• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Nog voordat ik kan protesteren glipt Louis de kamer uit en loopt snel weg. Ik zucht zacht. 'Had toch niet gehoeven babe!' roep ik hem na waarna ik mijn iPhone erbij pak en wat rond kijk op Twitter.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 12:41 ]

    Niall

    niks want we hebben gisteren al die afspraak met Jasmine gehad. '' ik knik ' ik kan nu al noet wachten tot de lads het weten. We kunnen misschien El vragen vooe die ringen?' stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan.

    Ik kijk Niall aan . Heeft hij een kort termijn geheugen ofzo ? '' Niall die ringen zijn allang klaar '' zeg ik tegen hem. Als ik het ijsje op heb zet ik de sorbet ding in de vaatwas machine . Ik kijk Niall aan en begin te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Niall die ringen zijn allang klaar '' zegt hij ik dacht even na. " owja helemaal vergeten" zeg ik gniffelend. Hij rui d alles op en begint te lachen om me waardoor ik hem niet begrijpend an kijk

    Vanmiddag komen mijn ozo lieve tante en oom met mijn nichtjes, ik zak veel reageren aangezien ze amper durven te oraten ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik ga weer op de bank zitten en ik zet de playstation aan . Ik pak een spel uit de kast. Een spel waarin je baby's moet verzorgen . '' Wij gaan oefenen '' zei ik met een grijns. Ik gaf een controller aan Niall en ik pakte de andere


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " wij gaan oefenen" zegt hij en zet een spel op en hard begin ik te lachen. Lachend speel ik me omdat ik me anders ging vervelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Na 2 uur met die baby gespeeld te hebben sloot ik het spelletje af en ging ik op Niall's schoot zitten . Ik sla mijn armen om zijn nek en begin hem te zoenen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Gkimlachend begin ik hem terug te zoenen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan .

    '' Trek je kleren aan want wij gaan vandaag iets leuks doen'' grijns ik . Niall heeft mij laatst verteld dat hij van festivals houd. Ik pakte de tent en ik pakte de tas met kleren . Als Niall klaar is rijden we daar heen . Niall weet niet dat we daar heen gaan . Als we daar zijn wacht ik op zijn reactie


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nall

    '' Trek je kleren aan want wij gaan vandaag iets leuks doen'' grijnst hij. Ik trek gemakkelijk een spijkerbroek met een spijkerbloesje en wit shirt aan en zie een tas met kleding. We rijden een kwartier in deauto en eindigen op een groot terrein. " oh my gosh de Itunes festival" roep ik juichend uit als ik de vlaggen zie. Ik omhels Jim. " ohh super lief hier heb ik altijd al heen willen gaan" roep ik uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik loop naar een mevrouw die onze VIP passen had. Ik kreeg ze en liep weer terug naar Niall '' 3 dagen zijn we hier'' glimlach ik . Ik loop naar onze plek en zet onze tent neer. Ik zorg ervoor dat er een matras in ligt en deken en kussens. Kristella had ik bij Zayn gebracht . Ik ging op de matras liggen en ik begon te giechelen . Ik stond op en richtte onze tent in . Ik had opblaasbare stoelen gekocht en een bank die je kunt opblazen . Onze laptop had ik ook mee genomen . Zodat we een film kunnen kijken ofzo . Ik trek andere kleren aan en loop naar buiten waar ik direct een spin zie . Ik ren gillend het hele terrein rond


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    " we zijn hier drie dagen" blij lopen we naar binnen.snel zet hij de temt op en ik bekijk aandachtig demlijst. Ieens begint hij te gillen en te rennen en k haal snel de spin weg. " JIM wist je dat fucking Micheal Bublé en Justin hier komen optreden" schreeuw ik helemaal blij. Hun twee waren mijnidolen en voorbeelden ik cond dit echtnte gaaf dat hijd it geregeld had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Haha ja dat wist ik Niall '' zeg ik en ik geef hem een kus . '' Kijk eens wie we hier hebben . Als dat de 2 gay's niet zijn . '' Ik draaide me om en zag daar iemand staan die ik zo erg haat . '' Wat wil je ?'' sis ik en ik loop naar hem toe . '' Ik wil genieten van dit festival '' zegt hij . '' Nou dan ga je bij de prullenbak zitten . Daar hoor je thuis namelijk '' zeg ik . Direct voel ik een harde klap in mijn gezicht . Ik geef hem een stomp in zijn maag . '' Je blijft uit de buurt van Niall en mij begrepen?'' zei ik en ik gaf hem een trap . Hij knikte en liep weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nall

    " haha dat wist ik Niall" ik begin te glimlachen. " kijk eens wie hier is de twee gays" zegt een stem en blijkbaar kent Jm hem. Ze ruzie e wat en uiteindelijk loopt hij weg, " jim gaat het, bezorgd kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " Jim gaat het?'' vraagt Niall . Ik knik . '' Hij moet gewoon uit onze buurt blijven . En als hij dat niet doet dan kan hij veel pijn krijgen '' zeg ik en ik geef Niall een kus. '' Niall kijk daar loopt Bieber'' zeg ik met een glimlach en ik wijs naar Justin . Ik pak de hand van Niall en ik loop naar Justin


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik