• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Niall Horan

. '' Haha ahww minder seks maar dat heb ik er wel voor over'' Ik gniffel 'als hij slaapt dan kunnen we seksen' gniffel ik. Hij gaat weg en komt emtblauwe cola terug. 'blauw blauw blauw' ik begin te lachen

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim Horan

'' Hahah .. Straks ren ik achter James aan omdat hij een speeltuin ziet'' glimlach ik . Ik sluit mijn ogen en denk aan hoe het zal zijn over een paar weken .. Als de bel gaat loop ik naar de deur. Het is Zayn . Ik laat hem binnen en hij gaat op de bank zitten . '' Wil je wat drinken ?'' vraag ik . '' Ik pak zelf wel '' glimlacht hij en hij loopt naar de keuken .

Zayn Malik

Ik loop naar de keuken en pak een glas uit het kastje . Maar dan zie ik opeens heel veel baby flesjes staan. Ik trek mijn wenkbrauw op en besluit het maar te negeren . Ik schenk wat Cola in en loop weer terug

Niall horan

'' Hahah .. Straks ren ik achter James aan omdat hij een speeltuin ziet'' ik gniffele n de deur gaat open. Zayn pakt zelf wat drinken en snel ren ik naar de babykamer en draai de deur op slot en knipoog naar JIm. 'ZAYNIEEEE'roep ik uit en knuffel hem even lachend waarna ik naast Jim ga zitten.'Dus wat brengt jou hier Lad'

Jim Horan

'' Haha ik wou gewoon is op bezoek komen . En jullie hebben mij nog nooit een rondleiding gegeven door het huis . '' zegt Zayn . '' Nou oké dan gaan we je rondleiden . '' zeg ik vrolijk . Ik laat hem alle kamers van het huis zien behalve de baby kamer. Ik heb gezegd dat dat de opberg kast was '' Nou leuk je gezien te hebben Zayn'' zei ik toen hij ook bij ons had gegeten . Hij knikte en ging toen vrolijk weer naar huis . Ik zuchtte opgelucht . '' Pfieuw ... Dan scheelde niet veel of hij had de babykamer gezien '' zeg ik .

Niall Horan

'' Haha ik wou gewoon is op bezoek komen . En jullie hebben mij nog nooit een rondleiding gegeven door het huis . '' zegt Zayn . '' Nou oké dan gaan we je rondleiden . '' we laten alles zien behalve de baby kast. Zayn zei ik toen hij ook bij ons had gegeten . Hij knikte en ging toen vrolijk weer naar huis . Ik zuchtte opgelucht . '' Pfieuw ... Dan scheelde niet veel of hij had de babykamer gezien ''Ik knik 'daarom deed ik hem snel op slot.'

[ BABY KAST ?! XD ]

Jim .

Ik loop naar boven en doe de deur weer open . Het stinkt een beetje naar verf maar dat trekt wel weg. Ik zet het raam een stukje open en ga dan naast de commode staan . Ik glimlach als ik mezelf zie die James verschoont . Daarna zie ik mezelf met James in een achtbaan . '' Ik hoop dat het leuk word'' mompel ik en ik loop weer naar beneden naar Niall . '' Dus wat zullen we doen ?'' vraag ik

[hahah oeps

Niall HOran
    'Ik hopo dat het leuk word' mompelt hij 'dus wat zullen we doen'ik haal mijn schouders op. 'Voor James hebben we alles al. Zullen we anders de moeder uitnodigigen hier, dan kunnen we elkaar leren kennen en zo en de kamer laten zien. Ik denk dat die moeder het ook we fijn vind als we een goede band kunnen opbouwen'

[ Grr ik haat het dat ik volgende week pas een nieuwe fiets krijg xd ]

Jim

''Voor James hebben we alles al. Zullen we anders de moeder uitnodigigen hier, dan kunnen we elkaar leren kennen en zo en de kamer laten zien. Ik denk dat die moeder het ook we fijn vind als we een goede band kunnen opbouwen''stelt hij voor . Ik knik . '' Goed idee'' zeg ik vrolijk en ik geef Niall een zoen

Niall horan

'goed idee' zegt hij en ik glimlach. ik pak de papieren rebij en ik zoek het telefoon nummer die ik draai. 'Halo U spreekt met Niall Horan, wij uhm wij hebben uw kindje geadopteerd en wij vroegen ons af of u misschien wilt langskomen voor een kennismaking?" vraag ik beleefd. Ów halo, ohh Ja dat lijkt me wel gezellig ik ben Jasmine Jesper naar welk adres kan ik dan komen en wanneer?" Ik glimlach 'LondonStreet 54, heeft u misschien nu tijd?' Ze zegt van wel en ze zegt dat ze er aan komt. 'Jasmine komt eraan, ze was echt super aardig' zeg ik vrolijk. Al snel stond er een auto voor het hek en laten we haar erin. Ik loop naar buiten en begroet haar vrolijk. We stellen ons voor en nodigen haar uit. 'We zijn vanmiddag bij het adoptiebureau geweest' vertel ik haar. 'Och jongens ik ben erg blij dat het kindje een goede thuis krijg het zou niet lukken bij ons''

Jim Horan

''Och jongens ik ben erg blij dat het kindje een goede thuis krijg het zou niet lukken bij ons'' verteld Jasmine . '' Hoezo ?'' vraag ik . Ze leek me een jaar of 16 . '' Mijn ouders willen niet dat ik een kind krijg. Ze zeiden of abortus of adoptie . Toen heb ik maar voor adoptie gekozen '' zei ze . Ik knik . '' Ik ken het . '' zeg ik . Als ze tranen in haar ogen krijgt trek ik haar in een knuffel . '' Wij zullen goed voor het kindje zorgen '' zeg ik met een glimlach . Ze glimlacht en gaat weer terug zitten . Ik denk dat zei meer in zo'n klein huisje woont. Ze ziet er verzorgt uit maar toch.. '' Mag ik wel op de verjaardagen komen ?'' vraagt ze . '' Natuurlijk mag dat. Je mag zo vaak langskomen als je wilt '' zeg ik met een glimlach . '' bedankt jongens '' zegt ze. Als ik naar haar hand kijk zie ik dat ze een armbandje heeft van 1D . '' Vind je One Direction leuk ?'' vraag ik met een glimlach . Ze bloost en knikt ja . '' Ik ook anders zou ik niet op Niall verliefd zijn . '' ze keek me verbaasd aan . Volgens mij had ze nog niet eens door dat Niall haar kindje ging adopteren

Niall Horan

'' Hoezo ?''vroeg Jim vorozichtig . '' Mijn ouders willen niet dat ik een kind krijg. Ze zeiden of abortus of adoptie . Toen heb ik maar voor adoptie gekozen '' zei ze . Ik knik . '' Ik ken het . ''zegt hij . Medelevend kijk ik het meisje aan '' Wij zullen goed voor het kindje zorgen '' Mag ik wel op de verjaardagen komen ?'' vraagt ze . '' Natuurlijk mag dat. Je mag zo vaak langskomen als je wilt '' Ik glimlach ook. '' bedankt jongens '' zegt ze. Ik geef haar een gemeende glimlach '' Vind je One Direction leuk ?'' vraagt Jim met een glimlach . Ze bloost en knikt ja . '' Ik ook anders zou ik niet op Niall verliefd zijn . '' ze keek Jim verbaasd aan . Zachtjes gniffel ik. 'wil je misschien de babykamer zien?? Hij is namelijk al helemaal af ondanks dat het nog wel eventjes gaat duren want we gaan eerst nog trouwen maar we hebben er gewoon een grote zin in' zeg ik vrolijk. Ze knikt ja en ik leid haar. Haar ogen worden groot 'zo super mooi' zegt ze bijna in tranen. 'sorry hormonen' snift ze. Ik gniffel en knuffel haar.' Alles gaat helemaal goed komen, je komt wanneer je wilt komen en als je wilt zullen wij ook op jou verjaardag naar jou toe komen. We vertellen hem als hij er klaar voor is dat jij zijn mama bent We hebben zelfs al een naam' roep ik uit. 'Mag ik misschien weten hoe jullie hem noemen?" Ik knik 'turrlijk, James Edward Horan' zeg ik plechtig en trots kijkt ze naar haar buik. 'dat is een prachtige naam' 'wacht heeeeeel even' zeg ik glimlachend en ren naar Jim. 'zullen we haar achter naam er ook bij doen dan blijven ze verbonden en daarbij Jesper is ook een jongens naam zullen we dat doen of niet?" ratel ik snel James Edward Jesper Horan. klonk goed

ete

Jim Horan .

Als Niall haar de kamer laat zien maak ik wat drinken . Ik hoor Niall de trap af stormen en komt naar mij toe . 'zullen we haar achter naam er ook bij doen dan blijven ze verbonden en daarbij Jesper is ook een jongens naam zullen we dat doen of niet?" ratelt hij snel . Ik glimlach . '' Ik vind het goed hoor schat '' zeg ik en ik geef Niall een kus . Ik pak ook de koekjes en loop naar de eetzaal . Ik zet daar het drinken neer . Als ze beneden komen komt er een glimlach op mijn gezicht . '' Dat was echt mooi !'' zei ze vrolijk . '' Haha dankje '' zeg ik . '' Is dit voor mij ?'' vraagt ze en ze wijst naar haar glas. Ik knik . '' Dat is voor jou ja . of wil je wat anders drinken ?'' vraag ik vriendelijk . Ze schud haar hoofd . '' Ik ben blij dat jullie het kindje adopteren en niet een of andere straat gek '' zegt ze. Ik begin te lachen .

Niall Horan

' Ik vind het goed hoor schat 'Ik glimlach door zjin kus en ik ga weer terug '' Dat was echt mooi !'' zei ze vrolijk . '' Haha dankje '' '' Is dit voor mij ?'' vraagt ze en ze wijst naar haar glas.Jim knikt . '' Dat is voor jou ja . of wil je wat anders drinken ?'' vraat hij vriendelijk . Ze schud haar hoofd . '' Ik ben blij dat jullie het kindje adopteren en niet een of andere straat gek '' zegt ze.Ik schiet ook even in de lach. 'We hebben gekozen voor nog een naam maar alleen als jij het goed vind Jasmine. James Edward Jesper Horan' zeg ik zacht. Tranen schieten weer in haar ogen en ze knuffelt ons. 'JUllie zijn echt zo super lief' roept ze blij en ik glimlach. 'Ik dacht Jesper is ook een jongensnaam en dan is hij ook met jou verbonden. We beloven dat we je vaak een foto zullen sturen want ondanks dat je misschien niet voor hem kunt zorgen willen we wel dat je er ook bij betrokken bent aangezien iedereen wel zal weten dat wij geen kinderen kunnen maken. maar wil je ook dat de hele wereld het weet? Het maakt mij niets uit maar dan kan ik wel afspraken met Simon en de lads gaan maken althans wanneer de lads het mogen weten, dus daarom' ze denkt even na terwijl ik de halve koekjes tommel leeg eet

Jim Horan

'Ik dacht Jesper is ook een jongensnaam en dan is hij ook met jou verbonden. We beloven dat we je vaak een foto zullen sturen want ondanks dat je misschien niet voor hem kunt zorgen willen we wel dat je er ook bij betrokken bent aangezien iedereen wel zal weten dat wij geen kinderen kunnen maken. maar wil je ook dat de hele wereld het weet? Het maakt mij niets uit maar dan kan ik wel afspraken met Simon en de lads gaan maken althans wanneer de lads het mogen weten, dus daarom' zegt Niall terwijl hij de koekjes op eet . ik pak de trommel van hem af en laat Jasmine ook wat koekjes pakken . '' Niet alleen jij Niall '' zeg ik streng. '' Mij maakt het niet uit als de wereld het weet. Zo lang ik maar met rust gelaten word '' zegt ze . Ik knik . '' In het begin is het wat druk maar daarna stopt het '' zeg ik tegen haar. Ze knikt . '' Weet je zeker dat je het echt wil?'' vraag ik . Ze knikt . '' Ik kan niet anders. Ik wil mijn school afmaken en ik wil mijn ouders niet teleurstellen '' zegt ze . '' Zou ik ook doen . Ik heb mijn school niet afgemaakt en Niall ook niet. '' zeg ik . '' Maar Niall heeft een goede en leuke baan . En daarvoor hoeft hij niet slim te zijn '' giechel ik . Ze begint te lachen en pakt weer voorzichtig een koekje.