• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Niall schud eigenwijs zijn hoofd. Ik krijg hem ook echt nooit naar beneden he ? 'Mijn feest is niet compleet als jij en mama boven zijn' zegt Niall . Ik zucht . '' Jullie kunnen gewoon naar beneden gaan hoor. Ik kom er zo aan .'' zeg ik. '' En het gaat alweer een beetje beter. Bedankt Maura'' zeg ik met een glimlach . '' En bedankt Niall '' glimlach ik ook naar hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    '' Jullie kunnen gewoon naar beneden gaan hoor. Ik kom er zo aan .'' '' En het gaat alweer een beetje beter. Bedankt Maura'''' En bedankt Niall '' Zuchtend kijk ik hem an. 'Ome Njijel' hoor ik en zuchtend kijk i knaar Jim. 'als het weer is en over een kwartier niet beter is gaan we naar de dokter Ji'm ' ik geef een kus en hoor mijn moeder nog net mompelen. 'Niall is altijd al een erg eigenwijs maar bezorgd zorgzaam kind geweest' ik gniffel. 'Ik ben niet eigenwijs mama' roep ik en til Lux op. 'waar is ome Jim'vraagt ze. 'Ome Jim heeft buikjes au'w ' zeg ik zacht en loop de woonkamer weer in. 'Jim had last van kramp dus mam is bij hem' zeg ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'Niall is altijd al een erg eigenwijs maar bezorgd zorgzaam kind geweest' zegt Maura. '' En daarom hou ik zoveel van hem '' glimlach ik . '' En ik hoef echt niet naar de dokter hoor . Het gaat alweer wat beter. Vanavond kan het zijn dat ik het weer krijg maar dan minder erg. Als Kind had ik dit bijna elke dag. Ik ging ook bijna nooit naar school '' vertel ik tegen Maura. Maura knikt . 'Ik had vroeger ook iemand in mijn klas die daar last van had. De ene dag zat ze gewoon vrolijk te spelen en de andere dag was ze thuis omdat ze last had van erge krampaanvallen . '' zegt ze . '' Dat heb ik dus ook .. Alleen ik heb er al meer dan 10 jaar geen last meer van gehad '' zeg ik . Maura knikt. ik drink mijn thee op en loop rustig samen met Maura naar beneden


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    LUx ziet Theo bij Denise en kruipt op mijn sloot. 'Wie is dat?" vraagt ze en kijkt naar me. 'Dat is de baby van Greg en Denise. Hij heet Theo' Lux begint te praten tegen Theo.' hij praat nie trug' pruilt ze. 'Theo kan nog niet praten daarvoor is hij te klein dus hij huilt om te zeggen wat hij wilt' . 'gaan wij zingen?" smekend kijkt ze me aan en ik knik. 'met muziek' ik gniffel en knik en pak mijn gitaar en zet Lux weer goed naast mij en Theo neer. Ik sla de akkoorden aan en begin het deuntje van Sleep Child Sleep terwijl Lux wat mee brabbelt

    [oke het is dus gewoon slaap kindje slaap in het engels]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    'Klopt, en weet je waar deze leeuw toevallig heel goed in is?' zegt hij en hij buigt zich naar naar mij toe. 'Kusjes geven!' Ik grijns even. 'Ohja? Dat wil ik nog wel eens zien.' zeg ik.

    [Me too! Maar dan in Maastricht! (: EN OMG ZERRIE GAAT TROUWEN! <333333]

    Jim Horan

    Ik grinnik als Niall en Lux samen voor Theo zingen . '' Niall ? Waarom leg je hem niet in de babykamer ?'' fluister ik zachtjes in zijn oor. Alles stond toch al klaar. En ik wil echt niet dat een baby hier tussen al het lawaai moet slapen. De jongens weten niks van de babykamer dus daarom fluister ik het. Gelukkig weet Greg het wel anders zou hij zich afvragen waar zijn kind is. En dat zou raar zijn .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [GEHGWKJRJKLKFHDLH,FDKFJJKDFKDJDFKJKJFDKJDFJKFDKFJDKFDK SHUT UP ABOUT ZERRIE !!!!]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    WishingZiall schreef:
    [GEHGWKJRJKLKFHDLH,FDKFJJKDFKDJDFKJKJFDKJDFJKFDKFJDKFDK SHUT UP ABOUT ZERRIE !!!!]

    [Sorry hoor? Laat mij blij zijn.. ;s Het zijn ook maar gewone mensen. Je moet ook beseffen dat je geen kans kunt hebben.. Dat moet ik ook en ik weet dat het moeilijk is en hard klinkt, maar het is nu eenmaal zo.]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 20:24 ]

    [ Pff. Waarom is iedereen tegen mij ? Laat ook maar zitten ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    WishingZiall schreef:
    [ Pff. Waarom is iedereen tegen mij ? Laat ook maar zitten ]

    [Zeg ik dat ik tegen je ben? Nee.]

    Niall Horan

    Niall ? Waarom leg je hem niet in de babykamer ?'' Ik knik en kijk nar Greg. 'Ja goed idee de logeerkamer' zegt Greg hardop. Hi jseint snel naar Denise wat en ik loop met hem mee naar de baby kamer. 'dat was wel een slim idee van Jim' Hij kijkt met grote ogen naar de kamer en ik had snel een handdoek over de naam gehangen. Ik mag helpen met de luier verschonen en leg hem in het bedje. 'HIj is zo super lief' mompel ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'dat was wel een slim idee van Jim' zegt Niall .Theo kijk de kamer met grote ogen rond. Ik begin te glimlachen . '' Duuh. Ik laat zo'n baby echt niet bij allemaal hard pratende mensen slapen hoor. '' zeg ik . Als Theo in het bedje ligt begin ik nog breder te glimlachen . '' Hij is zo super lief'' zegt Niall . Ik knik . '' Hopelijk word James ook zo . '' Zeg ik . Jasmine zit ook beneden . Gelukkig vroegen de vrienden van Niall niet wie ze was en wat ze hier deed. Want anders hadden we een probleem gehad en moesten we dingen gaan verzinnen . '' Over een paar maanden ligt hier onze eigen baby '' glimlach ik naar Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    . '' Duuh. Ik laat zo'n baby echt niet bij allemaal hard pratende mensen slapen hoor. '' Ik glimlach'' Hopelijk word James ook zo . ''en instemmend knik ik. vast wel of schattiger, het was leuk dat Jasmine er ook bij was. Ik zag dat ze zichmoest inhouden toen Paul en Zayn binnen waren want we waren er al achter dat ze echt een die-hard Directioner is . '' Over een paar maanden ligt hier onze eigen baby '' glimlachend knik ik. 'Onze kleine James' mompel ik. 'Kom we gaan' Ik wrijf over Theo zijn haartjes en loop weer terug 'hij slaapt heerlijk in het campingbadje'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    . 'Kom we gaan' zegt Niall . Ik knik 'hij slaapt heerlijk in het campingbadje' zegt hij . '' Babytjes slapen altijd lekker in een bedje '' zeg ik met een glimlach en ik loop samen met Niall hand in hand naar beneden . Ik keek naar Jasmine en ik glimlachte . '' Wie wil er nog wat te drinken ?'' vraag ik . Ik loop naar de keuken en ik geef de mensen te drinken die nog wat wouden . Ik bleef even bij de trap staan om te luisteren of Theo nog lekker sliep . Ik hoorde niks dus dat is een goed teken. Lux komt eraan lopen en ze slaat haar armpjes om mij heen . Ik til haar op en ik loop naar de woonkamer . '' Heb je nog auww buikje ?'' vraagt ze . Ik giechel . '' Nee auw buikje is weg . 2 lieve feeën hebben mij geholpen '' zeg ik . Lux begin te giechelen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Genietend van alles zit ik op de bank. Alle mensen om wie ik gaf was hier, en het was gewoon gezellig. Ik kijk glimlachend naar Jasmine. 'Hoe gaat het met alles en met James?" fluister ik zachtjes'en ze fluisterd dat het goed is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan