• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 19:22 ]


    Little do you know

    Raccoon schreef:
    (...)

    ja zoiets :'3 ,Roww ,misschien is het ook handig als de nieuwe personages in het rollenlijstje staan ,hierboven ^^ )


    Ja, dat was ik dus vergeten :')
    Lol.. Zal ik even doen.. x'D


    Little do you know

    -Heeft Jeremy al gereageerd? En zou je reclame mogen maken voor je eigen rpg?-


    That is a perfect copy of reality.

    Aeternitatem schreef:
    Athene Maeve Thomson - Bad Witch.
    Een zachte grinnik rolt over zijn lippen en hij zegt 'Nee, onze leraar zal er niet blij mee zijn, en dan zullen ze juist moeilijkheden gaan zoeken.' Ik zucht even, niet aangedacht dat er ook een leraar was. Dan hoor ik Jeremy iets mompelen Eigenlijk.. ik heb twee meiden al een tijdje niet meer gezien.. Lily was vanochtend even in het kamp, maar waar ze nu is weet ik niet.. en Denise heb ik gisteravond niet eens haar tent in zien gaan.' Ik kijk hem even aan en zeg dan 'Oh, ze zijn waarschijnlijk wel ergens, ik bedoel, zo ver kunnen ze niet zijn.' 'Oh god. Dit is het werk van die vampieren hier, maar dat kan ik hem toch niet zeggen?' denk ik. 'Nou, waar wil je dan heen?' vraag ik aan hem.


    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Human
    Na dat Athene zei dat Denise en Lily vast gewoon ergens aan het rondlopen zijn vraagt ze me waar ik heen wil. Hierbij haal ik mijn schouders op.
    "Ik zou het niet weten, ik kom hier pas voor het eerst en weet niks van de omgeving.. alles lijkt hier zowieso anders als een stuk eerder in het bos" mompel ik zuchtend.


    Fuk.. geen inspiratie :c


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    er is een geest bij gekomen, zeg maar een mens van de groep van twee jaar geleden die is overleden en er nog rondzwerft.
    En er zijn twee weerwolven bij gekomen na een tijd weg geweest te zijn..
    Meer weet ik niet :')
    Slecht..

    sorry dat ik niets heb gescherven omg, en how about Denise?


    And right from that moment, you took my breath away.

    Roww schreef:
    Denise Meredith Jones || Human
    Damon vroeg waarom hij er iets om zou moeten geven wat die 'katherine' denkt, iets wat ik niet snap.. Wie is die Katherine dan? Zijn er hier nog meer vampiers dan alleen Damon en zijn broer..? Vast wel..
    Als de tranen over mijn wangen rollen omhelst hij me sussend waardoor ik automatisch mijn armen om hem heen sla en mijn gezicht in zijn nek verberg.
    "Het spijt me.. hij is niet altijd zo" zegt hij dan.
    "Waarom nu wel dan?" vraag ik hem dan snikkend. Over zijn schouder werp ik een snelle blik op mijn velroze horloge en zie dat het al laat begint te worden.. "Ik moet terug naar het kamp" zeg ik zuchtend "Ze zullen me gaan missen als ik nog langer weg blijf.." vervolg ik spijtig "Ik wil niet weg" zeg ik uiteindelijk met een pruillipje tegen hem. Wat nu als ik in het kamp ben of onderweg daarheen of ik dwaal even af van het kamp en er komt een vampier die me vermoord of zo? Vorig jaar droomde ik nog van het vampier zijn.. het eeuwige leven, voor altijd jong zijn.. Maar nu ik er midden in zit is het toch best beangsitgend, want ze kunnen me zo vermoorden.. Ik weet nu dat Vervain giftig is, dat wist ik eerst niet, dus misschien moet ik het maar gaan zoeken..
    "Damon..? Waar vind je hier Vervain..?" vraag ik hem voorzichtig waarna ik twijfelend op mijn lip bijt. Ik druk gewoon mijn zakken ermee vol en als een vampier me aanvalt krijgt die het in zijn of haar gezicht..


    Helemaal op Pagina 7 :')


    Little do you know

    oh wow sorry D:
    Damon Salvatore || Vampire
    "Waarom nu wel dan?" vraagt Denise me snikkend, en mijn mond vertrekt even "Hij gunt me dit niet. Een vriendin. Iemand waar ik mee kan praten. Iemand die aardig voor me is. We... hebben niet zo'n goede geschiedenis samen.." zucht ik zachtjes. "Ik moet terug naar het kamp," zegt ze dan zuchtend "Ze zullen me gaan missen als ik nog langer weg blijf... Ik wil niet weg" zegt ze, en trekt een pruillipje. Even lijkt ze ergens over na te denken, tot ze me voorzichtig vraagt, "Damon..? Waar vind je hier Vervain..?" Ze bijt twijfelend op haar lip en ik knik. "Ik wil ook niet dat je weggaat.." zeg ik zachtjes, "Maar ik kom je gewoon zo vaak mogelijk opzoeken. Als je me nodig hebt roep je het maar of maak je een batman teken in de lucht" ik glimlach even, "als je hier nog wil ontbijten is dat goed, anders loop ik wel met je mee.. Als ze het vragen ben ik een vriend van je familie die hier toevallig ook kampeert." ik knipoog naar haar en denk dan na over de Vervain-vraag. "Onderweg komen we erlangs, ik zal het aan je laten zien. Goed?"


    And right from that moment, you took my breath away.

    Haha, geeft niet d:
    Denise Meredith Jones || Human
    "Hij gunt me dit niet. Een vriendin. Iemand waar ik mee kan praten. Iemand die aardig voor me is. We... hebben niet zo'n goede geschiedenis samen.." zei Damon nadat ik vroeg waarom Stefan dan zo vervelend doet. Vol medeleven keek ik hem aan.
    "Jammer voor hem kan het mij niet schelen.. want ik mag jou meer dan hem, dus hij is degene die het niet verdient" zeg ik met een glimlach tegen Damon.
    "Ik wil ook niet dat je weggaat.." begint hij dan zacht als ik zeg dat ik niet weg wil, "Maar ik kom je gewoon zo vaak mogelijk opzoeken. Als je me nodig hebt roep je het maar of maak je een batman teken in de lucht" Ik grinnik zacht als hij dat zegt.
    "Als je hier nog wil ontbijten is dat goed, anders loop ik wel met je mee.. Als ze het vragen ben ik een vriend van je familie die hier toevallig ook kampeert." zegt hij dan met een knipoog en ik giechel zacht.
    "Onderweg komen we erlangs, ik zal het aan je laten zien. Goed?" zegt hij dan, waarschijnlijk over het Vervain.
    "Ik wil hier nog wel ontbijten hier" Glimlachend kijk ik hem aan. Een gaap ontsnapt uit mijn mond waarna ik me uitrek "Het eten hier is vast beter dan dat in het kamp" zeg ik grinnikend "en daarbij vind ik het wel gezellig zo met jou" vervolg ik met een glimlach.


    Little do you know

    Damon Salvatore || Vampire
    "Jammer voor hem kan het mij niet schelen.. want ik mag jou meer dan hem, dus hij is degene die het niet verdient" zegt ze met een glimlach en ik lach vrolijk. "Ik wil hier nog wel ontbijten hier" glimlacht ze en gaapt, waarna ze zich uitrekt "Het eten hier is vast beter dan dat in het kamp. Endaarbij vind ik het wel gezellig zo met jou" ze glimlacht en ik lach blij. "Dat geloof ik zo!" grinnik ik. "Ik ben namelijk een geweldige kok. Wat wil je eten?" zeg ik met een vrolijk lachje


    And right from that moment, you took my breath away.

    Denise Meredith Jones || Human
    Damon lacht waarna hij "Dat geloof ik zo!" roept. Ik grinnik zacht.
    "Ik ben namelijk een geweldige kok. Wat wil je eten?" vervolgt hij met een lach.
    "Uh, doe mij maar.. Weet ik veel, doe maar wat" zeg ik lachend waarna ik vrolijk de kamer uit huppel om naar de keuken te gaan. Nog altijd in het shirt van Damon en op blote voeten huppel ik de keuken binnen om kastjes open te maken om een glas te zoeken, als ik die eenmaal gevonden heb zet ik het glas op het aanrecht om vervolgens de koelkast te openen.
    "Heb je ook nog wat beters dan Cola?" roep ik grinnikend naar Damon waarna ik even de koelkast rond neus. Als ik uiteindelijk een fles drank zie staan haal ik deze er met een brede glimlach uit.
    "Perfect" mompel ik grinnikend waarna ik het glas vul met een laagje drank om het vervolgens aan mijn mond te zetten.


    Little do you know

    Damon Salvatore || Vampire
    "Uh, doe mij maar.. Weet ik veel, doe maar wat" lacht ze en huppelt de kamer uit naar de keuken. Ik loop grinnikend achter haar aan, doe geen moeite om een shirt aan te doen. Als ze een glas heeft vraagt ze me of ik nog iets beters heb dan Cola, en vindt vervolgens een fles drank. Ik schiet in de lach "kan je dat wel aan, zo vroeg in de ochtend?" ik knipoog en schenk voor mezelf ook wat in. Ik neem een slok en kijk dan in de kastjes, en besluit voor een English Breakfast te gaan. Als ik de spullen pak neem ik nog een slok en maak dan het ontbijt klaar.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Denise Meredith Jones || Human
    Hij vraagt of ik er wel tegen kan om vroeg in de ochtend te drinken waarop ik lach.
    "Damon, ik kom uit een rijk gezin. Mijn moeder drinkt alleen maar wijn, en soms ook iets anders met Alcohol, en mijn vader drinkt ook vaak dure dranken. Alleen het beste van het beste" zeg ik grinnikend tegen hem "Dus sinds ik zestien ben krijg ik ook niets anders, alleen naar school neem ik altijd ijsthee mee. Ze vinden het daar niet bepaalt oké om wijn mee te nemen" vervolg ik lachend.
    Hij graait wat in kastjes en zet een hoop dingen neer waarna hij een heel ontbijt gaat klaar maken.
    Vrolijk spring ik naast hem op het aanrecht en kijk toe hoe hij het ontbijt klaar maakt.
    "Ziet er goed uit hoor, voor mij hoef je ook echt geen moeite te doen een shirt aan te doen" zeg ik grinnikend tegen hem "Maar goed, buiten dat.. wat eten we?" vraag ik hem dan vervolgens met een glimlach.


    Little do you know

    Damon Salvatore || Vampire
    "Damon, ik kom uit een rijk gezin. Mijn moeder drinkt alleen maar wijn, en soms ook iets anders met Alcohol, en mijn vader drinkt ook vaak dure dranken. Alleen het beste van het beste" grinnikt ze, "Dus sinds ik zestien ben krijg ik ook niets anders, alleen naar school neem ik altijd ijsthee mee. Ze vinden het daar niet bepaalt oké om wijn mee te nemen" vervolgt ze dan lachend. Vrolijk springt ze op het aanrecht. "Ziet er goed uit hoor, voor mij hoef je ook echt geen moeite te doen een shirt aan te doen" grinnikt ze, en ik schiet in de lach. "Maar goed, buiten dat... wat eten we?" vraagt ze met een glimlach en ik lach nog harder. "Wasn't going to" knipoog ik, en kijk dan even naar het eten "English breakfast" glimlach ik, waarna ik alles op twee borden schuif, de borden op tafel zet, bestek pak, en een stoel naar achter schuif "Madame" knipoog ik vrolijk


    And right from that moment, you took my breath away.

    Denise Meredith Jones || Human
    Damon lacht vrolijk waarna hij meld dat hij ook niet van plan was om een shirt aan te doen waarna hij antwoord geeft op mijn vraag over het eten.
    Ik glimlach vrolijk en kijk toe hoe hij de tafel dekt waarna hij een stoel voor me naar achter schuift en me met een knipoog aan kijkt "Madame" zegt hij dan.
    Ik giechel zachtjes en spring van het aanrecht om verolgens op de stoel te gaan zitten. Mijn glas zet ik voor mijn bord neer nadat ik er een slok uit neem.
    "Ziet er goed uit hoor Damon" zeg ik glimlachend, dit keer over het eten in plaats van zijn blote bovenlichaam.
    "Misschien blijf ik hier wel gewoon wonen" zeg ik lachend "Als broerjte lief het er mee eens is dan he" vervolg ik grappend.


    En nu ga ik me bed in :')
    Ben kapot x'c
    BayBay(doeg)


    Little do you know

    sorry, I got sick dus toen alles weer schoon was viel ik meteen in slaap xd

    Damon Salvatore || Human
    "Ziet er goed uit hoor, Damon" zegt Denise als ze van het aanrecht is gesprongen en op haar stoel is gaan zitten. "Misschien blijf ik hier wel gewoon wonen, als broertje lief het er mee eens is dan he" zegt ze lachend, en ik grinnik "Hoe geweldig ik dat ook zou vinden... wat denkt je klas ervan als je bij zomaar een vriend van je familie gaat wonen?" ik grinnik om de opmerking over Stefan "ik ben de grote broer, alsof hij er iets over te zeggen heeft."


    And right from that moment, you took my breath away.

    Denise Meredith Jones || Human
    "Hoe geweldig ik dat ook zou vinden... wat denkt je klas ervan als je bij zomaar een vriend van je familie gaat wonen?" vraagt Damon dan waarop ik mijn schouders ophaal.
    "Weet ik niet, zien we dan wel weer" zeg ik met een lachje.
    "ik ben de grote broer, alsof hij er iets over te zeggen heeft." zegt hij dan over wat ik zei over zijn broer. Ik grinnik zacht.
    "Nou, dat is dan geregelt toch?" vraag ik hem giechelend "En ik heb zo het idee dat ze me in dat kamp toch niet zullen missen.. niemand mag mij echt aangezien ik rijk ben en dus volgens iedereen een arrogant kreng.. ik heb niet bepaald echte vrienden daar" mompel ik terwijl ik onzeker naar mijn handen kijk.


    Geeft niet hoor (:
    Ik snap hoe je je voelt want ik ben ook niet helemaal gezond de afgelopen week :l
    Het is echt Vreselijk om ziek te zijn :l


    Little do you know