• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 19:22 ]


    Little do you know

    Larvior Phoenix//Blinde meerman
    De blindheid werd iets minder, ik kon nu licht en donker onderscheiden en dat was al een hele vooruitgang. Ik besloot om naar de kant te zwemmen en het boven water te proberen. Ik pakte een goede stok, doop hem helemaal in het water en hield het met beide handen vast. Ik moest me helemaal vertrouwen op de stok. Met een goede tempo, liep ik terug naar mijn hut, een uurtje slapen, zou vast nog wat verbeteren denk ik. Ik bedacht dat als ik weer kon zien, me maar eens ga concentreren om het zingen.

    Matthew Lewin Irwin//Ghost
    Ik besloot om de boomgrap maar eens achterwegen te laten en liep het bos in. Ik zocht een geschikte boom en klom met wat moeite de boom in en bleef het veld goed in de gaten houden. Ik zag in mijn ooghoek een jonge man met een meisje in de armen naar een auto lopen. Ik twijfelde of ik erheen zou gaan, maar dacht dathet niet verstandig was, ik moest me namelijk concenteren op die boom die volgehangen was met kleding van iemand. Dit was de lol die ik miste na de dood van mijn vader. Ik wed, dat ik met die wezens in het bos, ook wel een praatje kan gaan maken, maar eerst die boom. Mijn blik word getrokken door een paar stemmen onder me. Ik pakte uit de boom een dennenappel en gooide het naar beneden, recht voor de voeten van de mensen onder me en verdween even in de schaduwen,

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 21:27 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    [Waren er nog reacties voor een van mijn persoontjes?]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Benzema schreef:
    [Waren er nog reacties voor een van mijn persoontjes?]
    (Ja van Gabriel :] -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Katherine Bella Romano

    "Zeg niet dat jullie ze bijna allemaal al uitgeroeid hebben zonder mij.Daar is niets aan."moppert Gabriël en ik draai me om. 'Denk je dat nou echt? Daar is toch niks aan, je weet dat we van tijd rekking houden.' grijns ik. "Misschien zijn ze allemaal het bos in?" grijnst hij en ik kijk even rond. 'Nou nee.' zeg ik en leun nonchalant tegen een boom. 'Er zit een groep daar.' zeg ik en knik naar een eettafel. 'En die oude komt hier net binnen met dat... En ik denk dat het Stefan's schuld is, aangezien Finn zijn maaltijd al had en Damon zijn eigen vriendinnetje heeft.' grinnik ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Benzema schreef:
    Katherine Bella Romano

    "Zeg niet dat jullie ze bijna allemaal al uitgeroeid hebben zonder mij.Daar is niets aan."moppert Gabriël en ik draai me om. 'Denk je dat nou echt? Daar is toch niks aan, je weet dat we van tijd rekking houden.' grijns ik. "Misschien zijn ze allemaal het bos in?" grijnst hij en ik kijk even rond. 'Nou nee.' zeg ik en leun nonchalant tegen een boom. 'Er zit een groep daar.' zeg ik en knik naar een eettafel. 'En die oude komt hier net binnen met dat... En ik denk dat het Stefan's schuld is, aangezien Finn zijn maaltijd al had en Damon zijn eigen vriendinnetje heeft.' grinnik ik.


    Voor zover ik weet, weet Katherine niet dat Denise bij Damon is??
    Stefan weet het als enige en die heeft het niet aan haar verteld.. dus ze kan het niet weten. Dan is het best onrealistisch dat ze het zegt.. Besides, er zijn ook nog weerwolven, en meerminnen de een meisje pijn kunnen doen, dat ze bloed heeft in haar nek betekent niet meteen een vampier beet :Y)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 22:57 ]


    Little do you know

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    Lily begon uitbundig te knikken."Jah!" zei ze en sprong op en liep naar mijn voordeur toe. Ik stond ook toe en liep met haar naar buiten. Ik nam haar hand losjes vast. "Z.Zo weet ik dat je nog bij me bent."zeg ik met een lichte stottering en ik glimlachte zwakjes. Ik wilde haar niet onderweg kwijtgeraken. Ik liep met haar tussen de bomen door en na een tijdje hoorde ik het stroomende water van de waterval al. Ik rook ergens bloed ,maar ik besloot het te negeren ,ik wilde het niet eens weten. Als we bij de waterval zijn glimlach ik naar Lily ,"en wat vind je ervan?"vroeg ik haar met een glimlachje.

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    Ik hoorde vaag een stem en daarna werd ik opgetild. Mijn nog levenloze lichaam ging in iemands sterke armen en mijn hoofd ruste tegen een gespierde torso aan.Ik opende langzaam mijn ogen en keek met kleine oogjes naar diegene ,die me vast heeft. Het was Mn.Michaelson. Ik sloot weer even mijn ogen. Een stekende pijn in mijn nek deed me even pijnlijk kreunen. Ik werd op een zacht iets gelegd en algauw begon hij mijn nek te verzorgen."Wie heeft dit gedaan Jennifer?" vroeg hij en ik keek hem met een wazige blik aan."Een...Een jongen..."zeg ik met veel moeite en kijk Mn.Michaelson even aan. "Dank je."zeg ik dan hees. Ik was doodbenauwd geweest en misschien had die jongen me vermoord als Michaelson niet naar me toegelopen was.

    Michael Alexander Rodrigues ||Good werewolf

    ''Wat is er'' vroeg ze en ik keek haar met een lichte grijns aan. "Die twee samen ,zou echt rampachtig zijn."zei ik dan met een lachje. Cat haalde een wenkbrauw op en schudde dan haar hoofd. ''Hij is een klootzak zeg ik toch''zei ze en ik knikte instemmend ,toen Aishlinn erbij kwam ,legde Cat haar vinger op Aish der lippen.''Dat hoef ik niet te horen'' mompelde ze en ik keek haar vragend aan. ''Ik hoef niks van Gabe te horen''zei ze dan ,waarmee we nu duidelijk weten dat we niet meer over mijn stiefbroer moeten praten. ''Ik was teruggekeerd voor Gabe. Wou hem weer een keertje zien maar aangezien hij met Katherine omgaat en me behandeld als oud vuil blijf ik gewoon in het bos leven hier aangezien ik bij het oude bos waar ik was ook niet meer welkom ben door een ruzie met een meisje'' zei ze en ik keek Cat verbaasd aan. Dat ze voor haar ex vriendje is terug gekomen. "Tja, en dankzij die muur kun je ook niet meer weg" zei Aishlinn dan droog. "Maar ik was niet van plan over die klootzak te beginnen" zei ze dan schouderophalend."Ik wou dat we die muur konden breken. "mompelde ik over het eerder aangehaalde onderwerp van Aishlinn. "Alle goede wezens en mensen buiten ,de vervelende ,waaronder de vampiers en gabe erin."mompel ik dan. Dat nou nog eens een goed plan zijn.

    Gabriël Austin Rodrigues || Bad werewolf

    'Denk je dat nou echt? Daar is toch niks aan, je weet dat we van tijd rekking houden.' zei Katherine met een grijns en ik grijnsde even terug. "Ah ,ja dat is waar ook. "grijnsde ik en loerde dan nog een keer naar het kamp.'Nou nee.' zei ze en leunde nonchalant tegen een boom aan. 'Er zit een groep daar.' zei ze en knikte naar de eettafel . Ik rolde even onopgemerkt met mijn ogen. "Zoveel tenten ,voor zo'n klein groepje? Er zitten er overduidelijk nog meer in het bos."zei ik dan en zag een oudere man met een lichaam in zijn armen naar het voertuig rennen, wat mensen dus een 'auto' noemden. 'En die oude komt hier net binnen met dat... En ik denk dat het Stefan's schuld is, aangezien Finn zijn maaltijd al had."grinnikte ze en ik grijnsde even. "Ah we komen daar later wel achter.Ik wil eerst mijn eigen slachtoffers maken."zei ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    - Wie voor Avah? -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lily Stone

    Eenmaal buiten pakt Finnian mijn hand losjes vast.
    "Z.Zo weet ik dat je nog bij me bent." legt hij uit met een lichte stotter.
    Ik knik begrijpend en grinnik zachtjes terwijl ik met hem mee loop tussen de verschillende bomen en bosjes door.
    In de verte hoor ik zacht gestroon van water wat me laat weten dat we er inmiddels bijna zijn.
    Even later zie ik inderdaad een waterval voor mijn neus en om eerlijk te zijn het was adembenemend mooi hier.
    "En wat vind je? Ik kijk op naar Finnian die me met een glimlacht aankijkt.
    "Het is prachtig hier". Het was echt kei mooi.
    Bijna vredig als je weg dacht wat hier allemaal rondloopt.
    "Waarom zit jij, of jullie... of eigenlijk wij hier voor altijd vast? Als je in dit bos rond kijkt is het eerder rustgevend en vredig dan een kerkhof ycvwat het eigenlijk gewoon is..." Doelend op het feit dat we hier allemaal 1 voor 1 dood zouden gaan.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Cat Jay Mannering

    "Tja, en dankzij die muur kun je ook niet meer weg" Droog kijk ze me aan waardoor mijn ogen groot worden. ''Wat voor muur'' verontwaardigend kijk ik haar aan. Ik had geen muur gezien toen ik in het bos ging? "Maar ik was niet van plan over die klootzak te beginnen" Ik knik begrijpelijk. "Ik wou dat we die muur konden breken. " Ik had niet meer echt aandacht voor die muur. We konden niet weg en dat was het verhaal. ''Zullen we even in het bos gaan lopen?'' Ik hoorde Katherine en Gabriel over mensen praatten. Ik at geen mensen maar was wel nieuwsgierig naar ze. Bij mij in het bos waren er namelijk nooit mensen aangezien er al jaren verhalen rond gingen en zo elk mens afgeschrikt werd van het bos. ''Ik heb gehoord dat er mensen zijn.'' ik haal mijn schouders op. ''Ik ben nou eenmaal gefaschineert door mensen.'' grijns ik terwijl me plots iets te binnen schoot. ''Die mensen kunnen dus ook niet meer weg door die muur'' met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik bijde aan en loop een stukje verder. Ze zouden volgensmij allemaal dood gevonden worden aangezien vampiers bloed nodig hebben om te overleven.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Ik wou dat we die muur konden breken." Mompelt Michael Plots, ik knik instemmend. Alle goede wezens en mensen buiten ,de vervelende ,waaronder de vampiers en gabe erin." vervolgt hij dan.
    Als Cat over die muur begint grinnik ik zacht "De muur is gemaakt door de heksen die hier ooit leefden, de heks van nu moet die muur behouden, anders word het haar dood. Maar de muur is van buiten niet te zien, zo krijgen wij de mensen en andere wezens als wij hier in" zeg ik schouderophalend "als je eenmaal binnen bent zie je hem ook nog niet, maar als je even later terug loopt naar de rand dan zie je de muur" vervolg ik grijnzend.
    Dan richt ik me weer naar Michael,
    "Je weet niet half hoe graag ik de zee zie, Mike" zeg ik tegen hem, geen zin om zijn hele naam uit te spreken "Maar ik ben er vrijwel zeker van dat mijn soort daar niet meer leeft dus ja, ik bespaar me een hoop depressie daar niet heen te gaan denk ik zo" vervolg ik schouderophalend. Ik kijk even naar Cat.
    Ik wil vragen of ze al spijt heeft van haar komst maar ik vind het wel zo netjes dat niet te doen, dat is wel zo netjes aangezien ze best aardig is tot nu toe. Daarbij is ze van hetzelfde soort als Michael, een beetje respect verdient ze wel neem ik aan.

    David Marc Michaelson || Leraar
    Ik zie dat Jennifer me aan kijkt waarna ze stamelt dat het een jongen was. Ik knik.
    Als ze me dan hees bedankt glimlach ik naar haar "Het is niets, jullie zijn als mijn kinderen.." mompel ik glimlachend tegen haar.
    "Kom, ik breng je naar je tent. Dan kun je daar even bij komen en slapen als je wilt" zeg ik dan waarna ik haar opnieuw op til en naar haar tent loop. Ik rits de tent open waarna ik naar binnen loop met haar in mijn armen. Ik leg haar dekens aan de kant en leg haar op het luchtbed waarna ik de dekens over haar heen leg.
    "Je hebt een hoop bloed verloren" zeg ik zacht tegen haar, haar gezicht is bleek.. "Ik laat je maar slapen, ik kom zo wel weer even bij je kijken" zeg ik dan met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 10:06 ]


    Little do you know

    - Ik moest toch reageren? Aangezien jullie 2 gereageerd hadden ? Daarom reageerde ik nog niet op jouw aangezien we op Michael moesten wachten -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ goeedemorgen :"D
    iemand voor alison/stefan/daniel?]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    Lily knikte begrijpend en grinnikte zachtjes ,terwijl ze met me meeliep."Het is prachtig hier". zei Lily en ik glimlachte even ,dit was echt één van de mooiste plekjes van dit stukje bos. "Waarom zit jij, of jullie... of eigenlijk wij hier voor altijd vast? Als je in dit bos rond kijkt is het eerder rustgevend en vredig dan een kerkhof ycvwat het eigenlijk gewoon is..." vroeg Lily me plots en ik keek haar even aan. "Nou ,rond dit stukje bos staat een soort van doorzichtige muur ,die je langs de buitenkant niet ziet en iedereen kan hier binnen. Die muur is ontworpen door heksen om gevaarlijke wezens ,van de echte wereld te onderscheiden. ,maar eenmaal je hierin zit ,kun je er ook niet meer uit."zucht ik." Het is een soort vloek ,die alleen heksen kunnen verbreken."vervolg ik dan zacht.

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    "Het is niets, jullie zijn als mijn kinderen.." mompelde hij glimlachend. Ergens wilde ik meer zijn dan dat ,maar ik besloot mijn mond dicht te houden.
    "Kom, ik breng je naar je tent. Dan kun je daar even bij komen en slapen als je wilt"zei hij dan en tilde me weer op. Ik voelde me veilig bij hem ,en ik wilde me veilig blijven voelen. Hij liep ,met mij in zijn armen naar de tent en ritste die open en legde me vervolgens neer op mijn luchtmatras en deed de dekens over me heen."Je hebt een hoop bloed verloren" zei hij dan zacht tegen me en ik kijk hem even aan. "Ik laat je maar slapen, ik kom zo wel weer even bij je kijken" zei hij dan met een glimlach en ik nam zijn hand vast. "Ik wil niet alleen zijn."zeg ik zacht tegen hem. Ik wilde dat hij bij me bleef om me te beschermen.

    Michael Alexander Rodrigues ||Good werewolf

    ''Wat voor muur'' vroeg Cat verontwaardigt en ik keek haar fronsend aan en Aishlinn grinnikte even ,waarna ze aan Cat begon uit te leggen. "De muur is gemaakt door de heksen die hier ooit leefden, de heks van nu moet die muur behouden, anders word het haar dood. Maar de muur is van buiten niet te zien, zo krijgen wij de mensen en andere wezens als wij hier in" zei ze schouderophalend "als je eenmaal binnen bent zie je hem ook nog niet, maar als je even later terug loopt naar de rand dan zie je de muur" vervolgde ze met een grijns.
    "Je weet niet half hoe graag ik de zee zie, Mike" zei Aish dan tegen me "Maar ik ben er vrijwel zeker van dat mijn soort daar niet meer leeft dus ja, ik bespaar me een hoop depressie daar niet heen te gaan denk ik zo" vervolgde ze en ik beet zachtjes op mijn lip. ''Zullen we even in het bos gaan lopen?'' vroeg Cat dan en ik keek haar even aan.''Ik heb gehoord dat er mensen zijn.'' zei Cat schouderophalend en ik knikte. "Dat klopt."zei ik zuchtend en keek Aishlinn teleurgesteld aan. Ze mocht dat meisje niet aan Kath en Gabe gegeven hebben. ''Ik ben nou eenmaal gefaschineert door mensen.'' grijnsde Cat en ik richte mijn aandacht weer op haar ''Die mensen kunnen dus ook niet meer weg door die muur'' merkte ze dan geschrokken op en ik knikte zachtjes. "Ik wil de mensen helpen en ervoor zorgen dat de andere wezens hun niets aandoen ,maar helaas. De vampiers zijn met te veel en Gabe en Athene ,zitten ook bij hun en ik vrees ervoor dat Aurélie zich daar ook bij aangesloten heeft."mompel ik zacht. Ik hoopte dat Cat ons kon helpen ,ervoor zorgen dat er deze keer geen mensen dood gaan en er zeker geen nieuwe vampiers bijkomen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lily Stone

    Finnian kijkt me even aan en begint daarna te vertellen. "Nou ,rond dit stukje bos staat een soort van doorzichtige muur ,die je langs de buitenkant niet ziet en iedereen kan hier binnen. Die muur is ontworpen door heksen om gevaarlijke wezens ,van de echte wereld te onderscheiden. ,maar eenmaal je hierin zit ,kun je er ook niet meer uit. Het is een soort vloek ,die alleen heksen kunnen verbreken."
    "Wat heeft dat voor zin als mensen er ook vast in zitten"
    Heksen, vampiers, weerwolven en meerminnen bestaan er soms ook elfjes en de kerstman... of de tandenfee.
    Ik zucht een keer en besef me nu pas echt, of ik nou dood ging of bleef leven tot mijn 50ste ik zou dus nooit meer naar huis kunnen.
    Nu pas merk ik dat mijn hand nog altijd de zijne vast heeft, oeps, ik maak mijn hand los van de zijne en steek beide handen in mijn broekzakken.
    Mijn mond open ik even om wat te zeggen maar ik heb geen idee wat dus sluit hem ook maar weer en opnieuw rolt een zucht mijn lichaam uit.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Wie voor matty


    Vampire + Servant = Servamp