• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Niall

" Hij moet gewoon uit onze buurt blijven . En als hij dat niet doet dan kan hij veel pijn krijgen '' zegt hij en ok knik. " zolang je jezelf geen pijn doet"' Niall kijk daar loopt Bieber'' zegt Jim en mijn ogen worden groot. Hij pakt mijn hand en we lopen e r naar toe. Nerveus knijp ik in Jim zijn hand.mik had al een paar keer met hem gesproken maar nog. " heey Irish Bieber" grijnst hij en ik glimlach. " Heey Justin, dit is Jim mijn verloofde" zeg ik trots en hij geeft Jim een hand. " gefeliciteerd waarneer is het jullie gelukkige ag"

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim Horan

" Heey Justin, dit is Jim mijn verloofde" zegt Niall trots en Justin geeft mij een hand. " gefeliciteerd wanneer is het jullie gelukkige dag" vraagt hij . Ik giechel . '' Deze zomer maar we weten nog niet wanneer.'' zeg ik . Justin knikt . '' Nog andere plannen voor na het huwelijk ?'' vraagt Justin . '' Niall en ik willen graag een kindje maar we wachten daar nog even mee . '' zeg ik . Justin begint te lachen . '' Leuk '' lacht hij . Ik glimlach . '' Hoelang blijf jij hier ?'' vraag ik aan Justin . '' 3 dagen '' zegt hij . '' Wij ook !'' zeg ik . Justin glimlacht . '' Heb je je tent al neer gezet ?'' vraag ik . Justin schud zijn hoofd. '' Er is nog een plek vrij naast onze tent'' zeg ik . Justin loop naar de plek waar onze tent staan . Hij loopt naar iemand doe en komt dan weer met zijn tent '' Ik slaap naast jullie buren '' glimlacht hij .

Niall

We praen wat en Justin besluit onze buurman te worden. Glimlachend plof ik neer op de luchtbank met mijn gitaar op schoot. " dus jullie gaan na jullie huwelijk een kindje nemen" vrolijk knik ik. " alles is al geregeld"

Pff ktnichtjes zijn er

Jim Horan

Ik kijk Niall verbaasd aan als hij zegt dat alles al geregeld is . '' We komen zo weer Justin'' zeg ik en ik pak de hand van Niall en ik loop naar de toiletten . '' Wat zit je nou weer te lullen man ? Ik dacht dat we het nog geheim gingen houden ?'' vraag ik aan Niall

[O MY GOD HARREEEEEH! <3333 http://www.youtube.com/watch?v=Vnf8rZDoDAE ]

Niall

Ik houd mijn mond als ik meegetrokken word. " owja fuck shit verdomme. Oohh ik ben ook zo dom. Sorry soryy maar ik was gewoon o blij dat ik hem zag oh shit man" ratel ik boos op mezelf. Dt was echt heeeeel dom

Jim Horan

" owja fuck shit verdomme. Oohh ik ben ook zo dom. Sorry soryy maar ik was gewoon o blij dat ik hem zag oh shit man" rateld Niall . '' Oké .. Alleen Justin mag het weten.. '' zeg ik . Ik loop weer terug. '' Justin ?'' vraag ik . Justin kijkt me aan . '' Wat Niall net zei is eigenlijk nog geheim .. Dus we willen eigenl...'' ik kon mijn zin niet afmaken want Justin begreep het denk ik al . '' Jullie willen dat ik het ook nog geheim hou ?'' vraagt hij glimlachend . Ik knik . '' Is goed . Ik zou nooit mijn IrishBieber verraden '' giecheld hij . Ik knik . '' Thanks '' zeg ik en ik trek hem in een knuffel . '' Pff '' zucht Justin en hij wijst naar Harold. Harold de jongen die ik net in elkaar geslagen had . '' Heb jij ook al een hekel aan hem?'' vraag ik . ''Ja '' zegt hij . '' Why ?'' vraag ik

Niall

Dankbaar kijk ik naar Justin en ga in een stoel liggen. ' wanneer moet je optreden?' vraag ik aan Justin

Jim Horan

'' Hij verteld allemaal leugens en hij kan nergens tegen '' zegt Justin . ik knik . '' Ik heb hem net geslagen'' zei ik . Justin begon te lachen . ''ik moet vanavond en morgen optreden '' zei hij . Ik knikte . Ik pakte 2 biertjes en een cola . Ik gaf een biertje aan Niall en eentje aan Justin . Zelf nam ik de cola want ik lust geen bier

Nall

" vanavond en morgen" ik knik glimlachend. Ik bedank Jim als hij mij een biertje aanrijkt en we proosten op de leuke dagen. En dat terwijl er een een of andere dj aangekondigd werd.

Jim Horan

'' Hey Justin jij bent ook uitgenodigd op onze bruiloft . '' zeg ik . Justin knikt '' Haha weet ik . Ik kreeg gisteren de kaart'''glimlacht hij . '' Jullie zijn echt schattig samen '' zegt hij . Ik giechel . '' Hoe gaat het met joun liefdes leven ?'' vraag ik . '' Wel goed . Selena en ik zijn weer bij elkaar dus tjah '' glimlacht hij . '' Waarom nodig je Selena hier niet uit ? Anders slaap jij hier alleen '' zeg ik . Justin knikt vrolijk en belt met Selena

Niall

We kletsen wat en ik bloos als hij zegt dat we schattig zijn. Het was erg gezellig nu al. Het was wel fijn dat we vip plrknen hadden. We konden gewoon in de tent muziek hoorden en hoefde niet perse te staan tussen iedereen. Er was een. lange striop vip en we keken uit over de feestende menigte. Vrolijk geef uk Justin en mij nog een biertje. ' wjl je iets sterkers?' ik kijk Jim aan

Jim Horan

'' Nee , ik lust geen alcohol Niall '' zeg ik met een glimlach . No way dat Niall straks nog een kus kreeg. Hij stinkt naar bier. Ik glimlachte toen ik Selena zag. Ze is echt aardig. Justin en Niall begonnen met elkaar te praten en Selena en ik . Ik had Selena verteld over de baby. Ze zou het geheim houden zei ze. '' Kan iemand die muziek stoppen ik wil naar Gomez of Bieber luisteren '' grinnikte ik . Ze begonnen te lachen . Je zag maar 1 fotograaf hier bij de VIP ruimte . Gelukkig maar

Niall

' nee dat hoeft niet'zegt hij. Justin en ik kletsen over van alles. We begroeten Selena die met Jim begint te kletsen. Vrolijk luisreren we naar het muziek. ' ik ga jullie even verlaten tot straks' zegt hij en hij loopy weg. Vrolijk kijk ik robd

Jim Horan

Selena ging met Justin mee en dus bleven alleen Niall en ik nog over. Ik liep onze tent binnen en begon een beetje te koken . Ik had ook eten gekocht voor deze 3 dagen . Gelukkig was er een opening waar ik het kookstel had staan anders vloog deze tent in de hens. Ik gaf het bordje met vlees aan Niall . Ik hoef nog niet te eten . Niall wel . Dat zei zijn dokter. Nou ja eigenlijk is Niall zijn eigen dokter dus daar komt dat door . Ik gaf hem een kus en ik liep naar de wc. ''Horan ?'' hoorde ik iemand roepen . Ik keek achter me en ik zag dat Harold me aan keek . '' Wat wil je van me ?'' sis ik weer. Hij geeft me een knietje waar door ik in elkaar krimp . Ik sta zo snel mogelijk weer op en ik begin een gevecht met hem