• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    'jij bent echt zo gemeen' mompelt hij . '' Dat neem je terug '' zeg ik . Ik kijk hem streng aan . Hoezo ben ik gemeen? Niall is degene die gemeen is. Ik niet


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [haha omg je weet niet wat hier staat in mijn boekje. Britt dekker moch met dolfijnen zeggen de vraag luid, hoe voelen dolfijnen. 'Ze voelen een beetje als een condoomXD

    Niall Horan

    'Dat neem je terug.' streng kijkt hij me aan. 'Maar jij begint en je stopt gewoon' pruilend kijk ik hem aan. 'nu heb ik zin in je'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'Maar jij begint en je stopt gewoon' pruilend kijkt hij me aan. 'nu heb ik zin in je' zegt hij . '' Dat is mijn wraak omdat je toen ook met mij bezig was en toen kieperde je dat lucht bed het water in . Toen ging je ook niet verder . Dus nu ga ik ook niet verder bij jou'' zeg ik met een gemene glimlach

    [Haha dat staat in de HITKRANT toch?]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Haha idd film kijken

    Niall

    Dat is mijn wraak omdat je toen ook met mij bezig was en toen kieperde je dat lucht bed het water in . Toen ging je ook niet verder . Dus nu ga ik ook niet verder bij jou'' zielig kijk ik hem aan.' ik zal t nooit meer doen' belloof ik jem

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 19:26 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    .' ik zal t nooit meer doen' belooft hij mij. Ik schud mijn hoofd . '' Daar ben je te laat mee kleine Ier'' zeg ik en ik draai me weer om . Ik ga onder de dekens liggen en sluit mijn ogen . Als hij het maar niet probeert om iets te flikken als ik slaap! Ik kan dan niks doen maar ik kom er dan wel achter.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' daar ben je te laat me dan' zegt jij en zuchtend ga ik naast hem liggen en gek genoeg lig ik in een paar sexonden re slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als ik wakker word zie ik dat het al 6 uur s'ochtends is . Niall en ik waren gisteren zo moe dat we het eten gewoon zijn vergeten . Ik loop voorzichtig naar beneden en begin te koken . Ik maak vandaag Shoarma. Dat is het enigste gerecht wat bij mij niet in de brand vliegt. Ik dek de tafel en schep wat op voor Niall en wat voor mezelf. Ik weet het.. Het is nog vroeg maar je moet ook warm eten en dat hebben we gisteren gemist. Ik loop naar boven en maak Niall voorzichtig wakker


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik eord kreunend wakker met last van mijn nek. Ik zoe dat het zes uur is en zuchtend ha ik uot bed. ' ow heey joj ook al wakker?' ik kus hem dn pak maad de kraag e doe hem om


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Samen met Niall loop ik naar de keuken . Ik ga zitten en begin te eten . Na een half bordje heb ik al genoeg . ik ben altijd zo dom om een heel bord voor mezelf op te scheppen . ik gooi het weer in de pan en ik kijk Niall verliefd aan . '' Nog boos om gisteren?'' vraag ik zacht .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' nog boos om gister' ik begin te lachen ' ik sliep super snwl' lachens knuffel ik hem. ' het was lekker' bedank ik hem. ' zullen we knuffelen in bed?' vraag ik als een kind


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als Niall zijn eten ook op heeft ruim ik alles op . . ' zullen we knuffelen in bed?' vraagt hij als een kind. Ik glimlach en knik . Ik pak zijn hand en loop de trap op naar onze kamer. Ik ga op bed liggen en sluit Niall in mijn armen . '' Wat is er aan de hand ? Meestal als jij wil knuffelen op bed dan is er iets '' zeg ik met een glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Hand in hand bgin ik te huppelen
    Wat is er aan de hand ? Meestal als jij wil knuffelen op bed dan is er iets '' ik kijk hem lalchend aan. 'ik ben gewoon blij dat wij een kind kdijgen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Neem je alleen maar een kind omdat ik dat wil ?'' vraag ik zachtjes. '' Want als dat zo is dan vergeef ik het mezelf nooit dat ik zolang heb door gezeurd'' zeg ik zachtjes. Ik kijk Niall aan en ga door zijn haren


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Neem je alleen maar een kind omdat ik dat wil ?'' vraag ik zachtjes. '' Want als dat zo is dan vergeef ik het mezelf nooit dat ik zolang heb door gezeurd''  ik schus mijn hoofd. ' eerst wou ik er niet over denken omdat ik bang eas mar nu het gaat gebeuren kan ik niet wachten'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan .

    Ik glimlach en ik geef Niall een kus . Ik loop naar ons kastje en haal er een dvd uit . ik grijns en stop hem in de dvd speler . Ik ga weer op bed liggen en ik kijk op mijn mobiel. '' veel kijk plezier Horan'' grinnik ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik