• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Niall

Schatje . Ik heb geen werk dus dan kan ik toch op het kindje passen?''' Ik ga dan gewoon mee met jou op tour en dan zie je het kindje elke dag '' ik kijk hem aan " laten we eerst gaan trouwen" mompel ik. Het was niet dat ik niet een kind wou maar ikw as bang dat ik dan of het kind ging verwaarlozen of dat One Direction niet meermgoed zou gaan. En ik wist niet ofmik er wel klaar voor was, het was iets waardoor ik niet wist wat er allemaal ging komen en dat vond ik maar eng

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Ik ga helpen met het eten we gaan pannekoekjes maken op goumet dus t kan lang duren

Jim

" laten we eerst gaan trouwen" mompelt hij . '' Je wilt gewoon geen kind!'' zeg ik en ik stamp naar boven. Ik ga naar de computer kamer en sla de deur dicht. Ik start de laptop op en begin spelletjes te spelen . Dan ga ik op Skype en begin te skypen met iemand . Het waren mijn ouders met wie ik skypte . '' Maar Jim.. Je moet Niall ook begrijpen'' zegt mijn moeder. '' Mam .. Ik wil een keer is een keer iets en dan moet ik weer gaan wachten tot na ons huwelijk . Terwijl als hij ergens om vraagt ik het hem direct geef'' zeg ik . Mijn moeder zucht . ''Jim een baby is niet zomaar 'iets'. Je moet goed voor het kindje kunnen zorgen . En je moet hem veel aandacht geven . Ik wil niet dat jij net zoals die mensen op tv een kind verwaarloost. '' zegt mijn vader. '' Ow dus jij denkt dat ik een kind zou verwaarlozen ? Kom op zeg toen ik drie was liep ik al achter een Kinderwagen !'' zeg ik

Niall

'Je wilt gewoon geen kind" roep hij en loopt weg en ik zucht. Ik volg hem en hoor hem praten. " jim, ik wil wel een kind maar" ik zucht even gerwijl ik tegen de open deur leun. " ik ben gewoon bamg wat als One Direction drie jaar achter elkaar op wereldtour gaat. Je kunt een kind moeilijk overal mee nemen hoe graag je het wilt ennik zou geen drie jaar van jullie weg willen zijn. Ik wil dolgraag een kind, zeker met joumons eigen kindje. Maar ik wil gewoon eerst trouwen en van elkaar kunnen genieten want met een kind kan dat niet altijd"

Ete

Jim.

Ik stop het gesprek met mijn ouders en sluit de laptop af. " jim, ik wil wel een kind maar" zegt hij . '' Maar wat ?'' zeg ik . " ik ben gewoon bang wat als One Direction drie jaar achter elkaar op wereldtour gaat. Je kunt een kind moeilijk overal mee nemen hoe graag je het wilt en ik zou geen drie jaar van jullie weg willen zijn. Ik wil dolgraag een kind, zeker met jou ons eigen kindje. Maar ik wil gewoon eerst trouwen en van elkaar kunnen genieten want met een kind kan dat niet altijd" zegt hij . Ik zucht en dan knik ik . '' Het spijt me dat ik zo overdreven reageerde .. '' zeg ik . Ik sta op en geef Niall een kus. En Niall heeft ook wel een beetje gelijk want met een kind kun je niet altijd van je partner genieten .

Niall

. '' Het spijt me dat ik zo overdreven reageerde .. '' ik glimlach en knuffel hem. ' het geeft niet liefie. Ik zal binnen kort eens aan Simon vragen voor de plannen. Ik weet dat er nog wel een wereldtour aan gaat komen maar dan kan ik wel kijken dat als ons kibdje een jaar is om het dan te doen dan is het makkelijker en heeft hij een slaapritme' glimlach ik. ' ik kijk er nu al baar uit om James Edward Horan te mogen zien' glimlach ik

Jim Horan

' het geeft niet liefie. Ik zal binnen kort eens aan Simon vragen voor de plannen. Ik weet dat er nog wel een wereldtour aan gaat komen maar dan kan ik wel kijken dat als ons kibdje een jaar is om het dan te doen dan is het makkelijker en heeft hij een slaapritme' glimlach ik. ' ik kijk er nu al baar uit om James Edward Horan te mogen zien'glimlacht hij . Ik geef Niall een knuffel . '' ik hou van je lieverd '' zeg ik

Niall

Helemaal blij knuffelt hij me ' ik hou van je lieverd' ' wat dacht je ervan als we na de huwelijksreis nog twee weken wachten en dan alles aanvragen en regelen dan heb je na twee maanden ongeveer alles en kunnen we een kind adopteren' stel ik voor. Nu het eenmaal echt een plan was kon ik nier wachten

Jim

' wat dacht je ervan als we na de huwelijksreis nog twee weken wachten en dan alles aanvragen en regelen dan heb je na twee maanden ongeveer alles en kunnen we een kind adopteren' stelt hij voor . Ik knik snel ,blij . '' Jah ! Ahww jij bent het beste vriendje ooit'' zeg ik en ik geef hem een kus

Niall
    ' Jah ! Ahww jij bent het beste vriendje ooit'' ze ik glimlach blij. ' en dan na anderhalf jaar ofzo nog een meisje. ' glimlach ik. " we kunnen misschien al wel voor zijn kamertje wat gaan doen maar dan houdem we het kamertje verborhen en met ons hiwelijk gaan we bekend maken day we een kinsje gaan adopteren'

Zo folderen

Jim Horan

' en dan na anderhalf jaar ofzo nog een meisje. ' glimlacht hij . Ik knik vrolijk. " we kunnen misschien al wel voor zijn kamertje wat gaan doen maar dan houden we het kamertje verborgen en met ons huwelijk gaan we bekend maken dat we een kindje gaan adopteren''zegt hij . '' Goed idee . Maar we moeten dan wel alles online bezorgen want anders staat er straks in de bladen dat wij baby spullen en zo ophalen'' zeg ik

Niall Horan

Goed idee . Maar we moeten dan wel alles online bezorgen want anders staat er straks in de bladen dat wij baby spullen en zo ophalen' ik dacht na. ' ik heb een idee de pers weet dat Denise zwanger is laten wij san zggen dat wij spulletjes voor de babykamer mogen uitkiezen. Dan laten we ze wel bezorgen maar we kunnen alles ook zien' stel ik voor met een glimlach. ' ik dacht zelf aan lichtblauwe muren en dan ihtbruine meubels en op de muur naast zijn bedje een maan ofzo' glimlacj ik

Jim Horan

ik heb een idee de pers weet dat Denise zwanger is laten wij san zggen dat wij spulletjes voor de babykamer mogen uitkiezen. Dan laten we ze wel bezorgen maar we kunnen alles ook zien' zegt Niall . '' Schatje wie is Denise ?'' vraag ik . Ik weet echt niet waar hij het over heeft. ' ik dacht zelf aan lichtblauwe muren en dan ihtbruine meubels en op de muur naast zijn bedje een maan ofzo' glimlacht hij . Ik giechel . '' Dat is leuk . En dan een leuk kastje met zijn naam erop '' zeg ik

Eleanor Jane Calder.
    Als ik iets zachts tegen mijn wang aan voel open ik rustig mijn ogen en kijk ik recht in Louis' gezicht. Het waren zijn zachte lippen. Ik glimlach. 'Goeiemorgen sunshine!' glimlacht hij. 'Goeiemorgen!' glimlach ik terug en ik druk een kort kusje op zijn lippen.

[Denise is toch de vrouw van Greg? ;3]

[ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 10:32 ]

[ Dom van me xd .. ]