• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson.

    Ik glimlach als ik de zachte lippen van Eleanor op mijn wang voel. "Goeiemorgen!" zegt ze vrolijk. Ik sla de deken van me af en loop naar de badkamer, waar ik snel mijn behoefte doe. Daarna loop ik weer terug naar het bed om nog even een paar minuten naast mijn vriendinnetje te kunnen liggen. "Wat zullen we vandaag eens gaan doen?"


    Dream on, dreamer.

    Eleanor Jane Calder.
    'Wat zullen we vandaag eens gaan doen?' vraagt Louis als hij weer terug naast me ligt. Ik denk even na. 'Wat dacht je van een dagje lekker rustig aan doen?' stel ik voor waarna ik zacht grinnik.

    NIall Horan

    ' Het adoptiebureau naast het ziekenhuis kunnen we bellen '' Hij pakt zijn mobiel en glimlachend dromerig staar ik voorm e uit. Ik ging het wel erg moeilijk vinden om het niet aan de jongens te mogen vertellen nog neit . Maar laten we ons eerst nog een beetje focussen op onze bruiloft want de kaarten waren al verstuurd, ringen waren uitgezocht. We moesten nog een locatie en al die shit . '' Is goed . Mijn verloofde en ik komen er zo aan ''hoor ik en vertrek weer uit dromenland .'' Kom weg gaan naar het adoptie Bureau'' Als een blij klein kind ren ik naar de slaapkamer en doe op mijn wit shirt en bruin leer vestje. 'We gaan gewoon een freaking kind krijgen' schreeuw ik blij en ren naar Jim om hem even stevig te omhelzen 'we worden gewoon papa' zeg ik iets wat ongelovig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'We gaan gewoon een freaking kind krijgen' schreeuwt hij blij . Ik knik en geef hem een kus. '' de familie Horan..'' zeg ik dromerig. 'we worden gewoon papa' zegt hij . Ik knik en begin te lachen. '' Dan is die stomme leegte straks in ons huis ook weg '' zeg ik blij. Ik stap in de auto en rij naar het adoptie bureau . Ik parkeer de auto en kijk om me heen als er geen paparazzi is . Ik loop snel naar binnen en ga naar de balie . '' Kan ik jullie helpen ?'' vraagt de vrouw achter de balie. '' Wij komen voor de afspraak bij mevrouw Ronsen . '' zeg ik . Ze knikt en kijkt op haar computer scherm . '' Neem plaats in de wachtkamer '' zegt ze vrolijk . Ik glimlach en ik ga samen met Niall zitten . '' Heb je er al zin in ?'' vraag ik aan hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    de familie Horan..'' zegt hijen begint te lachen om mij. '' Dan is die stomme leegte straks in ons huis ook weg 'we rijden naar de adoptie bureau en ik zucht blij als er een keer geen papzz is. . '' Kan ik jullie helpen ?'' vraagt de vrouw achter de balie. '' Wij komen voor de afspraak bij mevrouw Ronsen . '' antwoord Jim . Ze knikt en kijkt op haar computer scherm . '' Neem plaats in de wachtkamer '' zegt ze vrolijk . We gaan zitten in de wachtkamer met kleurtjes. '' Heb je er al zin in ?''Ik knik 'heel erg. Al ben ik wel nieuwsgierig waarom de mama niet ervoor kan zorgen maar hij zal in goede handen zijn. Jim wat vind je er van als we haar een paar keer langs vragen als hij eenmaal bij ons is. Want het is en blijft toch een deel van haar en dan doen we dat ze een kennis is maar ik denk dat die vrouw er wel blij van zal worden' zeg ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'heel erg. Al ben ik wel nieuwsgierig waarom de mama niet ervoor kan zorgen maar hij zal in goede handen zijn. Jim wat vind je er van als we haar een paar keer langs vragen als hij eenmaal bij ons is. Want het is en blijft toch een deel van haar en dan doen we dat ze een kennis is maar ik denk dat die vrouw er wel blij van zal worden' zegt hij zachtjes . Ik knik . '' Je moet een kind ook nooit van zijn biologische moeder gescheiden houden . Als je later niks zegt over dat hij geadopteerd is dan kun je daar grote problemen mee krijgen . Je kunt het gewoon beter direct zeggen als hij een jaar of 10 is . En als hij bijvoorbeeld is een keer een weekend bij zijn echte moeder wil zijn dan moet je dat gewoon toe laten . '' zeg ik wijs. Ik schrik zelf van de woorden die ik zei . '' Nooit geweten dat ik zo serieus kan zijn '' giechel ik . '' Precies . Dat is nou wat wij de mensen leren '' zegt een vrouw . Ik kijk voor me en zie mevrouw Ronsen staan . Ik sta op en geef haar een hand . '' Komt u binnen '' zegt ze vrolijk . Ik pak de hand van Niall en samen ga ik naar binnen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson.

    "Wat dacht je van een dagje gewoon rustig aan doen?" stelde Eleanor zacht grinnikend voor. Ik glimlachte en trok haar dicht tegen me aan. "Klink goed," fluisterde ik, en ik drukte mijn lippen weer tegen die van haar.


    Dream on, dreamer.

    Niall HOran

    '' Je moet een kind ook nooit van zijn biologische moeder gescheiden houden . Als je later niks zegt over dat hij geadopteerd is dan kun je daar grote problemen mee krijgen . Je kunt het gewoon beter direct zeggen als hij een jaar of 10 is . En als hij bijvoorbeeld is een keer een weekend bij zijn echte moeder wil zijn dan moet je dat gewoon toe laten . '' Ik knik instemmend dat was wel waar. '' Nooit geweten dat ik zo serieus kan zijn '' Ik schiet in de lach door zijn slimheid '' Precies . Dat is nou wat wij de mensen leren '' zegt een vrouw . Ik kijk voor me en zie mevrouw Ronsen staan . Ik sta op en geef haar ook een hand . '' Komt u binnen '' zegt ze vrolijk . Jim en ik pakken elkaar de hand en we volgen de vrouw. 'Dus mannen jullie willen een kindje adopteren, een jongen. Mag ik van u wat weten over de situatie waarin u leeft.?" vraagt ze vrolijk. 'Zeg maar je, dat is makkelijker. Na uhm ik ben Niall HOran, en ik zit dus in One Direction, Jim heeft geen baan maar dat is neit echt nodig ofzo. We hebben pas een nieuw huis, erg groot en ruim met een flinke tuin. We gaan van de zomer en misschien wel eerder trouwen' vertel ik haar. 'Ga je veel weg met One Direction?" ze kijkt me serieus aan. 'we hebben nu pas een flinke tour achter de rug. Zover ik weet gaan we nog 1 wereldtour sowieso krijgen maar dat zal in de periode zijn dat hij dan 1 of 2 jaar is. Verder uhm soms wat optredens, fotoshoot en interview maar Jim is altijd thuis. Tijdens de wereld tour zouden ze beide mee kunnen. We hadden eht daar ook over want ik vond eht niet handig als hij nog er klein zou zijn aangezien hij dan geen slaap ritme heeft en dat zou voor ons allemaal lastig zijn. Maar met 1 of 2 jaar heeft hij meer een slaapritme' leg ik haar uit en ze knikt tevreden. 'En hoe denken jullie over het contact met de biologische moeder. Ik heb natuurlijk al wat dingen hgehoord maar hoe denken jullie over de bevalling, verjaardagen en dat soort dingen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan.

    . 'En hoe denken jullie over het contact met de biologische moeder. Ik heb natuurlijk al wat dingen hgehoord maar hoe denken jullie over de bevalling, verjaardagen en dat soort dingen' vraagt ze . '' Ik vind dat wij niet bij de bevalling moeten zijn want het is iets tussen haar en het kindje . Ik vind het dan eigenlijk schijnheilig als je er bij bent terwijl je de vrouw amper kent. Bij de verjaardagen mag ze er gewoon bij zijn . ik wil niet dat het kindje zijn moeder niet ziet. Ze mag zo vaak langskomen als ze wilt en wij komen natuurlijk ook wel bij haar langs '' zeg ik . Ze knikt . '' En wat nou als een van jullie een ongeluk krijgt '' vraagt ze. '' Dan hebben wij hele goede ouders en vrienden die ons daar mee willen helpen. '' zeg ik. '' Juist ja . '' zegt ze met een glimlach . '' Hebben jullie ook al gedacht aan de eventuele pesterijen die het kind kan mee maken omdat hij 2 vaders heeft '' vraagt ze , Ik slik . '' Als mijn kind gepest word dan ga ik eerst met de directeur praten van de school voor dat er daar dan meer aandacht aan besteed moet worden . Als het dan door gaat dan stuur ik mijn zoon naar een school waar het wel gewoon geacepteerd word '' zeg ik . '' Oké '' zegt ze . Ik geeft Niall en mij allebei een brief . '' Deze moeten jullie ondertekenen . '' zegt ze . Ze geeft mij een pen en ik zet mijn handtekening op het papier . Eerst heb ik het gelezen natuurlijk . Ik gaf de brief en de pen weer terug en ze stond op . '' Morgen zult u een brief ontvangen en daar staat in wie de moeder is en welke achtergrond ze heeft en al die dingen die belangrijk zijn '' zegt ze . ik knik en ik geef haar een hand. '' Bedankt '' zeg ik blij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Ik vind dat wij niet bij de bevalling moeten zijn want het is iets tussen haar en het kindje . Ik vind het dan eigenlijk schijnheilig als je er bij bent terwijl je de vrouw amper kent. Bij de verjaardagen mag ze er gewoon bij zijn . ik wil niet dat het kindje zijn moeder niet ziet. Ze mag zo vaak langskomen als ze wilt en wij komen natuurlijk ook wel bij haar langs '' zegt Jim en instemmend knik ik . Ze knikt . '' En wat nou als een van jullie een ongeluk krijgt '' vraagt ze. '' Dan hebben wij hele goede ouders en vrienden die ons daar mee willen helpen. '' '' Juist ja . '' zegt ze met een glimlach . '' Hebben jullie ook al gedacht aan de eventuele pesterijen die het kind kan mee maken omdat hij 2 vaders heeft '' vraagt ze ,Ik zie dat Jim even moet slikken. dat waren dingen waarover je liever niet wou nadenken maar het moest wel'' Als mijn kind gepest word dan ga ik eerst met de directeur praten van de school voor dat er daar dan meer aandacht aan besteed moet worden . Als het dan door gaat dan stuur ik mijn zoon naar een school waar het wel gewoon geacepteerd word '' Oké '' zegt ze . ze geeftons allebei een brief . '' Deze moeten jullie ondertekenen . '' zegt ze . Ik lees alles aandachtig en zet mijn handtekening er onder'' Morgen zult u een brief ontvangen en daar staat in wie de moeder is en welke achtergrond ze heeft en al die dingen die belangrijk zijn '' zegt ze . We knikken en bedanken haar.'' Bedankt '' 'Moeten we nog een keer hier langs komen met de moeder voor afspraken en die te onder tekenen of is dat neit nodig??" vraag ik haar nog en ze knikt. 'Morgeno m vier uur?" ik knik dat het goed is en bedank haar weer. Als we de deur uitlopen omhels ik JIm met tranen in mijn ogen. 'We gaan een kind krijgen Jim, een kind we worden ouders' snif ik van geluk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'We gaan een kind krijgen Jim, een kind we worden ouders' snift hij van geluk. Ik glimlach en geef Niall een kus . '' Inderdaad lieverd . '' zeg ik . Ik pak zijn hand en loop weer naar de auto . Ik rij blij naar huis . '' Kunnen we het niet onze ouders vertellen en Simon ? Ik vind dat die het wel moeten weten '' zeg ik tegen Niall en ik pak zijn hand terwijl ik aan het rijden ben . Ik laat hem weer los en focus me op de weg . Als we thuis zijn neem ik Niall op schoot en zoen ik hem .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    '' Inderdaad lieverd . '' we rijden snel naar huis. '' Kunnen we het niet onze ouders vertellen en Simon ? Ik vind dat die het wel moeten weten'Ik knik vrolijk en pak de telefoon om mijn ouders op te bellen en doe hme op de speaker. 'Heey mam met Niall, je staat op speaker' 'Heey ohh Ni ik mis je zo' snikt ze en ik glimlach even. 'Wil je pap, Greg en Denise erbij halen ik moet jullie iets belangrijks zeggen' ik pak Jim zijn hand vast en al snel is eidereen aan de telefoon. ' Jim en ik zijn toenet naar een adoptie bureau geweest en we gaan een kindje adopteren na ons huwelijk. De moeder is vier weken na ons huwelijk uitegerekend. We gaan nog niet zeggen wat het gaat worden maar we vragen jullie het stil te houden want de rest gaat het pas horen op onze huwelijk' helemaal blij begint mijn ma te janken en ze feliciteren ons. We hangen op en ik geef Jim de telefoon voor zijn ouders te kunnen bellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach als ik Niall's zijn ouders hoor . Dan is het mijn beurt om mijn ouders te gaan bellen . ik pak de telefoon en bel mijn ouders en zet hem op de speaker. '' Hey Jim !'' zegt mijn moeder. '' Hem mam kun je de papa en tim er even bij halen ik moet namelijk iets belangrijks zeggen . '' zeg ik . '' Ze zijn er '' zegt mijn moeder. '' Niall en ik zijn vandaag naar het adoptie bureau geweest.. En we krijgen een baby ! '' zeg ik vrolijk . Direct hoor ik mijn moeder huilen en mijn vader lachen. '' Leuk Jim ! Wanneer komt jullie baby ?'' vraagt mijn vader . '' 4 weken na onze bruiloft '' zeg ik . 'Vet ik word oom !'' hoor ik Tim zeggen . Ik begin te lachen . '' Maar ik wil wel dat jullie nog niks zeggen tegen iemand. En ook niet tegen de pers . Niall en ik willen het pas vertellen tegen de rest op ons huwelijk '' zeg ik . '' Is goed '' snikt mijn moeder. Ik neem afscheid en dan geef ik de telefoon weer aan Niall . Want hij moet Simon bellen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    Ik glimlach door de lieve reactie's allemaal en zelfs van Tim. Ik was blij dat hij bijgedraaid was. Ik draai het nummer van Simon. 'Simon Cowell' ik gniffel even kort. 'Heey Simon met Niall. ehm Jim en ik hebben een kindje geadopteerd en dat kindje komt vier weken na de bruiloft dus ehm dan weet je dat' het was een beetje vaag. 'Gefeliciteerd jongens, Niall met jou praat ik nog wel een keer over de gehele planning en aanpak. Owja reken maar op me met jullie bruiloft, ik laat de twee interviews verschuiven dus ik ben er' ik glimlach blij 'dankje Uncle Simon zie je nog wel' ik hang op en knuffel JIm weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach als Simon goed reageert. Ik dacht dat hij woest zou worden . Ik knuffel Niall en ik zoen hem . '' Haha ahww minder seks maar dat heb ik er wel voor over'' bloos ik als Niall opgehangen heeft. Ik doe de tv aan en kijk naar het nieuws als er nog niks over ons ik gelekt ofzo . Ik glimlach als ik niks zie en ik loop naar de keuken . Ik pak 2 blauwe bekers en vul ze met cola . Ik doe er een blauwe kleurstof in en geef het aan Niall . ''Blauw . Blauw. Blauw'' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik