• Lame titel is lame.

    Anyways, vannochtend om 6 uur, schrok ik wakker, want ik hoorde ineens iets of iemand vallen. Ik kijk recht uit op het gordijn vanuit mijn bed, en achter het gordijn bewoog iets, ik dacht een vogel ofzo. Toen zag ik een schoen, en begreep ik dus dat het geen vogel was. Ik ben naar mijn vader gerend die nog sliep .__. en die heb ik meegesleurt. Alleen was de dief toen al weer door mijn raam geklommen. Ik heb namelijk een heel groot raam, en die stond helemaal open, want ik had het heet. En je kan heel gemakkelijk op ons dak komen, want het is heel laag en er staan 2 containers waar je ook nog op kan klimmen.
    Nouja in ieder geval waren mijn vader en ik wel geschrokken, en heb ik vannacht bij mn vader geslapen, echt ik schrok me kapot! D: En naar de politie heeft geen zin, ik heb helemaal niks gezien behalve een schoen, en een.. voetafdruk in een fifty six tas. Wat dus niet gaat helpen.

    Nouja dit moest ik even kwijt, sinds ik er heel erg van geschrokken was.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    O.o
    Scary...


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik hoop dat die gast niet heeft mee genomen o.O


    Shoganai i ne~

    Ik zou mijn darmen uit mijn lijf geschreeuwd hebben. D:


    Owl you need is love.

    Omg ik had die kerel neer geslagen :W
    nee hoor, ik begrijp dat je geschrokken bent D:


    i put the fun in funeral

    Oh my gosh,das kei eng


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    BeSlytherin schreef:
    ik hoop dat die gast niet heeft mee genomen o.O

    Nee, hij heeft niks meegenomen.
    @napkins, ik ging me verstoppen onder mijn lakens en rende toen snel naar mijn vader, met lakens op mn hoofd, ik durfde niet te schreeuwen. xD silly me. D:


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Junns schreef:
    O.o
    Scary...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Nou, weet je de zwakke plek voor inbrekers =). Zorg dat het huis wat meer beveiligd wordt? Of zet op z'n minst je vliegenraam in je venster. Dan kunnen ze nog gemakkelijk binnen want dat ding is gemakkelijk kapot te doen, maar alsnog =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    OMG, dat is supereng! D:
    Ik zou mijn raam in het vervolg toedoen! :o


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Omg ik zou echt het hele huis bijeen scheeuwen!
    Ik zou uw raam echt dichtdoen als je gaat slapen :O

    Bij ons in de buurt was er ook een inbreken, maar gelukkig kwam die bij ons niet binnen. Naar de politie gaan heeft wel nut, want onze inbreker is ook gepakt. Bleek het nog achterfamilie te zijn ook.


    Ik ben gemeen xoxo

    Bij vrienden van ons was heel het huis leeggejat, ik zou je ram dichtdoen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Beleza schreef:
    Bij ons in de buurt was er ook een inbreken, maar gelukkig kwam die bij ons niet binnen. Naar de politie gaan heeft wel nut, want onze inbreker is ook gepakt. Bleek het nog achterfamilie te zijn ook.
    o.O


    Shoganai i ne~

    1408 schreef:
    Omg ik had die kerel neer geslagen :W
    nee hoor, ik begrijp dat je geschrokken bent D:


    When you love someone and they break your haert don't give up on love have faith restart !

    Dat lijkt me eng :|


    As travars