• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 19:22 ]


    Little do you know

    Katherine Bella Romano

    Gabriel staat al snel in wolvenvorm naast me en ik grijns even naar hem. Ik zag hem met zijn wolvengrijns voor zich kijken en ook ik kijk naar voren. Gabriel zie ik vanuit mijn ooghoeken terug veranderen, maar ik houd mijn blik gericht op die twee. "Wat doen jullie nou hier alleen in dit bos?" zegt Gabriel en ik kijk de twee grijnzend aan. ''Als we daar Gabriel niet hebben'' hoor ik opeens ik herken de stem helaas meteen. Cat... ''En Katherine. Vriendin van me'' ik draai mijn hoofd naar de stem en zie dat het echt zo is. 'Oh, ben jij er ook weer?' zeg ik en kijk haar kil en dodelijk aan. ''En wie zijn hun. Nieuwe mensen gebeten?' grijnst ze en ik rol mijn ogen. 'Dat boeit jouw omdat?' mompel ik. ' 'Luister. We missen je hier niet als je dat soms denkt, dus je kan weer gaan.' zeg ik met een kille grijns...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Gabriël Austin Rodrigues || Bad werewolf

    ''Als we daar Gabriel niet hebben'' Hoorde ik een maar alte bekende stem zeggen. Ik rol geërgerd met mijn ogen en draai me om.Ze had haar armen over elkaar heen en keek ons spottend aan. "Cat."zei ik kil en keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan.''En Katherine. Vriendin van me''grijnsde ze en zette dan haar handen om haar middel. 'Oh, ben jij er ook weer?' zei Katherine en ze keek Cat kill en dodelijk aan."Ze mocht wegblijven."mompel ik. Ze verpest mijn 'welkom terug' dag.''En wie zijn hun'' grijnsde ze. ''Nieuwe mensen gebeten?''vroeg Cat dan grijnzend en ik rol overdreven met mijn ogen. 'Dat boeit jouw omdat?' mompelde Katherine en ik haalde een hand door mijn haar. Hier komt het gezeik ,die kinderen moesten eens weten ,hoe erg het is om een discussie met deze twee wijven aan te moeten horen... 'Luister. We missen je hier niet als je dat soms denkt, dus je kan weer gaan.'zei Kath met een kille grijns.

    (sorry ,ik post morgen weer ,ik ben dood op :') )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cat Jay Mannering

    'Oh, ben jij er ook weer?' zegt Katherine. Ik knik. ''Zie ik jouw lelijke hoofd weer hé'' grijns ik. We waren geen goede vriendin meer omdat we gewoon teveel op elkaar leken. Als mensen teveel op je lijken kan je ze gewoon niet mogen. Maar alles aan katherine irriteerde me. Haar make-up gezichtje waar 10 kilo make-up op zat ook. "Ze mocht wegblijven." hoorde ik Gabriel fluisteren. Ik kwam een paar stappen dichterbij. Hij rolt met zijn ogen. ''Gabriel. O Gabriel. Wat ben jij veranderd zeg'' Ik bewoog mijn hoofd even zodat mijn haar goed kwam te zitten. ''Je bent niet meer dat lieverdje van vroeger'' grijns ik. ''Degene die het uitmaakte'' siste ik woedend. Ik was anders geworden sinds hij het uitmaakte. Ik vertrouwde jongens niet meer snel. ''Maar je weet wat ze zeggen. Mensen veranderen. En dus ook ik ben veranderd.'' fluister ik om het verhaal dramatischer te maken. 'Dat boeit jouw omdat?' mompelt Katherine. ''Doe eens lief. Ik ben geintreseerd in je! Dat zijn niet veel mensen''' Ik keek haar met een schuine grijns aan. 'Luister. We missen je hier niet als je dat soms denkt, dus je kan weer gaan.' Ik haalde mijn schouders op. ''Ik ben hier ook niet voor jouw'


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Katherine Bella Romano

    ''Zie ik jouw lelijke hoofd weer hé'' grijnst ze en ik kijk haar met een brede grijns aan. 'Als het zo lelijk is, waarom ging Nathan dan achter mij aan.' mompel ik grijnzend. ''Doe eens lief. Ik ben geintreseerd in je! Dat zijn niet veel mensen'' zegt ze als ze voor ons staat. 'Jaloers? Zo klinkt het wel. Dat er nou nog meer mensen geïnterreseerd zijn in een dode vlieg dan in jouw heb je toch echt aan jezelf te danken, sweetheart.' grijns ik. ''Ik ben hier ook niet voor jouw' vervolgt ze. 'Voor wie dan wel, niemand moet je hier.' mompel ik. Ik kon haar niet uitstaan, maar dat wist ze zelf ook. Ze was al veel jonger dan mij, dus het is duidelijk dat ze mijn gedrag kopieerde.. En dan nog die lelijke rotkop van haar vol make up en een uitgroei van hier tot tokio.. Ugh, ik kots haar uit. Alles aan haar is zo fake...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 1:37 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cat Jay Mannering

    Als het zo lelijk is, waarom ging Gabriel dan achter mij aan.' Mijn woedende blik ging naar een verdrietige blik maar al snel werd hij weer woedend. 'Weet je wat jij moet doen? Je grote smoel eens dichthouden'' sis ik. ''Dingen van vroeger naar boven halen. Zielig hoor'' snoof ik. 'Jaloers? Zo klinkt het wel. Dat er nou nog meer mensen geïnterreseerd zijn in een dode vlieg dan in jouw heb je toch echt aan jezelf te danken, sweetheart.' grijnst ze. ''Ik zie dat maar als een compliment'' grijns ik. 'Voor vele mensen' Ik kijk haar met een tandenpasta grijns aan en woedend draai ik me om. ''Die bitch'' sis ik. Ik knijp in mijn vuisten en voel dat ik ga transformeren. Woedend keek ik Katherine aan en rende naar het huisje voor me.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 1:52 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ( ik gaf geen toestemming voor die beet. Een weerwolvenbeet kan een vampier doden -_-)


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [ graag volgens de regels blijven spelen :) hou elkaar een beetje in de gaten :) ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Michael Alexander Rodrigues ||Good werewolf :3

    Mokkend zat ik tegen een boom aan. Waarom moest Gabe nou zonodig terugkeren? Vader was er erg verdrietig van toen hij hoorde dat Gabe 'dood' was en moest daarom zich vaak afreageren op mij. Aishlinn ,had het meisje aan Katherine gegeven en het zou me niet verbazen als er nu een lijk zou liggen op die plaats. Ik hoopte vurig dat Aishlinn ,van gedachten veranderde en me nog steeds wilde helpen. Niet alle mensen waren zo, dat wist ik gewoon zeker.Ze waren vast ik schok of dergelijke.Ik haalde een hand door mijn bruine warrige haren en keek op toen ik een bekende vrouwelijke stem hoorde. Ik zag een wolf door de bosjes rennen ,die zeker niet Gabe was. Ik glimlachte en rende haar achterna. "Cat!"roep ik , en ren haar achterna.

    Gabriël Austin Rodrigues || Bad werewolf

    ''Gabriel. O Gabriel. Wat ben jij veranderd zeg'' Zei Cat die dichter bij was komen staan en ik kijk haar ongeïntereseerd aan. ''Je bent niet meer dat lieverdje van vroeger'' grijnsde ze.''Degene die het uitmaakte'' siste ze vervolgens woedend."Nou ,nou Kitty Cat nogsteeds er niet overheen?"zei ik grijnzend. Kitty Cat ,vast de laatste keer dat ik dat zou zeggen.Het was ooit een koosnaampje voor haar ,toen we nog iets hadden ''Maar je weet wat ze zeggen. Mensen veranderen. En dus ook ik ben veranderd.''zei ze dan en ik keek haar kil aan."Hopelijk voor jou ben je niet irritanter geworden."snauw ik naar haar. Ik keek naar de twee meiden die zaten te kibbelen ,het gesprek volgde ik niet mee ,het waren gewoon verwijt woorden en stekken die ze elkaar gaven. Ik rolde verveeld met mijn ogen en ging tegen een boom aanleunen. "Als het zo lelijk is, waarom ging Gabriel dan achter mij aan.' zei Katherine plots en ik kijk haar fronsend aan,niet wetend waarover ze het hadden. Ik zag Cats blik veranderen naar verdrietig,maar algauw werd die weer woedend. 'Weet je wat jij moet doen? Je grote smoel eens dichthouden''siste ze tegen Katherine. ''Dingen van vroeger naar boven halen. Zielig hoor'' snoof Cat 'Jaloers? Zo klinkt het wel. Dat er nou nog meer mensen geïnterreseerd zijn in een dode vlieg dan in jouw heb je toch echt aan jezelf te danken, sweetheart.' grijnst ze. Oehj ,harde steek ''Ik zie dat maar als een compliment'' grijnsde Cat en ik keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Voor vele mensen' ze keek ons met een neppe glimlach aan en rende dan weg.
    Ik zucht even. Ik hoopte haar nooit meer te zien, door haar besefte ik dat iedereen maar nep tegen me deed, dat ik niet veel meer ben dan een weerwolf. Ik bal mijn vuisten even en kijk naar Katherine. "Kom ,we moeten een paar mensen laten schreeuwen."grijns ik naar haar.

    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    Lily knikte bevestigend. " Jah" zei ze en ik keek haar medelevend aan. Ik wilde niet weten ,wat mijn familie van de dood van mijn vader en ik vond. We waren namelijk erg geliefd... Lily haalde haar schouders op. " En als ik je van me laat drinken? Ik moet iets over hebben voor mijn leven nietwaar?" zei ze en keek me aan ,waardoor ik zachtjes op mijn lip bijt " Op die manier heb jij je bloed zonder iemand anders pijn te hoeven doen of te moeten wachten tot je je niet meer beheersen kunt..? En die kut op benen en der hond en vis laten mij met rust..." zei ze dan en ik knikte zachtjes. "Dat kan ook."mompel ik zachtjes. Ergens wilde ik niet echt ,want Lily was wel aardig ,tegen mij tenminste...

    (zo :') en wie nu voor Jennifer :3 ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Waar is Jeremy's reactie eigenlijk XD. Ik kan hem niet vinden.


    That is a perfect copy of reality.

    [haha ik heb daniel, alison en stefan pick one x'D]

    Lily Stone
    Ik zie Finnian naast mij op zijn lip bijten en later voorzichtig knikken. "Dat kan ook."
    Niet dus..
    " Je bent het er niet echt mee eens of wel? " en ik kijk hem aan. " Ik bied het zelf aan hé onthoud dat goed Finn, ik kan best wat terug als je me gaat helpen." en nogmaals haal in nonchalant mijn schouders op.
    "Tenzij je het echt niet wil?" zucht ik "Ik kan ook weer een bitch gaan uithangen als dat makkelijker is? "grinnik ik, beseffend dat ik eigenlijk vrij... aardig ben nu..
    Ach hij deed me niks nu, en hij had me geen pijn gedaan zoals Katherine... Dus waarom zou ik hem gaan afsnauwen..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Katherine Bella Romano

    ''Ik zie dat maar als een compliment. Voor vele mensen'' zegt ze waarna ze even grijnst, maar ze draait zich al snel woedend om. ''Die bitch'' hoor ik haar nog zeggen, en ze transformeert zich al snel waarna ze weg rent. 'Doei doei!' grijns ik en draai me om naar Gabriel. "Kom ,we moeten een paar mensen laten schreeuwen."grijnst hij en ik knik. 'Let's go.' grijns ik. Ik loop nonchalant het kamp op en kijk even om me heen. 'Wow, dit is ook al zo'n dooie plek.. Waar is iedereen?' mompel ik.

    [Sorry als het kort is, zit op telefoon]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Roww schreef:
    Jeremy 'Jer' Oliver Johnson || Human
    ''Hmm, geen idee, misschien naar jou groep, dan kan ik mezelf voorstellen en hun waarschuwen voor sommige mensen hier'' zegt Athene als ik vraag waar we heen gaan. Een zachte grinnik rolt over mijn lippen waarna ik mijn hoofd schud.
    "Nee, onze leraar zal er niet blij mee zijn. En dan zullen ze juist moeilijkheden gaan zoeken" zeg ik dan "Eigenlijk.. ik heb twee meiden al een tijdje niet meer gezien.. Lily was vanochtend even in het kamp, maar waar ze nu is weet ik niet.. en Denise heb ik gisteravond niet eens haar tent in zien gaan" mompel ik bedenkelijk. Het is raar dat die twee al best lang weg zijn.. [/grey]


    Volgens mij is dit de laatste van Jer x'D


    Little do you know

    [ ga je berichten eens even beantwoorden jij x'D spooky O.O
    gaat over dit rpg xd]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:01 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Er is een nieuw Rollentopic geopent:
    Rollentopic 2


    Little do you know