• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik begin te glimlachen als Lux naar mij en Zayn toe komt . Ik neem haar op schoot en geef haar een kusje op d'r wang . Ze begin te giechelen . Ik geef haar aan Zayn want ik moet weer even de drinken en de taart geven . Hahah Niall denkt denk ik dat ik ga strippen maar dat is niet zo . Ik ga wat heel anders doen . Hij krijgt de beste verjaardag seks die hij ooit heeft gehad. Ik geef Lux een cupcake want ze houd niet zo van taart


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik kijk vrolijk naar Jim en naar Lux en begin weer te lachen bij de deurbel.Ik ren erheen en open hem. Ik zie Josh Devine, en de rest van de crew, en van de band. Vrolijk komen ze binnen en krijg ik flessen drank die ik tentoonstel bij de rest. Ik hoor mijn mobiel afgaan en zie een sms'je van Simon. Hij was weg dus hij kon niet komen maar hij stuurde me een fijne verjaardag. Gelijk ga ik op Twitter en zie dat # Niallturns20 en #Niallshappybirthday in trending zijn.Best birthday I ever had. Meet my idols, chilling with Family and Friends I LOVE IT typ ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik zet Lux aan het spelen . Ze verveelde zich en dat begrijp ik want er zijn niet echt veel kindjes hier . 2 maar . En die vind ze niks aan . teminste ze sloeg ze dus dat is bewijs genoeg toch ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    Jim geeft Lux speelgoed en ik glimlach. Als weer de bel gaat komen mijn ooms tantes neefjes nichtjes en opa en oma binnen. Ik krijg een bos bloemen van mijn opa en oma en nog wat kleine cadeautjes van de rest. GLimlachend loop ik naar de keuken om Jim wat te helpen, anders moest hij alles gaan doen, dat wou ik niet. Ik schenk voor iedereen drinken in en zet dan nog wat taart op tafel.Ik kijk Greg dankbaar aan als ik Theo wel mag vast houden. Voorzichtig neem ik mijn neefje over en ga goed in de bank zitten. Hij kijkt naar me en lacht wat waardoor ik glunder. Dus zo zouden Jim en ik over een paar maanden ook zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Als ik Niall met Theo zie schieten de tranen in mijn ogen . ik maak een paar foto's en zet het op twitter @Jim_Horan is hij geen goede vader ?. ik glimlach en zet de hapjes en de andere dingen op tafel . Iedereen leek het lekker te vinden van ze spuugde het niet uit. Ik geef Niall een kus en ik loop even naar boven om alles even in te pakken voor wat we vanavond in de tent nodig hebben . Gewoon licht enzo . Ik loop naar beneden en opeens vraagt Greg aan mij of ik Theo wil vast houden . Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen en ik ga op de bank samen met Theo zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall

    Glimlachendgeef ik Theo na een dikke kus op zijn bol door aan Jim en maak snel wat foto's. Hongerig pak ik wat hapjes en vul vervolgens wat glazen bij terwijl iedereen gezellig aan het kletsen is. Tevreden kijk ik de kamer rond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik geef Theo een kus op zijn hoofdje en geef hem weer voorzichtig terug aan Greg. Ik ga op de schoot van Niall zitten . Opeens krijg ik een steek in mijn buik en ik loop snel naar boven . Kramp.. Dit heb ik echt al heel lang niet meer gehad. Sinds 2003 heb ik dat al niet meer gehad. Tranen sprongen in mijn ogen en ik kreunde van de pijn


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall

    Jim geeft Theo weer terug en gaat op mijn schoot zitten. Uit het niets loopt hij snel naar boven en bezorgd kijk ik hem na. 'Ik ga even kijken' mompel ik onduidelijk en ren hem achterna. 'Jijm Jim' roep ik bezorgd en zie hem in de slaapkamer kreunen met tranen van pijn. Voorzichtig mogelijk begeleid ik hem naar bed en laat hem daarop zitten. 'wat is er schaat'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [IKIIKIKIk weet het hij is zwangeeer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Hahaha zwanger ? xd]

    Jim Horan

    '' Kramp .. Auw'' kreun ik moeizaam . De tranen stromen over mijn wangen . '' Ga maar naar beneden . ik verpest alleen maar je verjaardag '' kreun ik . Als er weer een steek komt spring ik omhoog van de pijn . '' Kut !'' schreeuw ik . Verdomme waarom moet ik dit nou weer nu hebben ? '' Ga nou maar'' kreun ik tegen Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ' Kramp .. Auw'' kreunt hij en door de tranen zie ik dat hij echt veel pijn heeft. . '' Ga maar naar beneden . ik verpest alleen maar je verjaardag '' Hij springt omhoog van de pijn. '' Kut !'' schreeuwt hij '' Ga nou maar'' Ik bijt op mijn lip en besloot wat te doen. Als een gek ren ik naar beneden anar mijn moeder. 'Mam, Mam Jim heeft Kramp in zijn buik en hij heeft echt heel veel pijn'leg ik haar kort uit. Ze knikt en loopt de keuken in en komt terug met een kruik en een kop thee en loopt snel met me mee. 'Jim mijn moeder weet hoe je er vanaf komt' Ik help mama met hem recht uit op bed neer te leggen waarna mama zegt dat ze de kruip op zijn buik legt. Als snel ligt de warme kruik op zijn buik en zet mama de thee neer. 'die kun je zo drinken. Ach jongen gat het wel?" bezorgt kijkt mijn moeder naar Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Niall komt opeens terug met zijn moeder. Waarom? 'Jim mijn moeder weet hoe je er vanaf komt' zegt Niall . Het enigste wat ik doe is pijn leiden . Ik krijg opeens een kruik op mijn buik en thee . Wat moet ik daar mee ? Het trekt al iets weg. 'die kun je zo drinken. Ach jongen gat het wel?" vraagt Niall's moeder. '' Het gaat wel . Bedankt mevrouw '' zeg ik . '' Ga maar weer naar beneden ik red me wel hoor . Bedankt '' zeg ik vriendelijk . Ik ga dus echt niet zeggen dat ik nog steeds pijn heb . Ik wil ze niet bezorgd maken . Ik wil de verjaardag van Niall niet verpesten . Dit moet de beste verjaardag worden en het enigste wat ik doe is de boel lopen verzieken hier.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall Horan

    '' Het gaat wel . Bedankt mevrouw '' zeg ik . '' Ga maar weer naar beneden ik red me wel hoor . Bedankt '' Mijn jmoeder mompelt dat ze gewoon Maura heet en ik kijk streng naar Jim. 'Je moet niet liegen Jim, het gaat niet en ik zie dat. .Ik blijf hier bij jou tot het over is, dat begrijpen ze echt wel' Mijn moeder geeft hem een kop met kruiden thee. Het was niet super lekker ofwat maar het hielp en daar hadden we het over


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach lichtjes als Maura zegt dat ik d'r gewoon Maura moet noemen en geen mevrouw. . 'Je moet niet liegen Jim, het gaat niet en ik zie dat. .Ik blijf hier bij jou tot het over is, dat begrijpen ze echt wel' zegt Niall . Ik zucht zacht . '' Nee Niall .. Ik wil dat je naar beneden gaat en lekker feest gaat vieren .. Ik red me wel '' zeg ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Nee Niall .. Ik wil dat je naar beneden gaat en lekker feest gaat vieren .. Ik red me wel '' Ik schud eigenwijs mijn hoofd. 'Mijn feest is niet compleet als jij en mama boven zijn' mompel ik zacht.'gaat het al een beetje beter?" ik kijk hem bezorgd aan maar wel met een blik dat hij me nie tmoet wegsturen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan