• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||


    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Ow echt wel . Je zei laatst dat hij een mooie en grote had '' zegt Zayn. Ik begin te lachen . '' Ahww het maakt niks uit hoor schat '' glimlach ik naar Niall en ik geef hem een kus. '' Ik ben wel wat verhalen gewend hoor '' grinnikt Zayn . '' Dat is iedereen wel denk ik '' glimlach ik . Ik ga naast Niall zitten en trek hem in een knuffel en ik fluister iets in zijn oor '' You are turning me on babe '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Ow echt wel . Je zei laatst dat hij een mooie en grote had '' zegt Zayn.Beschaamd kijk ik weg met mijn brandende wangen. '' Ahww het maakt niks uit hoor schat '' Jim kust me gelukkig '' Ik ben wel wat verhalen gewend hoor '' grinnikt Zayn . '' Dat is iedereen wel denk ik '' Ik glimlach als JIm me knufeflt' You are turning me on babe '' ik glimlach'love ye'm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Love you too '' grinnik ik . '' Jaaah ik ga maar weer eens '' grinnikt Zayn . Ik knik en ik laat hem uit .Ik doe de deur dicht en ik loop weer naar Niall '' You are a bad boy.. But i like it '' grinnik ik . Ik til Niall op en loop naar boven Ik leg hem op bed en ik ga naast hem liggen . De troep buiten had ik allang opgeruimd . Ik sla mijn armen om Niall heen . '' Alleen jij en ik '' mompel ik vrolijk


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'Love you too' grinnikt hij. Zayn grinnikt dat hij gaat en Jim laat hem er uit. Ýou are a bad boy but i like it' grijns hij en tilt me op. Hij legt me op bed en ik voel zijn armen om me heen. 'ahh fijn mijn hoofdpiojn komt weer terug'zucht ik vaermoeid

    zo slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik heb nog een paracetamol . '' glimlach ik en ik geef het hem .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Dankbaar neem ik hem in met een slo water. " dankje

    Slape


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    jim

    '' Alstje'' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim zegt dankje en flauw glimlach ik. 'bloedde get eigenlijk hard?' nieuwsgierigkyk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Viel wel mee.. Alleen wat bloed op de grond maar dat heb ik al schoon gemaakt'' glimlach ik . Ik geef hem een kus . '' Maat ik ben blij dat het beter met je gaat '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Viel wel mee.. Alleen wat bloed op de grond maar dat heb ik al schoon gemaakt'' '' Maat ik ben blij dat het beter met je gaat '' ik hlimlach " met paracetamols wel anders niet,

    Morgen tot half vijf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hey niet zo negatief ! Ik weet zeker dat morgen alles weer goed is '' glimlach ik .Ik maak wat ice tea en zet het of tafel.

    [ Sorry last van mn rug ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    nu al huiswerk ahah

    Niall Horan
    '' Hey niet zo negatief ! Ik weet zeker dat morgen alles weer goed is '' ik gniffel even. 'geloof me je word er negeatief van. Weetje wat wij gaan eten een heerlijk ijsje'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Een ijsje? Nou vooruit dan maar .. Je hoeft niks anders aan te trekken hoor wat je nu aan hebt is toch niet vies '' glimlach ik. Ik geef hem een kus en pak wat geld . '' Hmm ik heb zin in een lekker ijsje '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    ' Een ijsje? Nou vooruit dan maar .. Je hoeft niks anders aan te trekken hoor wat je nu aan hebt is toch niet vies Ik begin te glimlachen' Hmm ik heb zin in een lekker ijsje '''Een voorwaarde, en dat is dat we niet ver hoeven te klopen of met de auto. Want als we met de auto gaan ben ik bang dat ik ga kotsen aangezien ik best snel misselijk word awnt als ik wat loop wordik al misselijk'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '''Een voorwaarde, en dat is dat we niet ver hoeven te klopen of met de auto. Want als we met de auto gaan ben ik bang dat ik ga kotsen aangezien ik best snel misselijk word awnt als ik wat loop wordik al misselijk' zegt Niall . Ik zucht . '' Normaal zou ik nee hebben gezegd maar vooruit . ik wil je niet nog zieker maken '' grijns ik . Samen met Niall loop ik naar buiten en ik sluit de deur. ik doe de poort open en loop naar de ijssalon


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik