• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    WishingZiall schreef:
    [ Dom van me xd .. ]

    [Haha maakt toch niet uit? Ik wist eerst ook niet wat haar naam was. ;p]

    Hahahahjaab idd ik ga eten en douchen en de hele dag met mn beste bff rpgen

    Niall ' wie is denise' ik schiet in de lach. ' De vrouw van Greg remember' niffel ik. l . '' Dat is leuk . En dan een leuk kastje met zijn naam erop ' ik knik instemmwnd. ' kom we gaan nu' zeg ik grijnzend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ' De vrouw van Greg remember' zegt hij . ik bloos... ' kom we gaan nu' zegt hij grijnzend . Ik knik en trek wat kleren aan . Ik help Niall in de auto en ik rij dan naar een Baby Winkel waar we allemaal leuke dingen kopen voor onze toekomstige baby


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Jij helpt me de auto in en in de winkel kopen we matuurlijk van alles al. Ik had geregeld bij de kassa dat we hun een lijst van de spullen zouden doen en ik zou een huur vrachtwagen regelen zodat niemand merkte dat her kinderspullen waren voor ons.

    Mag ik je pben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Natuurlijk mag dat ;)

    Samen hadden we wel honderden spullen gekocht. Ik had gelukkig het geld al van die inbreker dus daar betaalden we alles van . Het hek was ook al extra beveiligt . Niet alles paste in de verhuur wagen dus ik moest ook een paar dingen in mijn auto leggen . Niet dat ik het erg vond ofzo . Maar ik heb het er graag voor over


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glimlachend vullen we de auto van ons ook omdat we gewoon te veel gekocht hadden. We betaalde alles netjes en ik gaf de vrouw een fooi als dank dat ze had mee ewerkt enzo. Oke ik zou het iok gedaan als er zoveel gekocht werd maar nog. Uk legde ze uit als er pers kwam dat ze niets moesten zeggen en desnoods dat het voor mijn broer was. Met een grote glimlach rijden we naar huis. Ik bel snel Greg op en bgin alles uit te leggen zodat hij dn Denise het ook begrepen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als Niall aan het bellen is sjouw ik alles naar boven en probeer een kastje in elkaar te zetten. Wat niet zo'n goed idee was. Want er viel een plank op mijn hoofd. Ik ging wel eerst de kamer mooi licht blauw verven . Ik glimlachte toen ik het resultaat zag . Toen maakte ik nog wat leuke muur schilderingen er bij . Ik keek Niall met een glimlach aan toen ik klaar was. Ik zat wel helemaal onder de verf. Maar ik had andere oude kleren aan getrokken . Ik liet alles opdrogen en begon de dingen in elkaar te zetten . Ik wist niet dat ik het kon maar alles stond stevig en leuk in de kamer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Toem ik klaar was hielp ik Jim mst verven en vervolgens begonnen we alles in elkaar te zetten. Oke het zou nog lang duren bijna een half jaar of we moeten eerder trojwen maar ja. Het zag er super leuk uit. Er was een schattige maan en beer geschilderd en een grote lichthouten kast waarop we al zijn naam schilderde met mooje letters. Glimlacgend kijk ik naar het resultaat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik keek Niall aan en gaf hem een kus . '' Ik kan niet wachten <3'' zei ik tegen hem . '' James Edward Horan '' mompel ik blij . Ik geef hem weer een kus en loop dan naar de keuken om daar alle flesjes neer te zetten . Dan loop ik naar de garage om daar de kinder wagen neer te zetten .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    : ik kan niet wahtem James Edward Horan' zegt hij e ik glimlach. Uk leg de knuffels leuk neer en leg alvast wat kleertjes in de kast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan .

    ik loop weer naar boven en ruim alle troep op die er ligt. Dan loop ik naar de douche en gaan douchen . Ik grijns als ik klaar ben en ik het eind resultaat zie . '' Prachtig '' zeg ik

    brb


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Glomlachend kleed ik me om. Ik had er echt heel veel zin in. ' zullen we anders nu gaan kijken voor de papieren dat we na het huwelijksreis gelijk ons kindje kunnen nemen?' stel ik voor. Ik kon gewoon niet meer wachren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' zullen we anders nu gaan kijken voor de papieren dat we na het huwelijksreis gelijk ons kindje kunnen nemen?'' stelt hij voor . Ik knik . '' Maar Niall ? Wil je een kindje uit een ander land of wil je een kindje wat gewoon hier uit Engeland vandaan komt ?'' vraag ik aan hem . Ik zoek op het internet een site op waar je meer te weten kunt komen over adoptie


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Maar Niall ? Wil je een kindje uit een ander land of wil je een kindje wat gewoon hier uit Engeland vandaan komt ?' vraagt hij. : ik zou het liefste een kindje vam hier willen waarvan de mama niet ervoor kan zorgen. Misshien mogen we wel met een moeder contact opnemen die nu zwanger is' zeg ok zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '': ik zou het liefste een kindje van hier willen waarvan de mama niet ervoor kan zorgen. Misschien mogen we wel met een moeder contact opnemen die nu zwanger is'' zegt hij . Ik knik . '' Het adoptiebureau naast het ziekenhuis kunnen we bellen '' zeg ik . Ik pak mijn mobiel en kijk als er nog een iemand is die geen kind wilt . Na een half uur gewacht te hebben kreeg ik eindelijk een naam door van iemand die zwanger is van een jongetje . '' Als u even hier heen kunt komen dan kunnen we alles even bespreken en dan kunt u het contract onder tekenen . '' zegt de vrouw . '' Is goed . Mijn verloofde en ik komen er zo aan '' zeg ik en ik hang op .'' Kom weg gaan naar het adoptie Bureau'' zeg ik met een glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik