• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||


    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Jaloers Horan ?'' Ik gniffel even en knuffel hem terug. Ik hield van knuffelen '' Beter ?'' glimlachend knik. 'Je mag best wel knuffelen met mijn vrienden hoor' glimlach ik.k 'pff ik heb ook weer voor komend vijf jaar geslapen' mompel ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Voel je je al wat beter ?'' vraag ik zachtjes . Ik geef Niall een kus . '' Ik heb je kusjes gemist '' mompel ik zielig . Ik kijk naar Zayn en ik geef hem een kus op zijn wang . '' Hihi sorry dat moest gewoon even '' grinnik ik . '' Maakt niet uit '' glimlacht hij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Voel je je al wat beter ?''Ik haal mijn schouder op. 'mwa ik ben wel minder duizelig' ik glimlach door zijn kusje en kus hem teurg . '' Ik heb je kusjes gemist ''mompelt hij zielig en geeft Zayn een kusje op zijn wang. '' Hihi sorry dat moest gewoon even '''' Maakt niet uit '' Ik gniffel even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Zayn .. Niall .. En ik .. Een trio ? Omg Jim dat mag en kan je niet denken ! Zayn is 100% hetero en by the way dat zou de band tussen de 2 echt verpesten . Ik glimlach zwakjes naar de twee . Maar ze zijn allebei zo knap . Jim doe normaal je gaat met Niall trouwen ! Ach laat Jim gewoon hij mag doen wat hij wilt Ga uit mijn hoofd ! Nee ik wil jou niet op het verkeerde pad krijgen ! Je houd van Niall en niet van Zayn !

    [ Blauw is een engeltje en rood is een bengeltje ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan [hahaha]

    Ik trommel wat met mijn vingers. 'Jim wil je me nog een paracetamol geven? Ik word namelijk echt gek van dat gehamer op mijn hoofd' zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik loop naar de keuken Jim dit doe je goed ! Ach hou toch je kop Jim zoen Zayn ! Nee Jim niet doen ! Blijf van Niall houden jullie gaan trouwen en jullie krijgen een baby ! HOU JULLIE KOPPEN DICHT ! IK BEPAAL ZELF WEL WAT IK DOE ! Ughh je moet het zelf weten Jerk ! Ik geef de paracetamol met water aan Niall . '' Alsjeblieft Lieverd '' glimlach ik naar Niall . Goedzo ! Luister niet naar hem daar hij weet niet waar hij over praat . hij heeft nog nooit een vriendje gehad. '' Hahaha.. Sorry binnenpretje '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ;'alsjebliefft' dankbaar neem ik het pilletje in en langzaam gaat de pijnstiller aan de slag en verdwijnt mijn hoofdpijn een beetje. '' Hahaha.. Sorry binnenpretje '' ik gniffel kort. óke en Niall heeft officieel weer honger' bevestig ik droogjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dan gaan we toch lekker eten ? Ik bestel wel Pizza voor ons !'' grinnik ik , Zayn knikt hevig. Ik pak mijn mobiel en ik bestel 3 pizza's . '' Ze komen er zo aan '' grijns ik . Ik loop naar de woonkamer en ik pak wat drinken voor ons allen . '' We gaan lekker buiten eten '' grijns ik . het is mooi weer dus waarom niet ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Dan gaan we toch lekker eten ? Ik bestel wel Pizza voor ons !'' Ik glimlach blij en kom langzaam overeind. . '' Ze komen er zo aan '' Hij pakt wat drinken en dekt de tafel.'' We gaan lekker buiten eten ' Ik ga langzaam overeind en loop rustig naar de tafel waar ik weer langzaam ga zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Je ziet er mooi uit Niall '' bloos ik . Ik ga tegen over hem zitten . Het liefst zit ik naast hem maar ik wil niet klef doen ofzo waar Zayn bij is. De bel gaat en ik betaal . Ik neem de pizza's mee naar buiten . '' Eten '' glimlach ik . Als we bezig zijn met eten dwarrelt er de hele tijd een vraag door mijn hoofd . '' Zayn heb je er ooit aan gedacht van dat je misschien op jongens kan vallen ?'' vraag ik zachtjes . Zayn begint te lachen. '' Zo vaak '' mompelt hij . Ik stik zowat in mijn eten . '' Maar ik dacht dat jij vrouwen leuk vond ?'' vraag ik . Zayn knikt . '' Dat vind ik ook maar als ik een mooie jongen zie dan krijg ik wel kriebels.. Ik zit ook met 5 leuke jongens opgescheept daar komt dat door '' grijnst hij . Ik kijk hem raar aan . '' 5 ? Waar is die andere dan ?'' vraag ik . Hij glimlacht . '' Dat ben jij Jim . Jij bent altijd vaak met ons mee '' glimlacht hij . 'Haha maar ik blijf van Niall '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall Horan

    Je ziet er mooi uit Niall ''de bel gaat en ik grijns. '' Eten '' '' Zayn heb je er ooit aan gedacht van dat je misschien op jongens kan vallen ?'' ok kijk niet begrijpend naar JIm waar wou hij heen. '' Zo vaak '' ik laat het gaan en pak hongerig een pizza punt. '' Maar ik dacht dat jij vrouwen leuk vond ?'' . '' Dat vind ik ook maar als ik een mooie jongen zie dan krijg ik wel kriebels.. Ik zit ook met 5 leuke jongens opgescheept daar komt dat door '' grijnst hij .' 5 ? Waar is die andere dan ?'' . '' Dat ben jij Jim . Jij bent altijd vaak met ons mee '' . 'Haha maar ik blijf van Niall '' 'als je dat maar weet' zeg ik iets wat jaloers en sla mijn arm om Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Haha ik wil Jim ook echt niet van je afpakken Niall . Ik heb Becca weet je nog ?'' glimlacht hij . Ik grinnik en geef Niall een kus . Ik neem weer een hap van mijn pizza. Na dat ik de hele Pizza op heb ren ik naar de wc en kots ik alles uit . ik had niet zo veel moeten eten de laatste tijd. Ik poets mijn tanden zodat die fisse lucht en smaak weg gaat. Ik glimlach vrolijk als ik weer naar buiten loop . '' Hello Faggotssss '' grinnik ik . '' Hey ik heb niet gezegd dat ik Homo ben !'' zei Zayn '' Sure bro '' mompel ik met een glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall

    '' Haha ik wil Jim ook echt niet van je afpakken Niall . Ik heb Becca weet je nog ?'' ik bloos even en ik knik. Jim rent weg als hij zijn pizza op heeft en vrolijkt komt hij terug. 'hello faggotsss' grijnst hij. 'Hey ik heb niet gezegddat ik homo ben' gaat Zayn er gelijk tegen in en ik gniffel. 'sure bro' ik giechel even en eet verder. Al snel was alles op en wrijf ik overmijn buikje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Was het lekker BooBear ?'' vraag ik giechelend . Ik neem nog een slok van mijn drinken . '' Sooo .. You told our bed secrets to the Boyz huh ?'' grijns ik . '' You Naughty Bad Boy '' grinnik ik . '' Sorry Zayn maar zo zijn Niall en ik nou een maal '' glimlach ik . Zayn knikt . '' Dat had ik al door toen Niall over jou begon met jullie eerste keer '' grinnikt hij . Ik bloos


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Was het lekker BooBear ?''vrolijk knik ik . '' Sooo .. You told our bed secrets to the Boyz huh ?'' blozend kijk ik omlaag en knik. '' You Naughty Bad Boy '' grinnikt Jim en ik word nog roder . '' Sorry Zayn maar zo zijn Niall en ik nou een maal '' . Zayn knikt . '' Dat had ik al door toen Niall over jou begon met jullie eerste keer '' Fijn Zayn heel fijn dat je dit zei.Ik was nog erger dan een tomaat momenteel . 'Nu overdrijf je Zayn ik heb eht egen details verteld' ga ik in verdediging


    Change is for weirdos ~ Niall Horan