• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 19:22 ]


    Little do you know

    Cat Jay Mannering

    "Gokje . Ik ben hem net ook tegen gekomen."zucht hij. Hun hebben nooit echt goeie banden gehad zoals het hoort. ''Met Katherine?'' vragend keek ik hem aan maar ik wende me blik al snel weg. Ik wist niet wat hij met Katherine deed. Vroeger deden ze niet veel met elkaar maar nu leek alles wel veranderd. Maar wat kon je verwachten? Ik was na 6 jaar weer terug hier dan is inderdaad niet alles meer hetzelfde. ''Hebben ze een relatie'' nieuwsgierig keek ik hem aan. Het zou me pijn doen als hij een relatie met Katherine had. Hij mocht een relatie met iedereen hebben van mij. Maar niet met die kreng. ''Weetje. Soms mis ik hem'' mompel ik. ''Maar hij is een klootzak'' grinnikte ik daarna. ''En niet alleen tegen mij''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ dan breekt stefan zijn nek hoor O.O MIJN VOER x'D]

    [b Lily Stone[/b]
    Finnian knikt en verdwijnt uit de kamer. Gezellig hoor, even later komt hij terug met stroopwafels en een blikje fruitsap en geeft het me.
    "Zo ,eet maar ,als je iets anders wilt heb ik ook nog ,chocorepen liggen en andere koeken."
    "Dankjewel" zeg ik terwijl ik de stroopwafels en het blikje sap van hem aanpak. "Wacht.. wat doet een vampier met dit spul in huis??"
    en ik neem een hap van mijn stroopwafel.


    stefan salvatore

    "Ik ben het niet gewoon om complimentjes te krijgen."het meisje knikte en liep me achter na.
    "Hoezo ben je het niet gewoon om complimentjes te krijgen. Je mooi en dat mag gezegd worden vind ik"
    Ik liep goed door en zag met mijn vampier-ogen in de verte de hut van mij en Damon al. Als ze nou mee zou lopen dan zou dit makkelijk gaan.
    Ging ze rennen, ja dan ging ik jagen. En zodra ik ging jagen wou het wel eens bloederig worden...
    "We zijn er bijna, je was niet zo heel ver van je kamp af"


    wtf waarom zet ik de naam van jennifer inplaats van stefan neer O.O het spookt hier op quizlet...

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 15:50 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    - Lol. Wie heeft Jenniger Amanda Oakley nauw? Apelboompje of Raccoon? -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    - Lol. Wie heeft Jenniger Amanda Oakley nauw? Apelboompje of Raccoon? -


    lees again x'D ik weet ook niet hoe en waarom ik dat deed x'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    hhahaha :'3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matthew Lewin Irwin//Ghost
    Het leven was gewoon saai, niks te doen en al helemaal niets te beleven. De boom waar ik in zat had een prachtig uitzicht op een openveld, waar af en toe een hert overheen graasde.
    Even had ik niets in de gaten, want een groep kinderen liepen het veld op en begonnen hun tenten op te zetten. Dit werd interestant, het was jaren geleden dat er nog iemand hier kwam kamperen, hooguit een aantal groepjes, maar die verdwenen al snel voor de zon.
    In mijn tijd, was het nog niet heel bekend en we speelde vaak weg van ons kamp. Ik zat alsmaar in een hoekje te lezen, en dacht aan die tijd met mijn vader. Tot hij stierf. Ik ging wat naar voren leunen en zag hoe de kinderen ieder hun eigen weg gingen en besloten hadden. Net zoals vroeger.
    Nu erheen gaan, was geen optie dus ik besloot maar om te wachten totdat de mensen wat meer gingen doen. Uiteindelijk wilde ik wat gaan doen en sprong zo zacht mogelijk de boom uit en begon te zoeken naar de eerste slachtoffer.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 16:04 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    "Dankjewel" zei ze terwijl ze het eten van me aanneem. "Wacht.. wat doet een vampier met dit spul in huis??" vroeg ze dan en ik haalde mijn schouders op. "Voor gevallen als dit denk ik."zei ik dan. Iedereen had wel normaal voer liggen ,geen idee waarom eigenlijk.
    Ik ging naast haar op het bed zitten en haalde een hand door mijn haar. "Ben je hier met vrienden gaan kamperen of met je klas?"vroeg ik haar dan om een gesprek te beginnen.

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    "Hoezo ben je het niet gewoon om complimentjes te krijgen. Je mooi en dat mag gezegd worden vind ik" zei hij en ik voelde me weer rood worden ,best vreemd dat een vreemde me zo complimenteerde."We zijn er bijna, je was niet zo heel ver van je kamp af" zei hij en ik knikte ,waarna we doorliepen. Ik fronste toen ik een soort van huisje zag. Dit had ik daarnet niet gezien ,hij had me ook gewoon meegelokt. Voorzichtig doe ik een paar stappen achteruit en zet het dan op een lopen. Verdomme ,waarom was ik ook zo dom het te vertrouwen.

    Michael Alexander Rodrigues ||Good werewolf

    ''Met Katherine?'' vroeg ze me en ik schudde mijn hoofd. ''Hebben ze een relatie'' vroeg Cat dan plots en ik haalde mijn schouders op. "Geen idee ,hij is nog maar net terug."zucht ik. Die twee samen zou een ramp zijn. Als vrienden zijn ze al een ramp.... ''Weetje. Soms mis ik hem'' mompelde ze en ik keek haar even aan. ''Maar hij is een klootzak'' grinnikte ze daarna en ik grinnikte ook even. ''En niet alleen tegen mij'' zei ze en ik knikte. "=hij gooide me daarnet tegen een boom aan."mompelde ik ,de rest vertel ik maar liever niet. "Ik mis de aardige Gabe soms."mompel ik dan ook.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik verveel me.. iemand voor één van min personages?
    Al ben ik bang dat iedereen al bezet is x.x


    Little do you know

    Roww schreef:
    Ik verveel me.. iemand voor één van min personages?
    Al ben ik bang dat iedereen al bezet is x.x


    Heb Matthew


    Vampire + Servant = Servamp

    - Aishlinn kan voor Cat en Michael als Raccoon het goed vind? -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    - Aishlinn kan voor Cat en Michael als Raccoon het goed vind? -


    (is oké voor mij :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oké, dan stuur ik Aish daar wel heen :')

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 16:49 ]


    Little do you know

    Cat Jay ManneringUgh sorry ik heb ruzie met mijn moeder.

    Hij haalde zijn schouders op. Ergens hoopte ik op het antwoord Nee. "Geen idee ,hij is nog maar net terug." verbaasd keek ik hem aan en haalde een hand door mijn haar. ''Is hij nog maar net terug? Ik ben wel blij dat hij niks met haar heeft'' grijns ik. Hij grinnikt even en knikt dan "hij gooide me daarnet tegen een boom aan." met grote ogen kijk ik hem aan. ''Waarom'' verslagen kijk ik naar de grond. ''Ik had niet verwacht dat hij zo zou doen. Jullie waren niet echte vrienden maar ik had dit niet verwacht'' verbaasd kijk ik hem aan. Misschien ging hij wel met Katherine om dat hij zo is geworden? Ik bedoel zelfs aan haar gezicht zie je dat ze niet te vertrouwen is.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lily Stone

    Finnian haalt zijn schouders op "Voor gevallen als dit denk ik." en hij ging naast me zitten waarna hij een hand door zijn haar haalt.
    "Ben je hier met vrienden gaan kamperen of met je klas?"
    "Met de klas.. Anders was ik hier niet geweest." zoveel vrienden had ik niet. Ik was gewoon een bitch en hield mensen meestal liever op afstand.
    "Hoe ben jij hier gekomen?" was dat niet onbeschoft? "Alleen als je het wil vertellen hoor."

    stefan salvatore

    Het meisje zet een paar passen naar achter en begint dan te rennen.
    Verkeerde keus lieverd.
    Ik wacht heel even, omhaar een voorsprong te geven. Ik hield er van om mijn prooi de dood in te jagen. Doodsbang maken en dan zag ik verder.
    Ik draai me om en red achter het meisje aan tussen de bomen door, de bomen in en spring voor haar neus op de grond en kijk haar aan.
    "Weet je zeker dat we dit spelletje gaan doen?"


    baack :'D

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 17:21 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Lily Stone

    Finnian haalt zijn schouders op "Voor gevallen als dit denk ik." en hij ging naast me zitten waarna hij een hand door zijn haar haalt.
    "Ben je hier met vrienden gaan kamperen of met je klas?"
    "Met de klas.. Anders was ik hier niet geweest." zoveel vrienden had ik niet. Ik was gewoon een bitch en hield mensen meestal liever op afstand.
    "Hoe ben jij hier gekomen?" was dat niet onbeschoft? "Alleen als je het wil vertellen hoor."

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    Het meisje zet een paar passen naar achter en begint dan te rennen.
    Verkeerde keus lieverd.
    Ik wacht heel even, omhaar een voorsprong te geven. Ik hield er van om mijn prooi de dood in te jagen. Doodsbang maken en dan zag ik verder.
    Ik draai me om en red achter het meisje aan tussen de bomen door, de bomen in en spring voor haar neus op de grond en kijk haar aan.
    "Weet je zeker dat we dit spelletje gaan doen?"


    baack :'D


    Jij heb echt een stoornis met je Jennifer x'D
    Haha, nee grapje d:
    Maar je vergist je wel vaak c:
    Le me guess, you're in love with her x'D


    Little do you know