• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 19:22 ]


    Little do you know

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    " Je bent het er niet echt mee eens of wel? " vroeg ze en ik voelde haar blik op me branden. " Ik bied het zelf aan hé onthoud dat goed Finn, ik kan best wat terug als je me gaat helpen." zei ze dan en haalde nonchalant haar schouders op. Ik wilde wat zeggen ,maar ze was al eerder. "Tenzij je het echt niet wil?" zuchtte ze. "Ik kan ook weer een bitch gaan uithangen als dat makkelijker is? "zei ze dan en ik schudde meteen mijn hoofd. "Nou het is dat ik niet wil dat iemand je pijn gaat doen."zeg ik zuchtend. "Ik vind je wel aardig en ik wil je niet vermoorden ,door je leeg te zuigen."mompel ik dan zacht.

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    Verveeld dronk Ik mijn fruitsap op en at ik nog een kracker met kaas. Ik stond op en besloot maar eens te kijken ,waar Denise of Lily waren. Na in beide tenten gekeken te hebben ,fronste ik . Ook Avah en Mo waren weg. Ik besloot ze maar te gaan zoeken ,dus liep ik het bos in. Na even lopen ,besef ik dat ik dit beter niet gedaan had en ik wilde terug ,maar waar in vredesnaam was de juiste weg? Ik haalde een hand door mijn bruine lokken en liep wat verder.

    (Stefan voor Jennifer? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    laat maar zitten ei is op -_-

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:32 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lily Stone
    Hij schud direct zijn hoofd op mijn voorstel "Nou het is dat ik niet wil dat iemand je pijn gaat doen."zegt hij met een zucht. Nou aardig hoor Finnian. "Ik vind je wel aardig en ik wil je niet vermoorden ,door je leeg te zuigen." vervolgt hij daarna zachtjes.
    Ik grinnik "Je hebt net mijn bloed gedronken, nietwaar?" zeg ik.
    "En ben ik dood? " en ik kijk hem aan "Nee, dus.. no worry be happy Finnian. "
    Waarna ik nog eens nadenk over wat hij net zei "Zei je nou dat ik aardig was...? dat is nieuw.." grinnik ik

    Und hier is uw stefanoo :'D

    Stefan Salvatore
    Ik had iets meegekregen over het feit dat de studenten gister vervain binnen hadden gekregen en dat ik dus moest opletten met wie ik leegzoog. Eerst kijken of ik ze 'dwingen' kon en daarna hap.
    Tijdens mijn wandeling hoorde ik voetstappen verderop en ik verplaats me richting het geluid. Een meisje met bruin haar kijkt zoekend om zich heen en ik ruik een keer. Een mens.
    Ik stap nog wat dichterbij "Ben je verdwaald?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Cat Jay Mannering

    Zuchtend transformeer ik terug en ga tegen een boom aanzitten. Ik hield er niet van als mensen dingen van het verleden aanhaalde. Dat maakte me weer het verlegen meisje van vroeger. En vooral die stomme bijnaam kitty cat. Als hij me ooit nog zo durft te noemen gebeurt er iets met zijn gezicht! Ik wilde die naam dan ook nooit meer horen. ''Cat!'' Ik keek even naar links waar ik Michael zag. Geirtiteerd keek ik naar voren. Dit kon je toch niet menen? Die stiefbroer van Gabriel is er nog steeds. ''Hi'' mompel ik en sta op waarna ik mijn kleren even afklop en naar hem toe loop. ''Hoe gaat het?''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Gabriël Austin Rodrigues || Bad werewolf

    'Doei doei!' grijnsde ze en draaide zich dan om naar me. Ze knikte instemmend. 'Let's go.' grijnsde ze en wie liepen naar het kamp toe. Het was erg groot maar leek bijna dood. 'Wow, dit is ook al zo'n dooie plek.. Waar is iedereen?' mompelde ze en ik fronste even. "Zeg niet dat jullie ze bijna allemaal al uitgeroeid hebben zonder mij.Daar is niets aan."mopper ik. "Misschien zijn ze allemaal het bos in?"zei ik dan met een grijns. Ik kon ze rap opsporen als ik wilde en dan kon ik ze gemakkelijk ook weer laten verdwijnen.

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    Lily grinnikte. "Je hebt net mijn bloed gedronken, nietwaar?" zei ze en ik knikte zachtjes. "En ben ik dood? " vroeg ze dan en ik keek haar even aan en schudde dan van niet. "Nee, dus.. no worry be happy Finnian. " zei ze dan en ik zuchtte. "Ik heb je niet helemaal leeggedronken ,als ik dat wel doe ,stopt je hart en ben je dood ,er is maar een kleine kans dat je zou transformeren naar vampier."mompel ik zachtjes. "Zei je nou dat ik aardig was...? dat is nieuw.." grinnikte ze dan en ik glimlach zwakjes. "Nou nu doe je aardig tegen me ,daarnet ,was een ander verhaal."mompel ik met een zacht grinnikje.

