• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik kijk toe hoe hij zich aankleed en weg gaat. Waarom vroeg hij me niet mee? Had il wat fout gedaan of dacht hij dat ik her voor de seks deed. Ik wist dat ik de laatste tijd het erg graag deed maar heey ik heb tien ik zeven was een liefje gehad en daarna nooit mewr. Ik he dertien naar geen seks gehadbof niets. Was het dan zo gek dat ik er zoveel van kon genieten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tominson.

    Ik grijns als ik Eleanor's buik hoor knorren. 'Weet je wat, princess, blijf maar lekker op bed liggen, ik maak wel een ontbijtje voor je,' zeg ik. Zonder op antwoord te wachten verdwijn ik naar de keuken om een heerlijk ontbijtje te maken.


    Dream on, dreamer.

    [ Sorry k heb me verslapen xd]

    Jim Horan

    Ik wandelde weer het huis binnen en deed de auto opslot. Ik deed de deur dicht en liep naar de keuken . Ik ruimde alles op en liep naar boven . Waar Niall gek genoeg nog steeds op het bed zat. Ik begroete hem vriendelijk en deed andere normale kleren aan . Nou ja eigenlijk verwisselde ik alleen maar mijn tanktop en mijn broek. Ik ging bij Niall op bed zitten . '' Wat is er ?'' vraag ik voorzichtig


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Jim was al snel terug en gaat naast me ziften ' wat is er?' vraagt hij zacht. 'ben jw boos op me of vind je dat ik tebeel om sekss zeur' vraag ik zacht terwijl ik naar mijn handen kijk. Ik onderdrujte de opkomende tranen

    Kan gebeuren morgen ben k vrij dan tot dinderdag elke dag tkt vuer uur en vrijdag vrij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ''ben je boos op me of vind je dat ik teveel om seks zeur?'' vraagt Niall . '' Hoe kom je daar nou bij ? Haha Niall het maakt me echt niet uit hoor als je seks wil . Ik wil je er dan graag mee helpen . Misschien reageerde ik wel een beetje te gespannen over wat komen gaat. '' zeg ik . Ik trek Niall tegen mij aan . '' Ik kan nooit boos op je zijn Niall '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Hoe kom je daar nou bij ? Haha Niall het maakt me echt niet uit hoor als je seks wil . Ik wil je er dan graag mee helpen . Misschien reageerde ik wel een beetje te gespannen over wat komen gaat. '' ' Ik kan nooit boos op je zijn Niall '' ik zucht opgelucht. " en voortaan dien we samen de boodschappen Jim' zeg ik en duw me twgen hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niall ik doe altijd al de boodschappen alleen want als ik jou naar de winkel stuur kom je alleen maar terug met dingen die jij lekker vind'' zeg ik met een glimlach . Ik duwde Niall achterover op bed en ik begon hem te zoenen . '' Ik moet nog iets afmaken '' zeg ik met een grijns . Ik trek zijn boxer naar beneden en neem zijn lid weer in mijn mond . Dan pak ik een condoom en doe ik hem om mijn penis. Ik ga achter hem staan en begin te stoten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall ik doe altijd al de boodschappen alleen want als ik jou naar de winkel stuur kom je alleen maar terug met dingen die jij lekker vind' ik gniffele eben dat was waar. Uit het niets neemt hij ne in zijn mond en daarna vult hij me van achter. ' Jesus Jim' kreun ik hard


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als ik klaarkom glij ik uit hem en gooi ik de condoom weg . Ik giechel als ik Niall zie . '' Uw wens is uit gekomen '' giechel ik weer. Ik ga op bed liggen en ik trek de dekens over mij heen . Ik sla Niall in mijn armen en ik begin hem te zoenen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Al snel zijn we beide klaar gekomen en liggen we tehen elkaar onder de dekens. ' uw wens is uitgekomen' ik gniff en trek hem tegen me aan' loveye'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Na een half uur geknuffeld te hebben trok ik mijn kleren weer aan en liep ik naar beneden . ik zette de tv aan en ging tv kijken .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Terwijl Jim tv kijkt ren ik naar de keuken waar ik frjit klein maak en een grote fruitsorbet maak voor ons beude. Glimlachend geef ik hem er een


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Oehwww Yummie '' zeg ik als Niall mij een fruitsorbet geeft . ik geef hem een kus en begin rustig van mijn ijs te eten . Hmmm dit is mijn lievelings ijs


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik glimlach dopr zijn reactie. Zo lief. Genietend eten we het ijs en fruit op. 'wat gaan we vandaag soeb??'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' niks want we hebben gisteren al die afspraak met Jasmine gehad. '' zeg ik . Ik kijk naar de klok en ik zie dat het nog maar half 10 is. Ik geef Niall een hapje van mijn sorbet en dan kus ik hem . Ik eet weer verder


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik