• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 19:22 ]


    Little do you know

    vind haar gewoon lleuker dan stefan x'D

    nee ik zet zegmaar dat personage erin om dan de gezegde zinnen niet over te hoeven typen
    en toen vergat ik de naam jennifer te veranderen in stefan :$

    misschien had ik geen wijntje moeten nemen bij het eten?? o.O

    ik ga haar gewoon stelen :"D

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 17:23 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    Ik rende hard weg en schrok me rot ,toen hij plots uit het niets voor mijn neus stond. "Weet je zeker dat we dit spelletje gaan doen?" zei hij en ik kijk hem angstig aan ,waarna ik naar links ren en begin te gillen. Hoe in hemelsnaam was hij zo snel ,het is bijna onmenselijk. "Help!"roep ik ,hopend dat er iemand dicht in de buurt was die me kwam redden.

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    "Met de klas.. Anders was ik hier niet geweest." zei ze en ik knikte even zachtjes. Ik had ook niet bepaald veel vrienden in mijn klas gehad."Hoe ben jij hier gekomen?" vroeg ze dan en ik keek haar even aan "Alleen als je het wil vertellen hoor."vervolgde ze en ik knikte even. "Nou twee jaar geleden ,wilde mijn wader met me gaan vissen en ik stemde in ,ookal hield ik niet van vissen ,maar goed."begon ik zuchtend. "We kwamen dus in deze zone en toen de nacht viel ,leek het wel alsof we echt in de val gelokt waren en dan...."ik zuchtte even, gruwelijke beelden flitsten weer door mijn geheugen en ik rilde even. "Werd ik door iemand gebeten ,samen met mijn vader ,die het niet overleefde."mompel ik dan zacht.

    (Ik wacht wel even met Michael tot dat Roww met Aishlinn heeft gereageerd ^^ )

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 17:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matthew Lewin Irwin
    Ik liep aan de zijkant om een van de tenten te bekijken. Het waren grote tenten. Ik keek naar de mensen die aan een tafel zaten en schoot een tent in. Het was een meisjes tent, alles lag verspreid over het zeil.
    Ik pakte een aantal stukken en kroop weer de tent uit. Ookal zag ik er zichbaar uit, niemand had het in de gaten. ik liep met de kledingstukken gewoon over het veld en zocht een kleine boom uit.
    Na even gezocht te hebben gooide ik de spullen van iemand in de boom en keek naar de kleine aantal mensen die nog aan de tafel zaten. Een glimlach vulde mijn mond en bleef gewoon staan waar ik sta, kijken of ze erachter komen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Raccoon schreef:
    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    Ik rende hard weg en schrok me rot ,toen hij plots uit het niets voor mijn neus stond. "Weet je zeker dat we dit spelletje gaan doen?" zei hij en ik kijk hem angstig aan ,waarna ik naar links ren en begin te gillen. Hoe in hemelsnaam was hij zo snel ,het is bijna onmenselijk. "Help!"roep ik ,hopend dat er iemand dicht in de buurt was die me kwam redden.

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    "Met de klas.. Anders was ik hier niet geweest." zei ze en ik knikte even zachtjes. Ik had ook niet bepaald veel vrienden in mijn klas gehad."Hoe ben jij hier gekomen?" vroeg ze dan en ik keek haar even aan "Alleen als je het wil vertellen hoor."vervolgde ze en ik knikte even. "Nou twee jaar geleden ,wilde mijn wader met me gaan vissen en ik stemde in ,ookal hield ik niet van vissen ,maar goed."begon ik zuchtend. "We kwamen dus in deze zone en toen de nacht viel ,leek het wel alsof we echt in de val gelokt waren en dan...."ik zuchtte even, gruwelijke beelden flitsten weer door mijn geheugen en ik rilde even. "Werd ik door iemand gebeten ,samen met mijn vader ,die het niet overleefde."mompel ik dan zacht.

    (Ik wacht wel even met Michael tot dat Roww met Aishlinn heeft gereageerd ^^ )
    0.o was ze al in het gesprek dan?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)0.o was ze al in het gesprek dan?


    (Nee ik bedoel als ze zich erbij gaat mengen :x -sorry trouwens voor vage of late reacties ,ik kijk Iron man :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Na een tijdje verveeld te hebben rondgedwaalt in het bos hoor ik stemmen van een klein afstandje van hier.
    Door de bomen door zie ik Michael staan praten met een behoorlijk bekend gezicht..
    "wacht, wat? Cat?" vraag ik als ik naast de twee sta.
    "Wat brengt jou hier?" vraag ik haar met opgetrokken wenkbrauw "Dit is wel de tweede verdwene bewoner hier die terug keert" vervolg ik grinnikend.


    Zoveel inspiratie heb ik niet x'd


    Little do you know

    Stefan Salvatore / vampier
    "Help!"
    "Oké prima" En ik schiet vooruit en trek haar hoofd opzij waarna ik mijn tanden ruw in haar vlees zette. De ijzerachtige smaak van haar bloed kwam me tegemoet en ik proefde tot mijn opluchting geen vervain.
    Langzaam aan begon ik te drinken met ruime slokken, maar ik dronk haar niet leeg. Dat zou haar doden en ik had behoefte om nog langer van dit te kunnen genieten.
    Ik laat het meisje los en laat haar gewoon op de grond vallen waarna ik met mijn duim het verloren straaltje bloed bij mijn mondhoek weghaal en wegloop, het meisje achterlatend.

    Lily Stone / student

    "Nou twee jaar geleden ,wilde mijn wader met me gaan vissen en ik stemde in ,ookal hield ik niet van vissen ,maar goed. We kwamen dus in deze zone en toen de nacht viel ,leek het wel alsof we echt in de val gelokt waren en dan...." ik zag een rilling langs zijn lichaam trekken. "Werd ik door iemand gebeten ,samen met mijn vader ,die het niet overleefde."
    "Het spijt me, ik had het niet moeten vragen..Sorry Finn"
    Ik neem de laatste hap van mijn stroopwafel puur omdat ik niet weet wat te zeggen en nu hoef ik niks te zeggen, want praten met volle mond dat mag niet.
    Ik slik mijn stroopwafel door en kijk hem aan nog altijd niet precies wetend wat te zeggen.
    "Wat ga je de rest eigenlijk vertellen? Katherine etc?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Fuu ,mijn hele posts zijn weg D:
    -_- opnieuw dan maar...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    O.O weird O.O misschien op de pijltje terug klikken? dat werkt bij mij nog wel eens...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Michael Alexander Rodrigues ||Good werewolf

    Cat keek me verbaasd aan en haalde een hand door haar blondgekleurde lokken. ''Is hij nog maar net terug? Ik ben wel blij dat hij niks met haar heeft'' zei ze en ik knikte. "Ja ,net terug van een 2 jaar lange verdwijning. En ik ben ook blij dat ze niets hebben,die twee samen..."zei ik en rilde even.
    ''Waarom'' vroeg ze dan en ik beet zachtjes op mijn lip. "Het is ook een beetje mijn eigen schuld ,hij dreigde Aishlinn en een meisje en ik was kwaad en rende op hem af."mompel ik dan zuchtend. ''Ik had niet verwacht dat hij zo zou doen. Jullie waren niet echte vrienden maar ik had dit niet verwacht'' zei ze en keek me verbaasd aan. "wacht, wat? Cat?" hoorde ik plots Aishlinn zeggen ,die bij ons was komen staan. "Wat brengt jou hier?" ze Cat met een opgetrokken wenkbrauw "Dit is wel de tweede verdwene bewoner hier die terug keert" grinnikte ze vervolgens. Je eigenlijk, waarom was ze teruggekeerd?

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    Hij rende me achterna ,wat me nog luider deed gillen. Hij duwde mijn hoofd wat aan de kant en daarna voelde ik 2 scherpe punten in mijn nek boren . Ik wilde het uitschreeuwen ,maar er kwam alleen maar een piepgeluidje uit mijn keel.Ik voelde hoe hij het bloed uit mijn aderen zoog en ik begon zwart te zien en ik ging zo door mijn benen zakken.Ergens was haf het gevoel me wel een intense prikkel.Hij liet me los waardoor ik op de grond viel en een pijnlijke kreun verliet mijn lippen.

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    "Het spijt me, ik had het niet moeten vragen..Sorry Finn" zei ze en ik schudde mijn hoofd. "Is niet erg ,hel lucht op."zei ik met een zwak glimlachje. Ik keek voor me uit en Lily at haar wafel op. "Wat ga je de rest eigenlijk vertellen? Katherine etc?" vroeg ze plots en ik keek haar even aan om vervolgens mijn schouders op te halen. "Geen idee ,maar ik zorg er zeker voor dat ze je niets zullen doen."zeg ik haar. "Heb je zin om naar de waterval te gaan?"vroeg ik Lily dan met een glimlachje. Ik had zin om leuke dingen te doen.

    (Lukte niet ,ik wilde mijn post kopiëren ,maar mijn scherm bevroor en daarna moest ik de pagina sluiten :c )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ arme jenny x'D]

    Stefan Salvatore
    Met een verzadigd gevoel loop ik uit eindelijk weg het meisje achterlatend. Ik kon haar bloed nog ruiken zelfs toen ik onze hut bereikt had.
    Ik loop de trap op en loop rechtstreeks naar mijn kamer, geen zin om aan Damon en dat mormel van hem uit te moeten leggen waar ik gebleven was vandaag.
    Waarschijnlijk was het een vriendin van der geweest dus het zou toch enkel voor meer drama zorgen.

    Lily Stone
    Finnian vond het tot mijn opluchting niet erg dat ik het gevraagd had en beantwoorde het met een het lucht op. Wat natuurlijk ook wel zo was.
    "Geen idee ,maar ik zorg er zeker voor dat ze je niets zullen doen. Heb je zin om naar de waterval te gaan?" vraagt hij en er staat een glimlach op zijn gezicht.
    Uitbundig begin ik te knikken. Mijn verveling was ook toegeslagen langzaamaan.
    "Jah!" en ik spring op van het bed , loop naar de deur van het hutje en wacht ongeduldig op Finnian want ja, ik weet de weg niet.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Cat Jay Mannering

    "Ja ,net terug van een 2 jaar lange verdwijning. En ik ben ook blij dat ze niets hebben,die twee samen..."zei hij. ''Wat is er'' vraag ik nieuwsgierig als ik hem zie trillen. Ik was altijd al een beetje nieuwsgierig geweest dus ook nu. "Het is ook een beetje mijn eigen schuld ,hij dreigde Aishlinn en een meisje en ik was kwaad en rende op hem af." met opgetrokken wenkbrawen schud ik mijn hoofd. ''Hij is een klootzak zeg ik toch'' zeg ik. "wacht, wat? Cat?" ik herkende de stem niet en draaide me om waardoor ik Aishlinn zag staan. ''Hi'' glimlach ik naar haar. We waren nooit echt goeie vrienden maar herkennen deed ik wel. "Wat brengt jou hier?" ze kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan "Dit is wel de tweede verdwenen bewoner hier die terug keert" Ik zet mijn lippen op haar lip. ''Dat hoef ik niet te horen'' mompel ik. ''Ik hoef niks van Gabe te horen'' Ik kijk haar even aan. ''Ik was terugekeerd voor Gabe. Wou hem weer een keertje zien maar aangezien hij met Katherine omgaat en me behandeld als oud vuil blijf ik gewoon in het bos leven hier aangezien ik bij het oude bos waar ik was ook niet meer welkom ben door een ruzie met een meisje''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Cat Jay Mannering

    "Ja ,net terug van een 2 jaar lange verdwijning. En ik ben ook blij dat ze niets hebben,die twee samen..."zei hij. ''Wat is er'' vraag ik nieuwsgierig als ik hem zie trillen. Ik was altijd al een beetje nieuwsgierig geweest dus ook nu. "Het is ook een beetje mijn eigen schuld ,hij dreigde Aishlinn en een meisje en ik was kwaad en rende op hem af." met opgetrokken wenkbrawen schud ik mijn hoofd. ''Hij is een klootzak zeg ik toch'' zeg ik. "wacht, wat? Cat?" ik herkende de stem niet en draaide me om waardoor ik Aishlinn zag staan. ''Hi'' glimlach ik naar haar. We waren nooit echt goeie vrienden maar herkennen deed ik wel. "Wat brengt jou hier?" ze kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan "Dit is wel de tweede verdwenen bewoner hier die terug keert" Ik zet mijn lippen op haar lip. ''Dat hoef ik niet te horen'' mompel ik. ''Ik hoef niks van Gabe te horen'' Ik kijk haar even aan. ''Ik was terugekeerd voor Gabe. Wou hem weer een keertje zien maar aangezien hij met Katherine omgaat en me behandeld als oud vuil blijf ik gewoon in het bos leven hier aangezien ik bij het oude bos waar ik was ook niet meer welkom ben door een ruzie met een meisje''


    Wait.. What? x'D
    Awkward :')
    Guess you ment 'vinger op haar lip' ? x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Wait.. What? x'D
    Awkward :')
    Guess you ment 'vinger op haar lip' ? x'D
    o.0 lol dat bedoel ik :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    David Marc Michaelson || Leraar
    Ik loop rustig door het bos met mijn camera rond mijn nek, op zoek naar mooie verschijnsels om te fotograferen.. Verderop zie ik een hertje staan. Net als ik een foto wil maken rent het hertje weg door een plotseling gegil.. Meteen ben ik alert en luister ik waar het vandaan komt. Als ik verderop beweging zie merk ik op dat het mensen zijn.. zo snel ik kan ren ik er heen, met mijn camera nog om mijn nek. Het gegil stopt en niet veel later loopt er een persoon weg. Snel kniel ik naast de persoon op de grond neer. Mijn ogen schieten open als ik zie dat het Jennifer is.
    "Oh mijn god" mompel ik waarna ik haar op til en de wond in haar nek dicht gedrukt houd. Zo snel ik kan loop ik terug naar het kamp, om haar daar op de achterbank van de auto te zetten. Snel pak ik de verband doos om haar wond schoon te maken en er vervolgens een gaasje op te leggen met een groot speciaal watje er op en plak dit met tape op haar wond.
    "Wie heeft dit gedaan Jennifer?" vraag ik haar terwijl ik haar doordringend aan kijk. Het was een.. mens of zo, en daarbij welk dier brengt dit soort wonden aan? Twee gaatjes in haar hals? Zelfs een vampier vleermuis doet dat niet.. en Vampiers bestaan niet.. dat kan niet.

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Cat drukt haar vinger tegen mijn lippen ''Dat hoef ik niet te horen'' mompelt ze dan ''Ik hoef niks van Gabe te horen'' vervolgt ze.
    Vragend kijk ik haar aan, niet dat ik van plan was over hem te beginnen..
    ''Ik was terugekeerd voor Gabe. Wou hem weer een keertje zien maar aangezien hij met Katherine omgaat en me behandeld als oud vuil blijf ik gewoon in het bos leven hier aangezien ik bij het oude bos waar ik was ook niet meer welkom ben door een ruzie met een meisje'' zegt ze uiteindelijk.
    "Tja, en dankzij die muur kun je ook niet meer weg" zeg ik droog "Maar ik was niet van plan over die klootzak te beginnen" vervolg ik schouderophalend. Gabe is verandert, eerst was hij aardig nu niet meer. Punt. Als hij gewoon normaal gebleven was had ik hem misschien een kans gegeven na ons allemaal in de steek gelaten te hebben.


    Zo x'D


    Little do you know