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    "Ben je verdwaald?" hoorde ik plots een vreemde mannelijke stem zeggen ,waardoor ik me verschrikt omdraai en naar de onbekende jongen kijk. Mn.Michaelson had ons gisteren gewaarschuwd voor die mensen. "Misschien,dat gaat je niets aan."zei ik neutraal en zet een paar stappen naar ,achteren ,hem nogsteeds aankijkend. Ik vertrouwde hem niet. Misschien waren de andere wel meegenomen of vermoord ,door hem of erger. -ik moet minder CSI kijken- Ik beet op mijn lip.Ik bekeek de jongen even.Hij had donkere haren en groene ogen ,voor zover ik kon zien.

    Michael Alexander Rodrigues ||Good werewolf

    Ze keek me geïrriteerd aan ,waardoor ik haar vragend aankijk. "Hi" mompelde ze en stond dan op en klopte haar kleren af.''Hoe gaat het?'' vroeg ze dan en ik haal losjes mijn schouders op. "Kan altijd beter."zucht ik. "Ben je Gabe tegengekomen?"vroeg ik haar dan ,het zou haar humeur wel verklaren. Die twee waren vroeger een leuk stel maar door een of andere roddel heeft hij haar gedumpt. De precieze reden wist ik niet. Vast ook een van de redenen ,waarom hij zo bitter en gemeen is geworden.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 14:09 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lily Stone
    "Ik heb je niet helemaal leeggedronken ,als ik dat wel doe ,stopt je hart en ben je dood ,er is maar een kleine kans dat je zou transformeren naar vampier."mompelt hij op zacht volume. "Dan drink je me toch niet helemaal leeg? Komt wel goed. Kun je wel. Het is mijn leven, ik wil daar de gok wel op wagen." grinnik ik. "Nou nu doe je aardig tegen me ,daarnet ,was een ander verhaal."zegt hij met een zachte grinnik en ik glimlach. "Ik zeg gewoon wat ik denk. Ze was zelf ook niet aardig. En ik meende niet wat ik zei over je Finnian, ik was gewoon kwaad. Vroeger was ik de aardigste van ons twee.. Ik heb Suzan haar rol een beetje overgenomen na haar overlijden denk ik... " zeg ik met een waterige glimlach.

    Stefan Salvatore
    Het meisje draait zich met een geschrokken uitdrukking om. "Misschien,dat gaat je niets aan." en ze zet een paar passen naar achter.
    "Niet zo bang zijn, ik doe je niks?"
    Ik daar in tegen zet een paar passen naar voren zodat ik weer dichterbij het meisje sta. Ze zou wel gewaarschuwd zijn door die ouwe, hij had ons gezien. Nu wist ik het zeker.
    "Ik loop al wat langer rond in deze bossen en weet al redelijk de weg, misschien dat ik je kan helpen."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    "Dan drink je me toch niet helemaal leeg? Komt wel goed. Kun je wel. Het is mijn leven, ik wil daar de gok wel op wagen." zei ze grinnikend en ik glimlachte zwak. "Ik zeg gewoon wat ik denk. Ze was zelf ook niet aardig. En ik meende niet wat ik zei over je Finnian, ik was gewoon kwaad. Vroeger was ik de aardigste van ons twee.. Ik heb Suzan haar rol een beetje overgenomen na haar overlijden denk ik... " zei ze met een waterig glimlachje en ik glimlach zwakjes. "Als jij jezelf blijft ,dan blijf ik ook mezelf, goed?"stel ik dan voor en steek mijn hand naar haar uit om een soort deal te maken.

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    "Niet zo bang zijn, ik doe je niks?" zei ze jongen en ik keek hem even aan. Hopelijk voor hem ,anders krijgt hij een mep op dat knappe koppie van hem. "Ik loop al wat langer rond in deze bossen en weet al redelijk de weg, misschien dat ik je kan helpen." zei hij dan en kwam wat dichterbij. Twijfelend keek ik hem aan. "Nou ik ben mijn kampplaats kwijt.Ergens bij een grote open plek."mompel ik dan zacht en keek hem dan strak aan. "Weet jij welke kant ik opmoet dan?"vroeg ik hem dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lily Stone

    Finnian glimlacht zwak. "Als jij jezelf blijft ,dan blijf ik ook mezelf, goed?" vraagt hij en hij steekt zijn hand naar me uit
    Ik grinnik even en pak zijn hand aan. "Goed. ik denk niet dat ik zin heb in een herhaling van vanmorgen... " Waarna ik zijn hand weer los laat en mijn hand terug op mijn schoot laat vallen naast de andere. " Alhoewel ik haar best aankan en jou ook" lach ik, wetend dat het niet waar was.

    Stefan Salvatore
    "Nou ik ben mijn kampplaats kwijt.Ergens bij een grote open plek." en ze kijkt me aan.
    "Weet jij welke kant ik opmoet dan?" Ik denk even na, als ik nou met haar meeloop en haar gewoon de verkeerde kant op leid naar mijn hut, heb ik mijn eten.
    " Ik denk het wel, " en ik ga nog dichter bij haar staan en kijk haar aan. Zou ze vervain in het lichaam hebben nu?
    "Ik loop wel met je mee, het bos is groot het zou zonde zijn als zo'n mooi meisje verdwaalt."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    Lily grinnikte en nam mijn hand. "Goed. ik denk niet dat ik zin heb in een herhaling van vanmorgen... "zei ze en liet mijn hand dan weer los. Ik zuchtte zachtjes "Daar heb ik ook geen behoefte meer aan."zeg ik met een zacht lachje. " Alhoewel ik haar best aankan en jou ook" zei ze dan en ik glimlach zwakjes. "Niet proberen ,dat zal je beter voor je leven zijn."zei ik met een grinnik. "Heb je honger of dorst?"vroeg ik haar dan zacht. Ik had nog wat in mijn kastjes liggen denk ik.

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    Hij leek even na te denken. " Ik denk het wel, " zei hij dan uiteindelijk en liep nog wat dichter naar me toe. "Ik loop wel met je mee, het bos is groot het zou zonde zijn als zo'n mooi meisje verdwaalt." zei hij en ik voelde dat er lichtte blosjes op mijn wangen ontstonden.
    "N...Nou ,goed dan."mompel ik lichtjes stotteren en haalde dan een hand door mijn haar. Ik had er niets optegen dat hij een poging waagde om met me te flirten ik hield wel van een beetje aandacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cat Jay Mannering

    Hij haalde zijn schouders op ''Kan altijd beter'' ik knik begrijend. ''Met mij ook'' mompel ik. Ik snap echt niet waarom ik weer hier na toe ben gekomen als ik bij de meeste niet echt welkom ben. ''Ben je Gabe tegengekomen?" verbaasd keek ik hem aan. ''Hoe weet je dat'' mompel ik. Ik wist ook niet dat Gabe zo gemeen was geworden. Michael en Gabe waren dan ook echt het tegenovergestelde. Als hij me niet als oud vuil behandelde zou ik vast ook aardig tegen hem doen al hoewel ik het betwijfel. Wie doet er nou aardig tegen zijn ex? Ik zou dat niet echt goed kunnen snappen. ''Hij is veranderd'' ik glimlach even zwak en laat me weer tegen de boom aanzakken. ''Waarom? Hij doet zo anders''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    "Niet proberen ,dat zal je beter voor je leven zijn."zegt hij met een lichte grinnik. "Pff, kom maar op" Lach ik.
    "Heb je honger of dorst?" vraagt hij dan, weer op zacht niveau. Het viel me op dat de blonde jongen best vaak zo zacht praatte.
    "Eigenlijk wel een beetje... Ik heb sinds gister ochtend niks meer gegeten... Ik had geen zin in gezellig kampvuur gedoe gister avond.. En vanmorgen kreeg ik er de kans niet voor.." grinnik ik.


    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    Het meisje haar wangen kleuren wat roze. Ze bloost, altijd leuk om te weten dat ze zo makkelijk over te halen zijn met wat complimentjes.
    "N...Nou ,goed dan." mompelt ze zacht met een lichte stotter en ik grinnik.
    "Maak ik je nerveus schoonheid?" en ik draai me om en begin in de richting van mijn hut te lopen en draai me nog even om, om haar te wenken "Kom, deze kant op" waarna ik mijn weg vervolg.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (Ga nu een stukje met Larv schrijven, straks als het goed is met Matty, maar wie wil als eerste?)

    Larvior Phoenix
    Het was een geweldig gevoel, zwemmen met een dolfijn, terwijl je niks kan zien. Het voelde alsof ik een was met dit dier. Zijn instinkt zorgde ervoor dat ik kon zien. En ja, het water werd al wat helderder door deze dolfijn. Misschien dat het gewoon tijdelijk was deze blindheid, en dat ik gewoon moest genezen in het water.
    'Dit is gewoon geweldig,' zei ik tegen de dolfijn, die me beantwoorde met een korte kwetter.
    We zwommen wat van elkaar vandaan. Nog even en misschien kon ik weer zien. Ik liet de dolfijn gaan en zei gedag en zwom zelf terug naar mijn hut, om het nieuws te vertellen. Voor even kon ik gewoon blij zijn.


    Vampire + Servant = Servamp

    Denise Meredith Jones || Human
    Damon vroeg waarom hij er iets om zou moeten geven wat die 'katherine' denkt, iets wat ik niet snap.. Wie is die Katherine dan? Zijn er hier nog meer vampiers dan alleen Damon en zijn broer..? Vast wel..
    Als de tranen over mijn wangen rollen omhelst hij me sussend waardoor ik automatisch mijn armen om hem heen sla en mijn gezicht in zijn nek verberg.
    "Het spijt me.. hij is niet altijd zo" zegt hij dan.
    "Waarom nu wel dan?" vraag ik hem dan snikkend. Over zijn schouder werp ik een snelle blik op mijn velroze horloge en zie dat het al laat begint te worden.. "Ik moet terug naar het kamp" zeg ik zuchtend "Ze zullen me gaan missen als ik nog langer weg blijf.." vervolg ik spijtig "Ik wil niet weg" zeg ik uiteindelijk met een pruillipje tegen hem. Wat nu als ik in het kamp ben of onderweg daarheen of ik dwaal even af van het kamp en er komt een vampier die me vermoord of zo? Vorig jaar droomde ik nog van het vampier zijn.. het eeuwige leven, voor altijd jong zijn.. Maar nu ik er midden in zit is het toch best beangsitgend, want ze kunnen me zo vermoorden.. Ik weet nu dat Vervain giftig is, dat wist ik eerst niet, dus misschien moet ik het maar gaan zoeken..
    "Damon..? Waar vind je hier Vervain..?" vraag ik hem voorzichtig waarna ik twijfelend op mijn lip bijt. Ik druk gewoon mijn zakken ermee vol en als een vampier me aanvalt krijgt die het in zijn of haar gezicht..

    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Human
    ''Hmm, geen idee, misschien naar jou groep, dan kan ik mezelf voorstellen en hun waarschuwen voor sommige mensen hier'' zegt Athene als ik vraag waar we heen gaan. Een zachte grinnik rolt over mijn lippen waarna ik mijn hoofd schud.
    "Nee, onze leraar zal er niet blij mee zijn. En dan zullen ze juist moeilijkheden gaan zoeken" zeg ik dan "Eigenlijk.. ik heb twee meiden al een tijdje niet meer gezien.. Lily was vanochtend even in het kamp, maar waar ze nu is weet ik niet.. en Denise heb ik gisteravond niet eens haar tent in zien gaan" mompel ik bedenkelijk. Het is raar dat die twee al best lang weg zijn..


    Mijn laatste reacties van Jer en Denise (:
    Iemand voor Aishlinn of Michaelson??


    Little do you know

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    "Pff, kom maar op" lachte ze en ik glimlachte even licht. "Eigenlijk wel een beetje... Ik heb sinds gister ochtend niks meer gegeten... Ik had geen zin in gezellig kampvuur gedoe gister avond.. En vanmorgen kreeg ik er de kans niet voor.." zei ze dan en ik knikte even ,waarna ik naar mijn keukentje ging en een pak stroopwafels en een brikje fruitsap en daarna liep ik weer mijn slaapkamer binnen en haf haar het eten. "Zo ,eet maar ,als je iets anders wilt heb ik ook nog ,chocorepen liggen en andere koeken."zei ik dan met een glimlachje.

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    Hij grinnikte "Maak ik je nerveus schoonheid?" vroeg hij en ik knikte zachtjes. "Ik ben het niet gewoon om complimentjes te krijgen."mompel ik dan .Hij liep al door en draaide zich even om ,om me vervolgens te wenken. Ik liep achter hem aan. "Kom, deze kant op" zei hij dan en ik knikte even.
    Alles leek hier zoveel op elkaar. Ik zat hier vast rondjes te lopen.

    Michael Alexander Rodrigues ||Good werewolf

    Cat knikte begrijpend ''Met mij ook'' mompelde ze. Ze keek me daarna verbaasd aan. ''Hoe weet je dat'' mompelde en ik haalde mijn schouders op ."Gokje . Ik ben hem net ook tegen gekomen."zucht ik. ''Hij is veranderd'' zei ze met een zwak glimlachje en leunde dan weer tegen de boom aan. ''Waarom? Hij doet zo anders'' vroeg ze en ik haalde mijn schouders op. "Geen idee ,hij was een paar jaar spoorloos en iedereen zei dat hij dood was."zuchtte ik . Ik wilde ook graag weten waarom hij zo gemeen is geworden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Roww schreef:
    (...)

    Mijn laatste reacties van Jer en Denise (:
    Iemand voor Aishlinn of Michaelson??


    (Michaelson kan Jennifer 'redden' :'3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH