• Ik ben heel gehecht aan mijn laptopje
    Ik gebruik hem op school, maar ook thuis is hij mijn beste maatje
    Ik heb hem vanmiddag bij biologie gebruikt voor mijn practicumverslag en hem daarna gewoon weer terug in zijn tas gedaan, zoals altijd
    Nu ben ik thuis en wou ik er op , maar hij doet het niet
    Het lampje dat brandt als hij aan is knippert de hele tijd
    Ik heb de accu er al uit gehaald en schoongemaakt
    Ik heb hem al heel lang ingedrukt gehouden, maar het werkt niet
    Weet iemand wat ik kan doen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Misschien moet hij op de lader.

    ik ben niet zo goed met laptops. Dus miss kan je naar een winkel gaan waar ze die verkopen en vragen of hun weten wat je kan doen? Of miss kan je eerst even wachten tot hij leeg is en vervolgens aan de lader leggen en kijken wat hij dan doet? Mijn mobiel flipt hem ook wel eens en meestal hebt dit wel
    veel suc6! (typing)

    Hij ligt al aan de oplader
    Het probleem is dat ik hem morgen echt nodig heb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Verbreken schreef:
    Hij ligt al aan de oplader
    Het probleem is dat ik hem morgen echt nodig heb

    Laadt ie ook op? Ik bedoel, branden er lampjes?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Is het beeldscherm niet gewoon kapot? Als de lampjes kapot zijn dan doet de pc het wel gewoon maar zie je niks en lijkt het alsof ie uit is.
    En ik kreeg net te horen dat je kan kijken of het waar is door met een zaklamp op je beeld te schijnen en kijken of je iets ziet.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 18:28 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Flannery schreef:
    (...)
    Laadt ie ook op? Ik bedoel, branden er lampjes?

    Er brandt een lampje
    Maar hij was ook niet leeg in eerste instantie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Verbreken schreef:
    (...)
    Er brandt een lampje
    Maar hij was ook niet leeg in eerste instantie

    Want dan zou het inderdaad aan het scherm kunnen liggen, zoals hierboven al was gezegd.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik heb ook een keer gehad dat hij niet meer wilde, toen heb ik hem gewoon een nacht uit de oplader gehaad, aan gelaten totdat hij leeg was en daarna weer aan de oplader gezet, aangezet en toen deed hij het wel.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''