• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    ik ging met Lux nog even spelen . Toen Lux moe werd gingen Lou en Lux samen naar huis. Niall en ik zwaaiden hun uit en ik ging weer even bij Theo kijken . Precies een tweede Niall . Slaapt net zo schattig. ik loop weer naar beneden en ik trek Niall weer op mijn schoot . '' Happy Birthday '' giechel ik weer, Ik kijk de kamer rond en ik zie dat iedereen het leuk en gezellig heeft. Ik beet zachtjes in Niall's oorlel. ''Sorry '' giechelde ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Toen Lux moe werd gingen hun naar huis wat ik ook wel begreep. Beneden word ik op Jim zijn schoot getrokken. 'Happy birthday' ik giechel en voel zijn tanden in mijn oorlel waardoor ik grijns. Ik was blij dat mijn ouders en Greg, Denise en Theo tot vanavond bleven. Dat was het voordeel dat Theo nog zo klein en jong was, hij kon overal slapen. Hun vlucht zou weer naar het eten om acht uu rgaan dus om zeven uur moesten ze weg hier.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach . Ik ben zo blij dat de ouders van Niall hier zijn . Niall mist ze echt heel erg. Ik snap het ook wel . Maar ja ik mis mijn ouder helemaal niet want ik zie ze nog best wel vaak . Maar Niall die ziet ze maar een paar keer in het jaar. Ik zie mijn ouders elke maand. '' Ik ga even naar de keuken '' zeg ik en ik geef hem een kus. Ik pakte een iers gerecht uit de koelkast. Ik heb geen idee hoe het heet maar ik heb het ooit is een keer in een restaurant gegeten . Het is echt lekker. Ik zette het op tafel en ik ruimde de papiertjes die er lagen van de toastjes op . Ik gooide ze weg en ik ging naast Niall zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Ik ga even naar de keuken '' z ik knik en zie hem teryg komen met een Iers gerecht waardoor ik grijns. Mijn moeder neem vrolijj een stukje en begint het eten. ' heerlijk Jim' xomplimenteerd ze hem. Glimlachend pak ik ook wat en genietend eet ik het op. ' ik hou van je" zeg ik glimlachend. Ik pak mijn mobiel en zie tweets dat ik moet kijken naar bbc. Met mijn wenkbrauwen omhoog zet ik de tv aan en zap hem naar bbc. Al snel zie ik waarom. Honderden of duizenden fans met spandoeken en borden staan op een plein speciaal voor mijn verjaardag. Blijkbaar hasden ze het geregeld en trots kijk ik naar de tv en snel typ ik een tweet. ' wow guys youre so amezing watching bbc and see you all. You make me the happiest man ever thanks' tweet ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik ook van jou '' giechel ik . Als de tv aan gaat zien we allemaal fans van Niall met spandoeken . Ze staan op het plein 2 straten verderop . '' Kom we gaan even kijken '' glimlach ik . De anderen vonden het niet erg en samen met Niall liep ik naar het plein. Direct hoor je allemaal jongens en meisjes gillen . En daarna zingen ze allemaal tegen Niall Happy Birthday . Ik ben zo blij dat Niall zulke leuke fans heeft . We nemen even de tijd en gaan met de fans op de foto . Niall krijgt ook heel veel cadeautjes . Niall heeft een eigen fan kamertje en daar zet hij altijd alles neer wat hij van de fans heeft gekregen . echt zo schattig . Niet veel later lopen Niall en ik weer terug. Niall gaat op de bank zitten terwijl ik even naar boven ga om te kijken of Theo al wakker is want hij moet eten . Hij kijkt schattig naar het plafon. Ik til hem op en hij begin te giechelen . Ik loop voorzichtig naar beneden en ik overhandig Theo aan zijn ouders


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson

    'Dat wil ik wel eens zien dan.' Ik grijns en druk een kus op Eleanors mondhoek, om er vervolgens nog een vol op haar lippen te drukken. Ik tik met mijn tong tegen haar lippen om toestemming te vragen, die ik gelukkig meteen krijg.


    Dream on, dreamer.

    Niall

    ' kom we gaan even jijken' ik knik en Paul zegt gelijk dat hij mee loopt en ik knik. We lopen naar het pleintje waar gelijk iedereen begint te krijsen en alsof het afgesproken is beginnen ze te zingen. Met tranen in mijn ogen kijk ik ze aan. Ik had ze graag willen bedanken maar helaas zou dat niet lukken. Ik ga met fans op de foto,geef ze knuffels, geef een handtekening en ik krijg allerlei caddeautjes. Na een poosje besluiten we terug te gaan en uk zwaai nog even waarna we terug lopen. Jim kijkt bij Theo en opgewonden vertel ik alles van net twrwijl ik de raarste cadeautjes open. De raarste maar leukste en straks zouden ze in het overvolle kammertje erbij komen. Glimlachend kijk ik naar Theo die Jim bij Greg legt terwijl hij nog in zijn oogjes wrijft


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik pak de fles en de poeder en ik warm Theo's eten op . Ik spuit wat op mijn pols om te voelen als het niet te warm is . Daarna geef ik het flesje aan Denise en ik ga naast Niall zitten . Ik kijk naar zijn cadeautjes die hij al heeft uitgepakt . Maar naast hem liggen ook nog 5 stapels die hij moet uitpakken. Ik glimlach en ik kijk naar Theo die rustig zit te drinken/ eten ja weet ik veel het is toch beide ? '' Bedankt '' zegt Denise . '' Graag gedaan '' zeg ik terug. ik loop naar de deur want Jasmine had nog een afspraak bij de dokter over iets . Ik bedank haar en ik zwaai d'r uit .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlahend pak ik de rest ook uit. Vervolgens bexank ik iederee en kniffel Jasmine nog voor ze weg gaat. Uk klefs wat met nijn ouders die ik ongelooflijk gemist heb en kijk weer naar Theo

    Wifi shool is saai project in stad blegh


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te giechelen en ik start een gesprek met Zayn over de trouwerij en de film en de tour en al die dingen . Tis best wel kut dat ik nog niet over de baby mag praten. Ik wil het zo graag vertellen . Maar ik wil niet dat het direct de wereld over gaat. Want Zayn die lult soms nog wel eens iets door . Ik loop glimlachend naar de keuken en ik pak een biertje voor Zayn . Ik snap niet waarom de meeste mensen dat zo lekker vinden alcohol . Ik begin er nu al bijna van te kokhalzen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Flimlachend kihk ik op de klok en zie dat het half zes is. Ik sta op en lkop naar Jim ' zullen we wat eten maken. Mijn ouders moeten om zeven iur weer op het vliegveld staan'glimlah ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik knik en ik begin snel wat te koken . Gewoon Ierse soep. Ik heb dat ook ooit gehad maar ik weet ook niet meer waar. Ik gaf iedereen soep en ik begon zelf aan mijn halve kom . Als iedereen het opheeft was ik snel alles af en ga ik weer zitten . Ik hoop echt dat Niall en zijn ouders elkaar vaker kunnen zien . Tijdens de boot reis gaan Niall en ik daar ook nog even heen dus dan ziet hij ze gelukkig ook nog


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ik ben er vior zeker een uur ahha

    Niall

    Ik kijk naar Jim die iedereen Ierse soep geeft en ik glimlach even. Nadat alles op is wast hij het . af. Al snel neem ik afscheid van mijn ouders en broer en ik glimlah even nog waarna ik hun knuffel en zwaai ze uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Samen met Niall zwaaide ik de ouders uit. Ik sla mijn arm om de heupen van Niall en ik doe de deur dicht . Alleen Zayn zit er nog . '' Babykamer eh ?'' zegt Zayn opeens. Ik kijk hem verschrikt aan . '' W..waar heb je het over Zayn ?'' vraag ik . '' Kom op ik kan lip lezen jongens'' zegt hij . KUT ! '' Jullie krijgen een baby is het niet ?'' zegt hij serieus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Al snel is alleen Zayn er nof. Babykamer eh ?'' zegt Zayn ineens . '' W..waar heb je het over Zayn ?'' vraagt hij'' Kom op ik kan lip lezen jongens'' '' Jullie krijgen een baby is het niet ' ik schud mijn hoofd 'Zayn het is een bqbykamer voor Theo en desnoods als we een baby willen' zeg uk rustig. Nu hopen dat hij erin trapte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan