• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    '' Waarom staat er dan JAMES op de muur ?'' vraagt hij. Hoe weet hij dit allemaal ? Shit ik heb de deur open laten staan en de babykamer zit naast de wc. KUT KUT KUT KUT ! '' Oké.. Je hebt gelijk Zayn.. Niall en ik hebben een kindje geadopteerd.. '' zeg ik . '' Sorry Niall maar hij komt er toch wel achter'' zeg ik tegen Niall . '' Waarom hebben jullie het mij gewoon niet verteld ? Echt als je wilt dat ik zoiets niet doorvertel dan doe ik dat ook niet . '' zegt hij. '' Dus dat meisje Jasmine toch ? Die is de biologische moeder ?'' vraagt Zayn . Ik knik voorzichtig


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Waarom staat er dan JAMES op de muur ?'' ik zucht zachtkes. Oké.. Je hebt gelijk Zayn.. Niall en ik hebben een kindje geadopteerd.. '' zeg ik . '' Sorry Niall maar hij komt er toch wel achter'' zeg ik tegen Niall . '' Waarom hebben jullie het mij gewoon niet verteld ? Echt als je wilt dat ik zoiets niet doorvertel dan doe ik dat ook niet . '' zegt hij. '' Dus dat meisje Jasmine toch ? Die is de biologische moeder ?'' ik knik maar war. ' alleen wij en Simon weten het en onze ouders. De ret krijgt hwt bij ond huwelj pas te horen' zeg ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    '' Nou ik ga maar weer eens. En ik beloof je ik zeg niks '' zeg ik en ik loop de deur uit. Jim zwaait me uit en ik stap in de auto

    Jim Horan

    Ik doe de deur dicht en ik ruim alle dingen op van tafel. Echt alles was leeg alles ! Ik grinnikte en ik begon aftewassen . Ik sloeg mijn armen om Niall heen en ik begon met hem te zoenen . Ik tilde hem zoenend op en ik liep naar boven . Ik legde hem op bed en ik ging boven hem hangen '' I told you .. The best Birthday sex ever '' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Uiteindleijk gaat Zayn ook weg en we ruimen alles op. told you .. The best Birthday sex ever ''  ik begin te grijnzen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik voelde JimmyBoo al groeien en ik maakte langzaam de broek van Niall los. Ik trok zijn schoenen uit en ik gooide de broek ergens in de kamer. Ik grijnsde en trok daarna zijn shirt uit. Nu had hij alleen nog maar zijn sokken en zijn boxer aan . Ik wreef over de regenboog stof en ik zoende Niall weer. Ik zette een zuigzoen in zijn nek en ik ging met mijn hand in zijn boxer. Ik trok zijn boxer in een ruk naar beneden . Ik zag Nialler vier overeind staan en ik begon te grijnzen . ik nam Niall in mijn mond en ik begon eraan te zuigen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Thuis en fucking vier dagen weekend baba

    Niall.

    Hij zoent me en al snrl is mijn kleding uit. Ik kreun als hij over de stof wrijft en al snel trek hij mijn boxer uit. Ik begin hard te kreunen als hij mijn Nialler in zikn mond neemt. ' jemig' kreun ik hard


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grijns en ik trek mijn broek en schoenen in een keer uit . Niet veel later is ook mijn boxer weg en pak ik een condoom. Ik rol hem om mijn lid en ik draai Niall om . Ik stoot in Niall en eerst ga ik heel rustig. Daarna iets harder en daarna voer ik het tempo steeds sneller en harder op . '' Oh Niall ! '' kreun ik . Met mijn ene hand trek ik Niall af zodat we allebei tegelijk klaar komen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Snel kleed hij zich uit en pakt een condoom. Vervolgens word ik omgedraaid en voel ik he, in me stoten en ik kreun. Terwijl hij stoot trek hij me af. " ahhhh Jim" kreun ik hard. Al snel kom ik klaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Het enigste wat ik doe ik kreunen . Damn dit moeten we vaker doen . Als Niall kreunt weet ik dat hij bijna klaar komt. Direct voel ik een glibberig goedje over mijn handen heen glijden . ik veeg het af en maar seconden later kom ik ook klaar. Ik gooi de condoom weg en ik laat me op bed vallen . '' Hahaha en? Was dit de beste Birthday Sex ever ? Omg dat moet een liedje worden ! And we fucked all night to the best fuck ever. I think it went o o o oh !'' grinnik ik . '' Hahah leuke parody '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Nadat hij klaar kwam gaat hij ut me en legt zich naast me . '' Hahaha en? Was dit de beste Birthday Sex ever ? Omg dat moet een liedje worden ! And we fucked all night to the best fuck ever. I think it went o o o oh !'' grinnik ik . '' Hahah leuke parody" ik begin hard te lachen. " dit was serieus de beste sekx ever"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hmm ik denk dat we dit vaker moeten doen '' grijns ik en ik nestel me tegen Niall aan . Ik ga met mijn vingers over zijn lichaam en ik sla de dekens om ons heen . Ik druk me nog dichter tegen Niall aan en ik glimlach . '' Jim Edward en Niall James Horan '' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " ik denk dat we dit vaker moeten doen" vrolijk knik ik en ga lekker tegen hem aan liggen. " zullen we zo lekkere dingen pakken en filmpje kijken op bed?" Stel ik voor. " Jim Edward en Niall James Horan" ik giechel even" this was my best birthday"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " zullen we zo lekkere dingen pakken en filmpje kijken op bed?" vraagt Niall . Ik schud mijn hoofd . '' Ik wil het wel maar we moeten zo weer terug naar het festival '' zeg ik met een diepe zucht . " this was my best birthday" zegt hij . Ik grinnik . '' Hoe kan dat nou ? Ik heb je verjaardag eigenlijk verpest Niall ... '' zeg ik zachtjes . Ik hoop dat hij het laatste niet hoorde


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik wil het wel maar we moeten zo weer terug naar het festival ik gniffel " owja dan gaan we daar toch het doen?" Glimlachend begin ik hem weer tkussene n uij mompelt wat. Ik begin hem grijnzend weer te zoenen. Uit het niets knoop ik het kussenloop voor zijn ogen en ren naar de kast en pak wat spulen. Waarna ik zijn lengte in mijn mond stop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ik loop samen met Niall naar de kast om kleding en spullen te pakken . Grijzend begint Niall mij te zoenen . ik zoen mee en opeens krijg ik een kussensloop om mijn ogen en zie ik niks . Als ik voel dat er iets aan mijn Jim zit begin ik te kreunen en te giechelen . Volgens mij geeft Niall mij een BlowJob . '' Harder en sneller '' kreun ik van genot


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik