• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 19:22 ]


    Little do you know

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Gabe greep me bij mijn keel, ik had ook niets anders verwacht. Als Gabe me van zich af duwt wacht ik op het moment dat ik de ruwe grond zal aanraken en misschien door boord word door een tak, maar dat moment komt echter niet. Daarentegen word ik opgevangen door Michael.
    "Gaat het?" vraagt hij me. Een nare hoestbui klinkt uit mijn keel terwijl ik in tegenstelling van het nare geluid dat de hoestbui veroorzaakt knik dat het goed gaat.
    Ik sta op en volg Michael's blik naar Lily, ik weet wat hij denkt. Met opgetrokken wenkbrauw kijk ik naar haar.
    "Van plan nog terug te gaan naar die sneue soortgenoten van je? Ik word een beetje ziek van het beschermen van jullie" snauw ik naar haar "Jullie zijn een stel ondankbare mormels" sis ik nijdig terwijl ik voor haar ga staan.
    "Ik heb jou uit dat huis gered, ik heb voorkomen dat je werd leeggezogen en vervolgens gedumpt ergens in het bos, en nogsteeds heb ik geen enkel bedankje gehoord" vervolg ik. Ja, ik ben terug bij af.. twee jaar geleden heb ik ook mijn plezier aan de mensen gehad, ik heb er zelfs één laten verdrinken. Maar aangezien ik verliefd werd ben ik veranderd, hij werd vermoord door een Vampier. En nu werk ik ze tegen. Maar als die stomme mensen zo ondankbaar blijven dan vermoord ik ze net zo als dat ik toen deed..


    Little do you know

    Lily Stone
    Gabe drukt Aishlinn tegen een boom en begint tegen haar te snauwen maar naar de woorden luister ik niet meer. Ik kijk pas weer op zodra de jongen wegrent.
    "Van plan nog terug te gaan naar die sneue soortgenoten van je? Ik word een beetje ziek van het beschermen van jullie. Jullie zijn een stel ondankbare mormels" zegt ze terwijl ze voor me gaat staan.
    "Ik heb jou uit dat huis gered, ik heb voorkomen dat je werd leeggezogen en vervolgens gedumpt ergens in het bos, en nogsteeds heb ik geen enkel bedankje gehoord"
    Ik zet me af van de boom en zet nog een stap dichterbij. " Wel ik heb nieuws voor je, volgens mij heb ik jou niet gevraagd me daar weg te halen maar deed je dat zelf. En daarbij komt, ik kom hier, spontaan in een bos waar wezens rond lopen die naar ons weten nooit bestonden! Hoe the fuck denk je dat ik me voel! En nu heb jij het fucking gore lef om te zeggen dat ik een sneu ondankbaar persoon ben. Ik ben niet bang voor die bloedzuiger, en ook niet voor die hond daarnet, dus ook niet voor jou. Als jij mij hier alleen wil laten doe je dat toch!" Ik draai me om en loop weg het bos in. Geen idee hebbend waar ik heen liep maar het zou me ook wat.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 19:35 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Aurélie Cyrielle Celian


    "Ook een goede dag." Hij keek me met een schuine grijns aan. Ik zette mijn hoofd even schuin en zette een glimlach op. ''Wat doe je hier'' Nieuwsgierig kijk ik hem aan. Ik dacht dat hij dood was? Tenminste er gingen verhalen rond daarover blijkbaar was Michael zijn kwade tweelingbroer weer terug. ''Hoe gaat het met je'' grijns ik. Mijn blik viel op Michael het meisje dat ik geheeld had en Aishlinn. Aishlinn snauwde boos naar het meisje. Ik liep naar haar toe en zette mijn hand in mijn zij. ''Je was toch voor de mensen je wou ze redden waarom snauw je nu zo tegen haar'' grijns ik terwijl ik ondertussen tegen een boom aan ging leunen. Ik had wel intresse in haar verhaal. Als Lily antwoord terug geeft kijk ik haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. ''Mensen zijn zo ondankbaar'' snauw ik. Ik had nu al meteen spijt dat ik haar had geheeld.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 19:37 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Gabriël Austin Rodrigues || Bad werewolf

    Kath grinnikte even en lachte even ,waarna ze naar me toe liep. 'tuurlijk heb ik je gemist, je bent een van de weinige leuke mensen hier.'zei ze nonchalant en ik grijnsde even.''Wat doe je hier'' vroeg Aurélie nieuwsgierig en ik had net al mijn antwoord gezegd. 'Lunchpakket? Ik dacht dat je geen mensen at?' grijnsde ze 'Je kan bij het lunchpakket ook nog een zee-diva en een hond tellen.' vervolgde ze er nog bij en ik haalde mijn schouders op."Ik doe alles om hun te laten afzien."zei ik met een grijnsje en zuchtte dan. "Ik wist niet dat mijn broertje en zijn vis zo laag gezonken waren.zei ik dan en snoof even. "Ik zou zo haar tong uit haar keel kunnen rukken ,zodat ze haar smoel houd."mompel ik dan pissig. ''Hoe gaat het met je'' grijnsde Aurélie en ik haalde mijn schouders op. "Gaat wel ,alleen wat verveeld."zei ik met een lichte grijns. Aurélie ging weg in de richting van mijn stiefbroertje en zijn inktvis en dàt kind...
    Ik kijk naar Katherine. "Blijkbaar heb ik veel gemist toen ik wegwas."zei ik dan grijnzend ik was al zo'n 2 jaar 'dood' ,hoe ze het verzonnen hebben ,geen idee...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Wel ik heb nieuws voor je, volgens mij heb ik jou niet gevraagd me daar weg te halen maar deed je dat zelf. En daarbij komt, ik kom hier, spontaan in een bos waar wezens rond lopen die naar ons weten nooit bestonden! Hoe the fuck denk je dat ik me voel! En nu heb jij het fucking gore lef om te zeggen dat ik een sneu ondankbaar persoon ben. Ik ben niet bang voor die bloedzuiger, en ook niet voor die hond daarnet, dus ook niet voor jou. Als jij mij hier alleen wil laten doe je dat toch!" roept ze naar me waarna ze weg loopt.
    "Oh, nu ben je de lul" zeg ik zacht. Ik loop naar haar toe en draai haar armen op haar rug, ik mag dan wel het zwakste soort zijn maar ik ben wel sterker dan de mensen. En ik word een beetje chagrijnig van het feit dat ze me behandelt alsof ik haar juist heb willen vermoorden of zo. Ik duw haar voor me uit, naar Katherine, volgens mij heb ik haar verder op gehoort.
    "Oké, ik ben van gedachten veranderd" zeg ik als ik bij het groepje van drie sta "Dit mormel wil geen dankje zeggen, misschien heb je toch wel gelijk dat ze nutteloos zijn, Katherine" zeg ik tegen haar waarna ik het meisje met kracht tegen de grond duw.
    "Do whatever you want with her" zeg ik waarna ik me omdraai en weg loop van de drie. Ach, dat krijg je als je geen 'dankje voor het redden van mijn leven' tegen me zegt. Misschien moet ik die Daniel ook maar gewoon uitleveren of zo.. hij was ook niet bepaalt dankbaar voor het feit dat ik ervoor zorgde dat hij niet dood bloedde..
    "Oké, en nu..?" mompel ik zuchtend. Oké, dit is het moment dat ik me schuldig voel voor dat meisje.. "Nee.. niet doen Aish.. Voel je niet schuldig. Dat kreng wilde je niet bedanken.. het is haar eigen schuld" probeer ik mezelf wijs te maken "Ze wilde je niet bedanken, nu heeft ze een reden je niet te bedanken" vervolg ik zuchtend.
    "Misschien had ik haar beter bij hun kamp kunnen droppen" mopper ik tegen mezelf. Ik schop een steen weg met mijn blote voeten waardoor er een grote snede ontstaat.. Al heelt het wel weer snel aangezien mijn voeten aardig vochtig zijn van de nattigheid op de grond van de laatste regenbui.


    Aishlinn is terug bij af x'D
    She's not that nice girl anymore :c


    Little do you know

    Katherine Bella Romano

    Hij haalde zijn schouders op, "Ik doe alles om hun te laten afzien." zei hij met een grijnsje en ik grinnik. 'En dat is waarom ik jouw wel mag.' grijns ik. "Ik wist niet dat mijn broertje en zijn vis zo laag gezonken waren." zei hij en hij snoof even. Ik knik. 'Het is ongelofelijk. Gister Vervain in het kampvuur, nu Finn's prooi... Kom op, wij moten ook overleven.' mompel ik. "Ik zou zo haar tong uit haar keel kunnen rukken ,zodat ze haar smoel houd." mompelt hij vervolgens pissig en ik maak een instemmend geluidje. 'Jij ook al.' mompel ik. Hij kijkt me weer aan. "Blijkbaar heb ik veel gemist toen ik wegwas." zei hij en ik knik wederom. 'Basically, a lot.' grinnik ik. 'Er waren hier nog maar 5 leuke mensen over, nu 6 maar oké...' zeg ik met een pruillipje. Opeens staat Aishlinn naast ons met die trut van daarnet. Maar in plaats gelijk die kop van haar lijf te trekken, wacht ik op wat ze te zeggen heeft... "Oké, ik ben van gedachten veranderd" zegt ze. "Dit mormel wil geen dankje zeggen, misschien heb je toch wel gelijk dat ze nutteloos zijn, Katherine" zegt ze en ik grijns. 'I'm always right.' grijns ik. Ik kijk naar die trut die nu op de grond ligt. "Do whatever you want with her". Ik kijk naar Gabe, 'zo terug.' zeg ik. Ik pak haar op en snel mezelf naar Finnian's hut. Ik loopnaar binnen en vind hem al snel. 'Here, you have your food back.' zeg ik en duw haar op de grond voor hem. Ik snel mezelf terug naar Gabe, 'oké, I'm back.'

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 20:01 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [ finnian weer happy :'D hihi ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lily Stone
    Aishlinn loopt naar me toe en draait beide mijn armen op mijn rug en duwt me vooruit naar de plek waar die kut op benen ook staat.
    "Oké, ik ben van gedachten veranderd. Dit mormel wil geen dankje zeggen, misschien heb je toch wel gelijk dat ze nutteloos zijn, Katherine" zegt ze waarna ze me met kracht op de grond gooit.
    "Do whatever you want with her" Ik maak visstik van der!
    De kut op benen kijkt naar Gabe de jongen van net "Zo terug" waarna ze me oppakt en voor ik het weet staan we terug in het hutje van voorheen en gooit ze me op de grond voor de voeten van Finnian.
    "Here, you have your food back." Oh geweldig en zo snel als ze kwam is ze ook weer weg.
    Met een pijnlijk gevoel krabbel ik op en kijk naar mijn hand, er zit een kleine snee in, ik zal wel ergens in zijn gevallen..
    Heel snel kijk ik kort naar Finnian en dan terug naar mijn hand. Bloed, vampier, bloed, Lily dood..... Niet goed..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Gabriël Austin Rodrigues || Bad werewolf

    Ze grinnikte 'En dat is waarom ik jouw wel mag.' grijnsde ze en ik grijns terug. Op mijn opmerking knikte ze even. 'Het is ongelofelijk. Gister Vervain in het kampvuur, nu Finn's prooi... Kom op, wij moten ook overleven.' mompelde ze en ik fronste lichtjes ,geen idee wie Finn is.... "Nou dat is niet echt aardig van hun ,we zouden ze eens de les moeten lezen."grijns ik. Op mijn opmering van de vis mompelde ze. . 'Jij ook al.' ik zuchtte even. Stoute kindjes ,verdienen nu eenmaal een koekje van eigen deeg. Op mijn opmerking dat ik veel gemist had ,knikte ze weer. 'Basically, a lot.' grinnikte ze. 'Er waren hier nog maar 5 leuke mensen over, nu 6 maar oké...' zei ze met een pruillipje en ik sla grijnzend mijn arm over haar schouder. "Maar nu ben ik er weer ,dus laten we de boel weer eens opleuken."zei ik grinnikend. Ik keek op toen het viswijf ,met haar mensenkind naar ons toe kwam en ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Oké, ik ben van gedachten veranderd" zegt ze. "Dit mormel wil geen dankje zeggen, misschien heb je toch wel gelijk dat ze nutteloos zijn, Katherine" zegt ze en ik zag Katherine grijnzen 'I'm always right.' grijnsde ze. Mijn blik ging even naat dàt mens en daarna weer daar de halve vis.. "Do whatever you want with her". zei ze en met die voorden was ze weer weg. "Okey."Katherine ,wist meteen al wat ze met het mens wilde doen ,indeplaats van haar nek te kraken of haar te bijten zei ze tegen me dat ze zo terug was en liep ze weg ,om dan vervolgens later terug te komen.'oké, I'm back.' zei ze en ik grijns even. "Dat merk ik.Wat heb je nu met dat kind gedaan?"vroeg ik haar dan fronsend ,hopelijk van een klif gegooid of iets dergelijke.

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    Alles deed pijn ,ik had een korte snelle douche genomen en andere kleren aan gedaan. Mijn rug lag nog wat open ,maar gelukkig heelde ik snel.Ik liep naar de woonkamer en net op dat moment komt Katherine binnen en gooide ze Lily voor mijn voeten 'Here, you have your food back.' had ze nog gezegd. "Bedankt!"roep ik haar na. Ik rook bloed ,haar bloed ik keek even naar Lily die opgestaan was en ik neem haar polsen vast ,hopelijk was het vervain nu uitgewerkt. "Lily ,wees rustig."dwing ik haar. Hopelijk ging het nu werken.

    (Mag Finn ,Lily bijten ? :3 hij zuigt haar niet helemaal leeg dan ^^ en sorry dat ik niet met Michael reageer ,word een beetje teveel om in 1 post te omschrijven ,ik doe wel dat hij zich niet goed voelde en tegen een boom aan zit. :'))


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [finn mag llils wel bijten :'D finnie wel
    klein stukje wist verder niet wat ik schrijven moest hierover x'D]

    Lily Stone
    Bloed, damn. Ik voel mijn hard steeds sneller en harder tegen mijn borstkast aanslaan.
    Finnian neemt mijn beide polsen vast wat bij mij een teken was voor alarm, "Laat me toch met rust allemaal" en ik kijk Finnian in de ogen waar het fout gaat.
    "Lily ,wees rustig." en ik kan niks anders doen dan gehoorzamen en rustig blijven staan zoals hij zei.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Katherine Bella Romano

    Hij grijnst even. "Dat merk ik.Wat heb je nu met dat kind gedaan?" vroeg hij me dan fronsend. 'Naar Finnian gebracht die haar hopelijk of helemaal leeg zuigt, óf haar een bloedslaafje maakt zoals ik met zo'n gozer heb gedaan.' grijns ik. Opeens sloeg hij een arm om mijn schouder en ik grijns weer. "Maar nu ben ik er weer ,dus laten we de boel weer eens opleuken." zei hij grinnikend en ik lach even kort. 'Wat heb je in gedachten, Rodrigues?' grijns ik. Ik laat mijn felblauwe ogen even over zijn gezicht glijden voor mijn grijns breder word. Eerlijk gezegd boeide het me niet echt wat we gaan doen, met de leuke mensen hier word het altijd leuk...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    "Laat me toch met rust allemaal" had ze nog geroepen ,maar toen ze mijn blik zag bleef ze rustig ,wat me deed glimlachen. Ik keek naar haar hand die bloede en likte het kleine straaltje bloed van haar hand. Haar bloed smaakte lekker en zoet ,en gelukkig voor mij was het vervain uitgewerkt. Nu had ik echt honger. Ik schoof Lily haar rood achtige lokken lang één schouder ,zodat haar hals vrijkomt.Ik druk mijn lippen in haar nek en zet er dan mijn tanden in. Voordat ze door haar benen zou zakken ,sloeg ik mijn arm om haar middel en zoog ik het bloed uit haar. Ze was erg lekker ,mijn eerste maaltijd was zeker geslaagd. Ik dronk haar niet helemaal leeg ,aangezien mijn honger nu gestild was.Ik haalde mijn tanden uit haar en likte nog het uit sijpelende bloed op .Aangezien ik niet weet wat ik nu met haar moet ,ga ik naar mijn slaapkamer en leg ik haar op mijn bed. Deze keer bind ik haar niet vast. Als ze weer een beetje bij bewustzijn is dan zou ik haar terugbrengen.

    Gabriël Austin Rodrigues || Bad werewolf

    'Naar Finnian gebracht die haar hopelijk of helemaal leeg zuigt, óf haar een bloedslaafje maakt zoals ik met zo'n gozer heb gedaan.' grijnsde ze en ik keek haar vragend aan. "Wie is die Finnian? Een nieuwe vampier?"vroeg ik haar dan. Als ik zeg dat we de boel gaan opleuken lachte ze ook even kort. 'Wat heb je in gedachten, Rodrigues?' grijnsde ze en ik trok even een bedenkelijk gezicht ,maar grijnsde dan."Nou ,wat dacht je ervan ,om het mensen kamp eens op onze manier te verkennen?"zei ik grijnzend ,Ik zou graag heel het kamp overhoop halen en ze horen schreeuwen en smeken om genade ,net zoals mijn ouders deden. Ik zal die mensen verscheuren.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 20:50 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lily Stone
    Finnian brengt mijn hand naar zijn mond en likt het bloed eraf waarna hij mijn rode lokken weg schoof bij mijn nek.
    Hij zet zijn lippen in mijn nek en vervolgens voel ik iets in mijn hals boren, waarschijnlijk zijn tanden en ik voel het bloed uit me trekken.
    Zwarte vlekken verzamelen zich voor mijn ogen en mijn knieën zakken met gemak door, maar in plaats van de grond tegen te komen hang ik in zijn arm terwijl mijn wereldje langzaam zwart word.
    Hoelang ik weg ben geweest? Geen idee maar zodra ik mijn ogen open lig ik op het zelfde bed als vanmorgen en mijn wereld draait een beetje.
    Wat was er gebeurd? O god en ik voel met mijn hand langs mijn hals en kijk, bloed. net als op het kussen en in mijn haar.
    O mijn god, hij had me gebeten. Ik ga rechtop zitten wat direct voor nieuwe vlekken en duizeligheid zorgt wat me direct laat weten dat ik het niet eens hoef te proberen om te gaan staan.
    Hoe kwam ik hier dan weg? Totale paniek nam mijn lichaam over en dat was toch niks voor mij, ik was nooit bang en tranen sprongen spontaan in mijn ogen waarna ze hun weg langs mijn gezicht vonden.
    Ik zat hier in het huis van een vampier die mij zojuist zijn maaltijd gemaakt had en was niet instaat weg te komen...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    Na een kwartiertje hoorde ik wat in mijn slaapkamer ,dus liep ik mijn kamertje weer binnen. Lily was wakker en zat te huilen? Voor een grote mond had ze wel een klein hartje....Ik liep voorzichtig naar haar toe en ging naast haar op de stoel zitten. "Hé ,rustig maar."zei ik zacht ,maar wel met mijn dwingende blik. Ik veegde voorzichtig met mijn duim haar tranen weg. "Ik ga je zo terug brengen naar je kamp."zeg ik dan tegen haar en zette dan weer mijn dwingede blik op. "Zodra je terug in je kamp bent ,vergeet je alles ,wat gebeurt is vandaag, die beet in je nek is een dierenbeet."zei ik dan dwingend tegen haar en stond op ,waarna ik mijn hand naar haar uittsteek om haar recht te trekken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Katherine Bella Romano

    Hij trok een bedenkelijk gezicht, maar zijn o zo bekende grijns kwam al snel weer tevoorschijn. "Nou ,wat dacht je ervan ,om het mensen kamp eens op onze manier te verkennen?" zei hij grijnzend. Ook ik grijns weer en ik knik. 'Sounds good to me.' zeg ik. Ik rek me uit. 'Dus in drie woorden samengevat, bloed, rommel en pijn. Niet?' grijns ik, maar ik heb eigenlijk geen bevestiging nodig om het te weten. Ik loop een stuk vooruit en kijk dan achterom naar Gabe. 'Je kan me wel bijhouden. niet?' grijns ik, en begin met rennen richting het kamp. In zijn wolfsvorm kan hij me wel bijhouden, hij is misschien tien seconden later maarja.. Ik stop bij het kamp en kijk even rond. Nou, bloedslaafje waar zit je?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable