• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kijk naar Jim die een dvd uit ons kastje pakt. ' veel kijk plezier Horan' lachend trek ik hem tegen me aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan .

    Niall trekt mij tegen zich aan . '' What do you want ?'' vraag ik fake stoer. Ik kijk hem emotieloos aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' what do uou want' ik grijns. 'i want you' grijns uk truf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' You all ready have me . '' grijns ik terug. Ik ga weer mijn mijn vingers onder zijn shirt.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' you already have me' ik grijns. En voel zijn handen onder mn shjrt. Met een grom trek ik zijn shirt uit en brgin hem lustig te zienen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan.

    Als hij mijn shirt uit trekt bijt ik op mijn lip . Ik begin Niall toe zoenen en ik help hem met zijn Pyjama broek. Ik glimlach als ik een bobbel in zijn boxer zie . Ik trek zijn boxer naar beneden en ik neem zijn lengte in mijn mond


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Gretif trekt hij mijn broek uir en neemt mijn lengte in zijn mind. ' unmmmmmmmmmmm Jim' kruen ik en sluir mijn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik hoor Niall kreunen. Ik pijp hem net zo lang tot dat hij klaar komt . Als hij klaar komt giechel ik en druk ik de tv uit . Ik haal de dvd eruit en ik ga weer op bed liggen . '' Dat was het voor vandaag '' zeg ik met een grijns als ik weer naar het raam kijk


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Klinkt goed.' fluistert Louis en vervolgens drukt hij zijn lippen weer op die van mij. Ik glimlach en kus hem terug. Na een tijdje haal ik mijn lippen van die van hem. 'Zullen we gaan ontbijten? Ik ga dood van de honger.' vraag ik en dat laatste zeg ik dramatisch waarna mijn buik begint te knorren. 'Zie je..' lach ik zacht.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 22:25 ]

    Niall

    Ik kom snel klaar als hij me pijpt ' dat was het voor vandaag' ik zucht zachtjes en kus hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik weet het dat we straks een kind krijgen en dat we dan niet meer zo vaak kunnen pijpen of neuken maar who cares ? Wees blij dat je iets krijgt'' zeg ik tegen Niall en ik kus met hem mee


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' Ik weet het dat we straks een kind krijgen en dat we dan niet meer zo vaak kunnen pijpen of neuken maar who cares ? Wees blij dat je iets krijgt''  ik kijk hem even aan. ' op wat voor manierbbedoel je het?' vraag ik zavht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik zucht . '' Ik bedoel dat we moeten leren dat we niet altijd maar seks kunnen hebben .. Tot nu toe hebben we bijna elke dag seks gehad'' zeg ik .'' Het heeft niks met jou te maken Niall '' zeg ik met een kleine glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik bedoel dat we moeten leren dat we niet altijd maar seks kunnen hebben .. Tot nu toe hebben we bijna elke dag seks gehad'' zeg ik .'' Het heeft niks met jou te maken Niall '' z zuchtend knik ik. ' maar aan de andere kant moet je er van genieten de behoeftes zullen vanzelf minder worden maar na al die jaren' ik gniffel even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik negeer wat Niall zei en ik loop naar de kast. Ik trek een tank top en een grijze joggings- broek aan . Ik doe mijn Adidas schoenen eronder aan en ik loop naar de deur. '' Ik ga even boodschappen doen '' glimlach ik en ik geef Niall een kus . Ik loop naar mijn auto en rij de poort uit . Ik sluit de poort en ik rij naar de winkel . 1 uur later kom ik weer thuis met 5 zakken vol met eten en drinken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik