• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 19:22 ]


    Little do you know

    (Mijn topics, beetje Laat :/ )


    We've lived in the shadows for far too long.

    Het word een beetje dood hier :')


    Little do you know

    Roww schreef:
    Het word een beetje dood hier :')
    (Jij moet reageren met Aishlinn)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Ik zag hoe Michael me teleurgesteld aan keek, waarop ik hem spijtig aan keek. Ik weet wat hij bedoelde.. Ik werd gewoon even chagrijnig.. en ik hou niet van ondankbaarheid.
    "Ik wil de mensen helpen en ervoor zorgen dat de andere wezens hun niets aandoen ,maar helaas. De vampiers zijn met te veel en Gabe en Athene ,zitten ook bij hun en ik vrees ervoor dat Aurélie zich daar ook bij aangesloten heeft." zegt Michael dan nadat Cat vertelde dat ze gefacineert is door mensen.
    Cat vroeg waarom degenen die geen vampiers zijn op mensen jagen aangezien ze niet op mensen leven kijk ik haar even aan "Ze vinden het leuk de angst van hun gezicht af te lezen. Daarbij, de vampiers leven ook niet persé op mensenbloed. Daarbij snap ik niet dat ze altijd moeten doden. Ze weten allemaal net zo goed dat er heel lang geen mensen meer zullen komen aangezien hier weer een groep vermist zal raken" vertel ik haar.
    Als ze dan vraagt waar het kamp is trek ik een wenkbrauw op. Maar uiteindelijk wijs ik toch de kant op naar het kamp van de mensen "Daar zo" zeg ik droog.


    Zo. Weet niet als alles klopt..
    Maargoed..

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 16:59 ]


    Little do you know

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    "Het is niets, jullie zijn als mijn kinderen.." mompelde hij glimlachend. Ergens wilde ik meer zijn dan dat ,maar ik besloot mijn mond dicht te houden.
    "Kom, ik breng je naar je tent. Dan kun je daar even bij komen en slapen als je wilt"zei hij dan en tilde me weer op. Ik voelde me veilig bij hem ,en ik wilde me veilig blijven voelen. Hij liep ,met mij in zijn armen naar de tent en ritste die open en legde me vervolgens neer op mijn luchtmatras en deed de dekens over me heen."Je hebt een hoop bloed verloren" zei hij dan zacht tegen me en ik kijk hem even aan. "Ik laat je maar slapen, ik kom zo wel weer even bij je kijken" zei hij dan met een glimlach en ik nam zijn hand vast. "Ik wil niet alleen zijn."zeg ik zacht tegen hem. Ik wilde dat hij bij me bleef om me te beschermen.


    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    "Wat heeft dat voor zin als mensen er ook vast in zitten"vroeg ze ,maar ik haalde mijn schouders op. "Geen idee."zuchtte ik. Lily liet mijn hand los ,die ik blijkbaar nog vast had en stak die in haar broekzakken. Ze opende haar mond om wat ,te zeggen maar sloot die weer en zuchtte dan.Ik ging zitten op het zachte gras en klopte naast me als teken dat ze erbij mocht komen zitten.

    Gabriël Austin Rodrigues || Bad werewolf

    Katherine knikte 'Begrijpelijk, al iemand op het oog?' vroeg ze en ik schudde mijn hoofd. Het liefst nam ik een meisje ,die gillen en janken het hardst Ik keek even het kamp rond ,maar vele vond ik niet interessant genoeg. Ik keek zoekend het kamp rond net als Kath die blijkbaar ook iemand zocht.
    Ik haalde een hand door mijn haar. "Misschien moeten we gewoon maar op iemand af rennen."stel ik voor aan haar.

    Michael Alexander Rodrigues || Good werewolf

    ''Maar waarom willen niet-vampiers op mensen jagen? Hun leven toch niet op mensen?'' vroeg Cat en ik haalde mijn schouders op. Iedereen had vast wel een reden... "Ze vinden het leuk de angst van hun gezicht af te lezen. Daarbij, de vampiers leven ook niet persé op mensenbloed. Daarbij snap ik niet dat ze altijd moeten doden. Ze weten allemaal net zo goed dat er heel lang geen mensen meer zullen komen aangezien hier weer een groep vermist zal raken"zei Aihlinn dan. Het zou best kunnen ,maar toch... ''En als jullie ze willen beschermen moet je maar dicht bij dat kamp gaan liggen je weet maar nooit of ze nu met een aanval bezig zijn'' zei Cat en knikte dan naar de richting waarvan ze daarnet kwam. ''Waar is dat kamp dan ga ik even kijken?''' vroeg Cat en ik keek even naar Aishlinn "Daar zo" zei ze wat droogjes en wees de richting uit. "Misschien moeten we ook vlug naar het kamp ,als Katherine samen met Gabe is ,dan kan het niet veel goeds voorspellen."zei ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    - Mijn weerwolf ziet er trouwens zo uit. Met fel blauwe ogen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Alison Fields
    De jongen kijkt van me weg "Sorry, maar je bent een spook..."
    'Wist ik het maar, ik weet niks over wat er gebeurd is. En weet ook niet wat er met die meiden is gebeurd,' beantwoorde hij mijn vraag met een lichte teleurstelling in zijn stem.
    "Ik heb zo het idee dat ik hier niet meer weg kom of wel?" en ik slik. Hier niet meer wegkomen. Wat moest er thuis dan gebeuren, we zouden allemaal nooit meer terug keren..

    Lily Stone
    Finnian laat zich in het groene gras onder ons zakken en klopt op de grond. Ik laat me door mijn benen zakken en ga naast hem zitten nog altijd voor me uit kijkend.
    Langzaam laat ik me achterover vallen zodat ik nu op mijn rug in het gras lig en ik draai mijn hoofd richting Finnian.
    "Finnian?.." Was het slim om te vragen? Even twijfelde ik "Weet jij eigenlijk wie het gedaan heeft?. " En opnieuw was ik even stil. "Ik bedoel van jou en je vader?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    Lily kwam naast me zitten en keek even voor zich uit ,daarna liet ze zich langzaam achterover vallen."Finnian?.." begon Lily op een vragende toon en ik keek haar even aan. Ze leek te twijfelen ,waardoor ik haar vragend aankeek. "Weet jij eigenlijk wie het gedaan heeft?. " vroeg ze dan en bleef even stil "Ik bedoel van jou en je vader?" vervolgde ze en ik schudde zacht mijn hoofd. "N-Nee ,ik weet dat niet."zuchtte ik. Ik wilde het ook niet weten ,want ik zou het die persoon totaal niet vergeven. Ik had normaal kunnen zijn ,ik had dood kunnen zijn en mijn vader had nog kunnen leven. Ik zuchtte zachtjes en keek dan voor me uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lily Stone
    Finnian schud zijn hoofd "N-Nee ,ik weet dat niet."
    Ik glimlach wat waterig naar hem waarna ik mijn ogen terug naar de blauwe lucht boven me laat kijken. " Zou je het niet willen weten dan? Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo iets zou doen. Of hoe jij je voelen moet. Je moet zo kwaad zijn..?"
    Ik wist wel wat ik zou doen als ik in zijn plek zou staan, ik had de hele boel kort en klein geslaan tot ik de dader stukje voor stukje uit elkaar gerukt had.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    SHIT
    het spijt me het spijt me het spijt me


    And right from that moment, you took my breath away.

    -Europe --> Aeternitatem, betekend volgens mij eeuwigheid in het latijns.-


    That is a perfect copy of reality.

    Matthew Lewin Irwin//Ghost
    Ik keek over het veld als ik Alision hoor praten: "Ik heb zo het idee dat ik hier niet meer weg kom of wel?" Ik zag dat ze ermee zat.
    Ik knikte. 'Jep, jullie zitten hier vast en ik weet niet hoe jullie terug kunnen, misschien is doodgaan een optie?' Zei ik lachend en ging staan, liep dwars door de bank.
    'Ik ga maar weer eens, zie je vanavond. En niks zeggen' zei ik en liet me verdwijnen. Ik liep van het kamp vandaan en zocht een geschikte boom om erin te zitten.
    Ik moest wel weg, anders zouden de andere me opmerken en dan was de lol eraf.


    Vampire + Servant = Servamp

    wat is er gebeurd?


    And right from that moment, you took my breath away.

    xLastKiss schreef:
    wat is er gebeurd?


    er is een geest bij gekomen, zeg maar een mens van de groep van twee jaar geleden die is overleden en er nog rondzwerft.
    En er zijn twee weerwolven bij gekomen na een tijd weg geweest te zijn..
    Meer weet ik niet :')
    Slecht..


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    er is een geest bij gekomen, zeg maar een mens van de groep van twee jaar geleden die is overleden en er nog rondzwerft.
    En er zijn twee weerwolven bij gekomen na een tijd weg geweest te zijn..
    Meer weet ik niet :')
    Slecht..


    ja zoiets :'3 ,Roww ,misschien is het ook handig als de nieuwe personages in het rollenlijstje staan ,hierboven ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH