ik loop naar Niall waar ik Niall knuffel . '' Beter ?'' vraag ik grinnikend


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik