• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 19:22 ]


    Little do you know

    [ ehm ik heb alison? student ^^ hehe ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Schrijf zo wat


    Vampire + Servant = Servamp

    Cat Jay Mannering

    "De muur is gemaakt door de heksen die hier ooit leefden, de heks van nu moet die muur behouden, anders word het haar dood. Maar de muur is van buiten niet te zien, zo krijgen wij de mensen en andere wezens als wij hier in" schouderophalend kijkt ze me aan."als je eenmaal binnen bent zie je hem ook nog niet, maar als je even later terug loopt naar de rand dan zie je de muur" Zegt ze grijnzend
    Haar blik richt zich weer op Michael,
    "Je weet niet half hoe graag ik de zee zie, Mike" Met open oren luister ik mee naar de woordenwisseling tussen hun beide. ''Maar waarom willen niet-vampiers op mensen jagen? Hun leven toch niet op mensen?'' Ik kijk hun even aan. ''En als jullie ze willen beschermen moet je maar dicht bij dat kamp gaan liggen je weet maar nooit of ze nu met een aanval bezig zijn'' Ik knik naar de kant waar ik vandaag kwam. ''Waar is dat kamp dan ga ik even kijken?''' Eerlijk gezegd vond ik het ook wel jammer dat ik nooit meer uit dit bos kwam..

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 14:27 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Katherine Bella Romano

    Ik zag hem grijnzen en met een grijns kijk ik weer naar het kamp. "Ah we komen daar later wel achter.Ik wil eerst mijn eigen slachtoffers maken." zei hij en ik knik. 'Begrijpelijk, al iemand op het oog?' vraag ik. Mijn ogen zoeken het kamp af en een kleine frons verschijnt even op mijn gezicht. Waar is hij... Ik heb dorst mensen! Nu moet ik dat joch eerst weer zoeken... Een diepe zucht verlaat mijn mond en ik kijk naar Gabriël. Nog steeds niks op het oog joh? Ik haal een hand door mijn zwarte lokken en kijk weer om me heen. Het kamp was groter dan de vorige jaren, maar oké..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Matthew Lewin Irwin//Ghost
    Ik werd het wachten in die boom beu en klom heel voorzichtig om geen geluid te maken uit de boom. Ik speurde de tenten af op slachtoffers en dacht een meisje te zien zitten, mijn slachtoffer. Ik glipte onder de tafel en bekeek voorzichtig de poten. Ik moest zelf ook opassen dat als ze me aanraken (gaan er dwars doorheen) dat ze iets aanwezigs voelen. De poten waren ook geen optie, want die waren onmogelijk van elkaar te krijgen.
    Ik keek naar de boom waar de kleding verspreid was, waar niemand behoofte aan had.
    Ineens schoot me iets te binnen en schoot onder te tafel vandaan, ging gewoon op de boomstronk naast haar zitten en liet me zien.
    'Smaakt het?' zei ik met een arm over de tafel geleund.


    Vampire + Servant = Servamp

    - Katherine Gabriel ft Cat Michael and Aishlinn -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Alison Fields
    Ik was opgestaan uit mijn 'bed' had me aangekleed en mijn make-up gedaan om vervolgens te gaan eten. Ik was best laat inmiddels en ik gokte dat het al wel rond de middag zou zijn.
    Met een boterham in mijn hand was ik aan de tafel gaan zitten en begon rustig te eten.
    "Smaakt het?" Ik keek op, naast mij zat een jongen. Een jongen die ik niet kende en die hier net nog niet zat.
    "Nu niet meer... ken ik jou? hoe kom jij hier?" als hij hier net was gaan zitten dan moest ik hem tochg gehoord hebben...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Human
    ''Hmm, geen idee, misschien naar jou groep, dan kan ik mezelf voorstellen en hun waarschuwen voor sommige mensen hier'' zegt Athene als ik vraag waar we heen gaan. Een zachte grinnik rolt over mijn lippen waarna ik mijn hoofd schud.
    "Nee, onze leraar zal er niet blij mee zijn. En dan zullen ze juist moeilijkheden gaan zoeken" zeg ik dan "Eigenlijk.. ik heb twee meiden al een tijdje niet meer gezien.. Lily was vanochtend even in het kamp, maar waar ze nu is weet ik niet.. en Denise heb ik gisteravond niet eens haar tent in zien gaan" mompel ik bedenkelijk. Het is raar dat die twee al best lang weg zijn..


    Athene Maeve Thomson - Bad Witch.
    Een zachte grinnik rolt over zijn lippen en hij zegt 'Nee, onze leraar zal er niet blij mee zijn, en dan zullen ze juist moeilijkheden gaan zoeken.' Ik zucht even, niet aangedacht dat er ook een leraar was. Dan hoor ik Jeremy iets mompelen Eigenlijk.. ik heb twee meiden al een tijdje niet meer gezien.. Lily was vanochtend even in het kamp, maar waar ze nu is weet ik niet.. en Denise heb ik gisteravond niet eens haar tent in zien gaan.' Ik kijk hem even aan en zeg dan 'Oh, ze zijn waarschijnlijk wel ergens, ik bedoel, zo ver kunnen ze niet zijn.' 'Oh god. Dit is het werk van die vampieren hier, maar dat kan ik hem toch niet zeggen?' denk ik. 'Nou, waar wil je dan heen?' vraag ik aan hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Matthew Lewin Irwin
    Ik liet een wat verlegen glimlach zien, toen ze me zag zitten.
    'Nu niet meer...Ken ik jou? Hoe kom jij hier?'Waren de vragen. Ik begon zachtjes te lachen, waardoor mijn accent naar voren kwam. 'Nee, natuurlijk ken je me niet, maar ik ben Matthew.' Ik stak mijn hand uit om me voor te stellen, maar ze weet net dat haar hand dwars door de mijne gaat.
    'En zijn dat niet jouw kleren in die boom, want ze waren nogal zwart.


    Vampire + Servant = Servamp

    hoe kan hij dan kleren pakken gaat dat er niet ook dwars doorheen???


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (Zwevende kleren, want je ziet hem niet en hij is niet zoon geest dat alles door hem heen gaat)


    Vampire + Servant = Servamp

    Alison Fields
    De jongen begint zachtjes te lachen. 'Nee, natuurlijk ken je me niet, maar ik ben Matthew.' en hij steekt zijn hand uit waar ik met wat twijfel naar kijk. Ik was niet zo'n mensen mens maar besluit hem toch aan te pakken. Of nouja, dat was de bedoeling maar mijn hand gaat dwars door de jongen heen. Met grote ogen kijk ik hem aan. Hallusineer ik?
    'En zijn dat niet jouw kleren in die boom, want ze waren nogal zwart."
    " Oké, ik weet bij deze dat ik niet hallucineer, want ja. En je gaat ze Nu terug naar beneden halen want anders zijn jou grapjes hier snel voorbij. Mijn kampgenoten weten dat hier dingen gebeuren die niet horen, dus als ik ze vertel dat jij hier rondspookt is er geen lol meer voor je aan."
    Ik wist niet zeker of mijn kampgenoten het wisten, maar er waren 3 meisjes weg wie ik nog niet had teruggezien en Daniel was gisteren onder het bloed terug gekomen. Plus er werd hard gegilt in het bos vandaag dus iemand heeft het op moeten merken toch?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matthew lewin Irwin//Ghost

    'Rondspoken, is een te groot word, ik noem het meer, sierlijk vervelen.' Ik bleef het meisje aankijken.'En mij kan je alles wijs maken, maar als je het vertelt ben ik alang weg. Zelfs de wezens in het bos weten nog geen eens dat er iemand is overgebleven van het vorige kamp.' Ik keek naar de vervloekte boom en zuchtte. 'Goed ik haal je kleding er wel uit, maar als je niks zegt tegen de andere.' Ik liet met wat onzekere passen richting de boom en haalde voorzichtig de kleding eruit, nam ze mee naar haar en gooide het boven op tafel. 'Zo en nu mag je me maar vertellen wie je bent?'


    Vampire + Servant = Servamp

    Alison Fields

    'Rondspoken, is een te groot word, ik noem het meer, sierlijk vervelen. En mij kan je alles wijs maken, maar als je het vertelt ben ik alang weg. Zelfs de wezens in het bos weten nog geen eens dat er iemand is overgebleven van het vorige kamp.' En hij wend zijn blik af van mij naar de boom.
    'Goed ik haal je kleding er wel uit, maar als je niks zegt tegen de andere.' Waarna hij richting de boom loopt, mijn kleding eruit haalt en ze op tafel legt.
    "Dank je wel"
    'Zo en nu mag je me maar vertellen wie je bent?'
    Ik zucht, "Alison Fields.." verteld ik hem met lichte twijfel. Is het verstandig om een dood persoon mijn naam te vertellen? Hij is dood toch? En toch niet want hij is hier.
    "Kun jij mij vertellen wat hier aan de hand is? Ik heb 3 meiden de hele dag niet terug gezien, in het bos werd gegilt, gister kwam er een jongen terug compleet onder het bloed en jij praat over mythische wezens... en ik sta te praten met een spook..."
    Waarna ik mijn schouders op haal. Als mijn hand door hem heen ging zou hij me vast geen pijn kunnen doen dus wat kon het kwaad om het te vragen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Had een stukie geschreven, viel internet uit, moest overnieuw schrijven.

    Matthew Lewin Irwin
    'Dank je wel.' Ik ging weer naast haar zitten en keek haar even aan.
    Ik vroeg hoe ze heette, waarbij ze zei dat ze Alison Fields heette. 'Cool,' bracht ik eruit. "Kun jij mij vertellen wat hier aan de hand is? Ik heb 3 meiden de hele dag niet terug gezien, in het bos werd gegilt, gister kwam er een jongen terug compleet onder het bloed en jij praat over mythische wezens... en ik sta te praten met een spook..." zei ze toen het aardig stil begon te worden. Ik keek van haar weg.
    'Wist ik het maar, ik weet niks over wat er gebeurd is. En weet ook niet wat er met die meiden is gebeurd,' zei ik teleurgesteld.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 21:10 ]


    Vampire + Servant = Servamp