• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Ghost
    -Matthew Lewin Irwin - LyraPhoenix

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon
    -Gabriël Austin Rodrigues - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Aeternitatem
    -Cat Jay Mannering - Faisean


    *Regels
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan
    -Als je zonder reden langer dan een week afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander

    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic
    -Als je met meer dan twee mensen op dezelfde plek rpg't hou dan rekening met elkaar en post op volgorde, eerst de één, dan de ander, en dan weer een ander, en niet als één iemand gepost heeft meteen een reactie erbij gooien. Ook al is de ander offline. Het is wel zo netjes om op elkaar te wachten.

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine, Aurélie
    O4 Damon, Stefan
    O5 Finnian
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 19:22 ]


    Little do you know

    Raccoon schreef:
    (...)

    (Mischeal liep achter hun :') ,sorry als dat wat onduidelijk was ,aangezien ik niet echt met Michael had gepost... )


    ichael keek me geschrokken aan en trok zijn twee vriendinnetjes wat naar achteren. x"D hier ging ik van uit
    maar iedereen snapt het nu dus ik ga hem niet aanpassen x'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Gabriël Austin Rodrigues || Bad werewolf

    "Ja, dat dacht ik dus ook" mompelde Aishlinn ,lichtelijk geschrokken ,maar het was meer droogjes."Hoe kun je verdwijnen? Je kan hier niet uit? Dat is onmogelijk.. of je verschuilde je in het donkere deel van het bos, maar ik zou niet weten waaróm?" zei ze dan en ik grijns even schuintjes. "Slimme Ashlinn , ben je zelf al eens naar het donkere deel geweest? Een paradijs."zei ik dan grijnzend. Ik meende het ook ,je vond daar de sappigste herten en knaagdieren. " Mag ik weten wat hier aan de hand is eigenlijk??? Ik snap er niks meer van... Eerst word ik neergeslagen, vastgebonden dat steekt dan die kut op benen me een pook in mijn arm.... en nu zie ik een wolf in een mens veranderen????? " zei het mensen kind en ik lachte sarcastisch. "Nooit horror gezien? Wel je zit er nu recht in."zei ik met een gemene grijns.Het zou me niet verbazen dat Katherine ,die pook in haar huid het geduwd. Ik zou hetzelfde gedaan hadden met vervelende mensen. Ik keek Michael en Aishlinn aan. "Maar waar gaan jullie nu heen met dat."zei ik wijzend naar het meisje. "Vader heeft je toch geleerd niet te stelen Michael,hij is vast teleurgesteld."zei ik tegen hem en hij keek me kwaad aan. "Hij is nieteens je echte vader."snauwde hij en ik lachte even spottend. "Nou en ,hij is trotser op mij dan op jou."zei ik uitdagend tegen hem. Ik kijk de twee meisjes aan. Wat zou ik eens gaan doen met die twee?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ noemen we Lily dát? Nou gaan we het krijgen x'D ik ga eens even een scheldparade opstellen mwhahahhaa x'D ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Gabe noemt me slim waarna ik grinnikend met mijn hoofd schud, als hij zegt dat de donkere deel van het bos een paradijs is kijk ik hem droog aan.
    "Voor zo'n uitschot als jou, misschien" zeg ik nonchalant. Ik weet dat het niet klikt tussen ons. Ik denk dat het ook nooit zal klikken tussen Gabe en mij, wat best jammer is aangezien hij er redelijk goed uit ziet.
    er onstaat gekibbel tussen Gabe en Michael waar ik maar niet tussen in ga staan, dat zou ik ook niet willen als ik ruzie had.
    Gabe kijkt mij en het meisje aan waarna ik hem met opgetrokken wenkbrauw aan kijk. Het is lang geleden, maar ik ken die blik.
    "Wat ben je van plan, Gabe?" vraag ik hem nijdig. Ergens doe ik het expres, hiij is zomaar weg gegaan. Hij heeft ons het idee gegeven dat hij gewoon dood was of zo dus aardig ga ik niet tegen hem doen.


    Okey, zo dan x'D


    Little do you know

    Lily Stone
    Aishlinn grinnikt "Welkom in ons leven, Hij is een Weerwolf" en ze wijst de onbekende jongen aan "Hij ook" waarna ze naar Michael wijst "En ik ben een Meermin, De meeste noemen me een halve vis. Maar ik noem het gewoon een Meermin"
    Legt ze uit terwijl de onbekende jongen begint te lachen en ik kijk hem sarcastisch aan. Ik mocht nu al niet.
    "Nooit horror gezien? Wel je zit er nu recht in."
    "Ik heb films gezien die enger zijn dan jij" zo steek hem in je zak...
    "Maar waar gaan jullie nu heen met dat."vervolgd hij weizend naar mij. "Dát heeft een naam.." Hond...
    "Vader heeft je toch geleerd niet te stelen Michael,hij is vast teleurgesteld."zegt hij daarna tegen Michael "Hij is nieteens je echte vader." "Nou en ,hij is trotser op mij dan op jou."zei ik uitdagend tegen hem. waarna hij in de lach schiet en terug naar Aishinn en mij kijkt met een blik die blijkbaar niet veel goeds voorspelt want Aishlinn begint direct "Wat ben je van plan, Gabe?" ze klinkt heel wat minder aardig.
    Het word gezelliger met de minuut hier...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Gabriël Austin Rodrigues || Bad werewolf

    "Voor zo'n uitschot als jou, misschien" zei Ashlinn en ik keek haar gevaarlijk aan. Daarna begon ze uit te leggen dat ik een Michael weerwolven zijn en zij een meermin en blah blah. Als ik voor haar neus verander van wolf tot mens is dat toch ook duidelijk..."Ik heb films gezien die enger zijn dan jij" zei het mensenkind dan "Oh echt? Je zult wel anders piepen als ik je hoofd van de magere lichaampje van je afruk ."snauw ik naar haar. "Dát heeft een naam.." zei ze dan en ik lachtte sarcastisch. "Nou ,die heb ik momenteel nog niet gehoord ,dus noem ik jou dàt."zei ik en sla dan mijn armen over elkaar heen en leun tegen een boom aan. "Wat ben je van plan, Gabe?" zei Aishlinn dan nijdig en ik grijns even gemeen naar haar."We zullen daar nu achter komen."grijns ik en sta recht. Michael liep kwaad op me af en ik duwde hem hard tegen een boom aan en gooi hem dan op de grond. "Vergeten wie de sterkste hier is?"vroeg ik hem met een gemeen lachje. En daarna richt ik me weer op de anderen . Dat ze maar snel wegrennen ...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    We zullen daar nu achter komen." zegt Gabe waarna Michael boos op hem af loopt, maar Gabe gooit hem al snel tegen een boom.. Snel loop ik naar Michael toe en kniel naast hem neer "Gaat het?" fluister ik tegen hem. Gabe roept naar hem of hij vergeten is wie de sterkste is en ik zend hem weer een neidige blik toe.
    "Ga toch terug naar je donkere hol, Gábe!" roep ik neidig naar hem. Als ik zijn naam uit spreek, spreek ik het uit vol afschuw. Al mocht ik hem eerst wel, de manier hoe hij zich nu gedraagt is gewoon onacceptabel.. Boos sta ik op en ga vlak voor Gabe staan.
    "Kun je niet gewoon één keer normaal doen tegen je Bróer? Ookal zijn jullie geen bloedverwante, hij en zijn familie hebben je opgenomen toen de jouwe vermóord werd, Gábe" bijt ik hem toe.


    Little do you know

    Lily Stone
    "Oh echt? Je zult wel anders piepen als ik je hoofd van de magere lichaampje van je afruk ." en ik grinnik. "Succes, dood ga ik toch dus of dat nu is of over 20 jaar kan me geen fuck schelen." Op mijn opmerking over dát heeft hij ook zijn woordje snel klaar.
    "Nou ,die heb ik momenteel nog niet gehoord ,dus noem ik jou dàt." ik kijk hem even min aan.
    "Lily aangenaam, hond.." Of het verstandig was wist ik zo nog niet, maar mij moest je niet beledigen.
    Hij begon Michael tegen een boom te gooien en daarna op de grond na dat Michael op hem afgerent was en keek toen ons weer aan.
    Echt niet dat ik bang voor hem was...
    Aishlinn snelt direct naar Michael toe "Ga toch terug naar je donkere hol, Gábe!" waarna ze vlak voor hem gaat staan.
    "Kun je niet gewoon één keer normaal doen tegen je Bróer? Ookal zijn jullie geen bloedverwante, hij en zijn familie hebben je opgenomen toen de jouwe vermóord werd, Gábe"
    Autsj, nu had ik haar persoonlijk toch ook een knal gegeven als ik Gabe was geweest.
    Dit waren mijn zaken niet dus ik ging lekker mijn mond dichthouden en ga met mijn rug tegen een boom staan toekijken naar het tafereel dat zich voor me afspeelt.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Gabriël Austin Rodrigues || Bad werewolf

    "Succes, dood ga ik toch dus of dat nu is of over 20 jaar kan me geen fuck schelen." zei ze dan en ik grijnsde even. "Lily aangenaam, hond.."zei ze dan en ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Noemde je me nou net een hond?"vraag ik haar verbaasd ,ze vroeg ik nou echt om ,om in stukken gescheurd te worden. Aishlinn was ondertussen al op mijn broertje afgerent. "Ga toch terug naar je donkere hol, Gábe!" riep ze nijdig en sprak mijn naam vol afschuw uit. Ze stond op en ging boos voor me staan ,moest ik me nou bedreigd voelen door haar? "Kun je niet gewoon één keer normaal doen tegen je Bróer? Ookal zijn jullie geen bloedverwante, hij en zijn familie hebben je opgenomen toen de jouwe vermóord werd, Gábe"beet ne me toe en ik kijk haar gevaarlijk aan.In een seconde zat mijn hand om haar nel geklemd en duwde ik haar tegen een boom."Wat weet jij verdomme over mijn leven hé? Jullie beschermen joust de moordenaars ,ik doe alleen wat alle weerwolven doen ,mensen rauw lusten en haatten."snauw ik haar toe. Michael was al opgestaan en rende naar me ,toe ,dus duwde ik Aishlinn naar haar toe. "Ik maak het je leven zuur ,hoe langer bij de menselijke soort ,hoe erger."beet ik hun toe en daarna rende ik weg. Stomme vis ,stomme mensen.

    Michael Alexander Rodrigues ||Weerwolf

    Gabe had me tegen een boom aangegooid en me daarna op de grond gesmeten. Ik kreunde pijnlijk Aishlinn rende naar me toe en vroeg hoe het ging. "Gaat wel."mompel ik zachtjes en zette me recht. Ik begreep niet ,waarom hij zo woest was...Toen Ashlinn hem de les probeerde ze lezen ,wurgde hij haar bijna. Ik krabbelde geschrokken overeind en liep naar hem toe. Hij duwde haar mijn richting uit en ik ving haar behendig op ,voordat ze op de grond zou vallen. Daarna was Gabe weg,geen idee waarnaartoe. Ik zuchtte zachtjes. "Gaat het?"vroeg ik Aishlinn bezorgd ,ik keek ook even naar Lily ,we moest haar rap terugbrengen naar het kamp.

    (Wie voor Gabe , Finn of Jennifer? :'3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik kan Kath stuen xd Naar Gabe]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Benzema schreef:
    [Ik kan Kath stuen xd Naar Gabe]


    (Is goed ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Katherine Bella Romano

    Ik kijk nog even naar buiten en merk dan dat ik helemaal geen zin heb om met haar te praten. Ze woont bij me in de hut, dus vannacht heeft ze genoeg tijd. Ik draai me om en loop haar voorbij. 'Weet je? Je praat vannacht maar, ik heb geen zin in dat gezeik. Ga lekker verder met die zwakkelingen helen.' snauw ik en ik loop de hut uit. Het was algemeen bekend dat ik stemmingswisselingen had, al deed ik dit wel een beetje expres. Zodra ik beneden ben loop ik het bos in, een kleine dorst merkte ik op. Ik grijp die gozer straks wel weer, ik weet waar hij zit. Opeens zie ik een bekend gezicht lopen en ik grijns breed. 'Zo zo, de big bad wolf is opgestaan uit de dood?' grijns ik..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Aurélie Cyrielle Celian

    Geiriteerd kijk ik haar aan.'Weet je? Je praat vannacht maar, ik heb geen zin in dat gezeik. Ga lekker verder met die zwakkelingen helen.' Ik had geen zin in die spelletjes en begon te praten. ''Ik mag die mensen ook niet maar je moet begrijpen dat ik zulke mensen niet kan aanzien'' mompel ik. ''Ze zag eruit als een monster'' Ik meende dit serieus. Als ik nog langer in die kamer had gestaan zou ik over dat kind hebben heengekotst. Ze zag er helemaal niet uit. Ik haalde me schouders op. ''Ik moest haar wel helen'' Zwak glimlachend kijk ik haar aan. ''En zou je Finn niet meer in je plannetjes willen trekken? Hij is een beetje onzeker'' Ik kijk haar even aan wanneer ze de deur dicht doed en loop haar achterna. Ik liep verder het bos in achter Katherine toen ik een bekend iemand zag. ''Gabe'' mompel ik.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 18:38 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Gabriël Austin Rodrigues || Bad werewolf

    Ik hoorde voetstappen ,deze richting opkomen en keek even ongeïnteresseerd op. Ik grijnsde als ik Katherine zag. 'Zo zo, de big bad wolf is opgestaan uit de dood?' zei ze grijnzend en ik grijnsde even terug. "Nou als je het zo wilt noemen ,ja."zei ik grijnzend. ''Gabe'' hoorde ik iemand mompelen en daarna zag ik Aurélie ."Ook een goede dag."zei ik met een schuine grijns. "Me niet gemist?"vroeg ik dan. "Ik ben speciaal voor jullie en het lunchpakket terug gekomen0"grinnik ik. Ondanks dat ik geen mensen at ,kon ik ze wel als lunch beschouwen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Katherine Bella Romano

    Hij grijnsde terug, net zoals ik verwacht had. "Nou als je het zo wilt noemen ,ja." zei hij grijnzend en ik grinnik. Het duurde niet lang voor Aurélie ook weer in beeld was, ''Gabe'' mompelde ze en ik rolde ongezien met mijn ogen. "Me niet gemist? Ik ben speciaal voor jullie en het lunchpakket terug gekomen" zei hij grinnikend. Ik lach even en loop naar me toe, 'tuurlijk heb ik je gemist, je bent een van de weinige leuke mensen hier.' zeg ik nonchalant. Het was waar, ik heb het normaal niet op weerwolven. Maar voor hem maakte ik maar een uitzondering. 'Lunchpakket? Ik dacht dat je geen mensen at?' grijns ik. 'Je kan bij het lunchpakket ook nog een zee-diva en een hond tellen.' mompel ik vervolgens..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable