• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Thuis gaat Jim eerst douchen en ik wacht geduldig. Als hij klaar is kus ik hem terug en ga ik onder de douche. Ik geniet van het heerlijk lauwwarme water. Ik scheer mijn kaken en kin tegen de opkomende haartjes , was mijn haren, en zeep mijn lijf in. Als ik klaar ben spoel ik me af en droog me af. Daarna trek ik een beige broek en een rode polo met witte supra's en loop na wat deo naar buiten. Ik zie dat het hele huis versiert is en ik begin weer blij te glimlachen. 'Ik ehb de vorige keer lampionen en drijflampjes gevonden zullenw e die in de tuin en in het zwembad doen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'Ik ehb de vorige keer lampionen en drijflampjes gevonden zullenw e die in de tuin en in het zwembad doen?" vraagt hij . Ik knik . '' Dat is een goed idee'' zeg ik . Ik geef hem weer een kus. Ik loop naar de kelder om wat drinken te halen . Ik loop weer terug naar boven met 10 flessen vol drinken in mijn armen . Ik glimlach naar Niall en ik spoel alvast een paar bekertjes om. Ik kijk naar het zwembad . '' Ziet er goed uit '' giechel . '' En dan heb ik het niet alleen over het zwembad. Maar ook over jou '' bloos ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Dat is een goed idee'' zeg ik ik pak de lampionen en ik hang ze door heel de tuin op. Ik wo ueerst ook fakkels maar ik wist niet of Lux en Lou uitgenodigd waren dan was dat niet zo slim. Ik leg de drijfkaarsjes aan in het water waardoor een kaarsachtig gleod er zal zijn '' Ziet er goed uit '' '' En dan heb ik het niet alleen over het zwembad. Maar ook over jou '' bloost hij en ik bloos ook. 'Dankje, om hoelaat zal iedereen komen??' vragend kijk ik naar Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Als een van jullie begint over die stomme trouwerij dan begin ik te gillen en te schreeuwen
    ]
    Jim Horan

    '' Ongeveer tegen half 1. Ik heb geen idee hoe laat het nu is '' zeg ik . Ik geef Niall een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [haha ik vind het zo ubercute dat ze eindelijk gaat TROUWEN ahahah hun zijn gemaakt voor elkaar.

    Niall Horan.

    'Ongeveer tegen half 1 ik heb geen diee hoe lat het nu is' ik begin hard te lachen. 'Het is kwart over twallf' ik begin te giechelen. Ik leg mijn haar nog goed en kijk glimlachend naar de taart die al gesneden klaar staat, de hapjes, chips en drinken. 'Ik ben benieuwd wie je uitgenodigd hebt'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ JSRFUDSUIOFDFGGUWEFUYSDYFYUIDSHFHUDSFIUIUWGHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... Ik ben verliefd op Zayn.. Daar door komt het dat ik nu hysterisch zit te huilen en te schreeuwen]

    Jim Horan

    '' Gewoon vrienden, en familie meer niet '' zeg ik . Ik kijk Niall aan en geef hem een kus. Ik ga op de bank zitten en druk de tv aan . Direct zie ik iets over de 1D film.. Over 4 dagen is de première . '' Damn wat ik ben ik blij dat ik daar bij mag zijn '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Dohhh q doet t nie op laop

    Niall

    ' Gewoon vrienden, en familie meer niet ' ik knik glimlachend. Hij zet de tv aan en ik zie een trailer van de film. ' Damn wat ik ben ik blij dat ik daar bij mag zijn ' ik glimlach vrolijk en de bel gaat. Als een klein kind ren ik naar de deur en doe open. 'maaam paap' blij dat ik ze eindelijk zie omhels ik mjn beina huilende ouders. ' greg kkomt straks met Theo en Drnuse' ik knik blj en leid ze naar binnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Snel doe ik de tv weer uit en ik loop ook naar de deur. '' Gefeliciteerd met uw zoon meneer en mevrouw Horan '' zeg ik . Ik glimlach en ik omhels hun . Als ze zitten loop ik naar de keuken en druk ik op een knopje zodat ik de woonkamer kan zien . Een bar zeg maar . '' Willen jullie wat te drinken ? En een stukje taart ?'' vraag ik . '' Doe mij maar een biertje. '' zegt meneer Horan . ik knik . '' Doe mij maar een rode wijn '' zegt mevrouw Horan . ik zet hun drinken op tafel en ik overhandig hun een stukje van de Justin Bieber taart. Ik heb er 2 laten maken .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall Horan

    ' Gefeliciteerd met uw zoon meneer en mevrouw Horan '' zegt Jim glimlachend '' Willen jullie wat te drinken ? En een stukje taart ?'' Ik kijk vrolijk naar Jim. '' Doe mij maar een biertje. '' zeg papa en ik gniffel even . '' Doe mij maar een rode wijn '' zegt mama en ik rol met ijn ogen. Ik knuffel ze nog even en ze gaan in de woonkamer zitten. Ik wil net naar Jim als de bel weer gaat.Weer ren ik hyperactief naar de deur. 'Gefeliciteerd' Ik kijk glimlachend naar Paul en zijn vrouw. Ze feliciteren me en geven me ook een cadeau. Ik breng hun ook naar de woonkamer en zet het cadeautje nog ingepakt bij de rest. Als het rustiger zou zijn zou ik alles openen. 'wat willen jullie drinken?" 'Voor mij cola' antwoord Paul zijn vrouw. 'Heb je bier?" Ik knik gniffelend en loop naarde keuken. Dankbaar kus ik Jim zijn neus en geef hun de drinken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik grinnik als ik Paul hoor. Niall komt binnen gelopen en geeft me een kus op mijn neus. Ik grinnik en ik geef Paul en zijn vrouw ook een stuk taart. '' Serieus Bieber ?'' hoor ik Paul zuchten . '' Bieber is Niall's idool . Net zoals RegenBoogPony's mijn idolen zijn '' zeg ik serieus. Ik hoor de vrouw van Paul lachen. Niall's vader begint een gesprek met mij over de trouwerij . Ik heb hem alles uit gelegd . De bel ging weer . ik liep naar de deur en zag daar Zayn staan . '' Gefeliciteerd Bro '' zei hij . Ik begon te lachen . '' Je moet Niall feliciteren gekkerd '' zeg ik met een grijns. Zayn loopt naar Niall en feliciteert hem . Ik geef hem ook een biertje en een stuk taart. Damn iedereen wil taart. Ik begin te giechelen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Serieus Bieber ?'' zucht Paul waardoor ik begin te giechelen '' Bieber is Niall's idool . Net zoals RegenBoogPony's mijn idolen zijn ''Zijn vrouw lacht ook mee. Ik plof neer en neem een slok van mijn biertje. Jim en papa praten wat over de bruiloft en al snel gaat de deurbel en Jim doet open. Al snel zie ik Zayn zijn zwarte haren en ik glimlach.'Ha Lad' begroet ik hem en knuffel hem. Hi jfeliciteerd me en overhandigt me ook een pakje. Ik besluit alle pakjes te pakken en er wat uit te pakken voor de rest kwam.

    [oke wat kan hij krijgen iduunnnoo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begon te glimlachen toen Niall nog meer cadeautjes kreeg . Zayn heeft mij verteld dat hij hem een goudenplaat gaat geven van Bieber. Ik weet niet hoe hij eraan komt. Maar die plaat is echt zeldzaam want dat is de enigste op de hele wereld. Ik heb het aan Justin gevraagd of hij hem aan Zayn gegeven had en het was waar. Voor de rest weet ik niet wat hij kreeg . Dat hoef ik ook niet te weten eigenlijk . Het is iets tussen Niall en hun weetje ? Ik geef Niall een kus en ik loop weer naar de keuken om alvast een paar dingen klaar te leggen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin weer te stralen door Jim zijn kus en begin met het cadeau'tje van mijn ouders. Ik open het en zie allemaal dingetjes van Justin Bieber waardoor ik grijns. Een cd, een dvd van de tour en nog wat leuke andere dingen. Daarna pak ik het cadeautje van Zayn. Ik open het en blijf vervolgens met een open mond en grote ogen naar kijken. 'Oh my, dat is, Justin Bieber, dat is' stamel ik en ren vervolgens naar Zayn en omhels hem. 'owwwww super bedank' roep ik blij uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik til Niall op mijn schoot. '' Vanavond heb ik ook een hele geile en leuke verassing voor je '' zeg ik zachtjes. Zodat alleen Niall het kan horen. Ik loop naar de koelkast en schenk weer wat drinken in voor iedereen die er is . Ik geef Niall ook een stukje taart. Die taart was echt zoet dus daarom eet ik het niet . Geef mij maar een One Direction taart ofzoow


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall HOrna

    '' Vanavond heb ik ook een hele geile en leuke verassing voor je '' ik begin te grijnzen, volgens mij ging hij strippen zoals hij de vorige keer had gezegd. Ik pak alle cadeaus uit en glimlach dankbaar naar iedereen. De bel gaat weer en snel ren ik er heen. 'happy birthday to you , happy birthday happy birthday tooo oyou' zingt Lux en blij kijk ik haar aan. 'd at was moooi' roep ik en til haar blij op. LOu feliciteerd me en zegt dat ze me zo het cadeau wel geeft. Met Lux opgetilt loop ik vrolijk naar binnen.l Als cadeau krijg ik een kaart om gratis te gaan eten bi jeen restaurant naar keuze en ik glimlach. Lux komt naar me toe gewandeld en ik doe mijn ogen dicht als ze het vraagt. Ik moet wat bukken en voel wat op mijn hoofd. Als ik mijn ogen open zit ze met een spiegel voo rmijn neus en zie ik een kroon gemaak door Lux op mijn hoofd. Ik geef haar een kus en blij rent ze naar Zayn en naar Jim toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan