• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    Jim pakt de koekjestrommel weg en ik pruil even. '' Niet alleen jij Niall '' zegt hij streng waardoor ik gniffel. '' Mij maakt het niet uit als de wereld het weet. Zo lang ik maar met rust gelaten word ''Ik knik . '' In het begin is het wat druk maar daarna stopt het '' zegt Jim tegen haar. Ze knikt . '' Weet je zeker dat je het echt wil?''Vraagt Jim awaarop Jasmine knikt '' Ik kan niet anders. Ik wil mijn school afmaken en ik wil mijn ouders niet teleurstellen '' zegt ze . '' Zou ik ook doen . Ik heb mijn school niet afgemaakt en Niall ook niet. '' zeg ik . '' Maar Niall heeft een goede en leuke baan . En daarvoor hoeft hij niet slim te zijn '' giechelt hij . Ze begint te lachen en pakt weer voorzichtig een koekje.ik gniffel 'Dan ehm doe ik het zo met Simon dat we zeggen dat we het niet weten van wie. Mochten ze echter echt door blijven zeiken dan leg ik uit dat de persoon door privacy enzo liever niet word genoemd bij de naam.' ik knik tegen mezelf dat het eens slimme plan was. ; Ik maar ik denk wij beide zijn erg blij dat we een goede band kunnen maken want dat is gewoon erg belangrijk. Het lijkt mij namelijk al erg genoeg om je kind te moeten verliezen en als je dan ook geen contact mag hebben' zeg ik zacht. 'ow en we moesten vragen voor de bevalling of zo. we snappen dat je niet wilt dat we erbij zijn maar wil je misschien dat we wel langskomen enzo voor hij mee gaat' Ze knikt. 'heel graag, dan zie ik hem ook nog even, willen jullie misschien mee naar de eco over twee weken?" vraagt ze zacht. Ik kijk Jim met grote ogen en begin gelijk wild te knikkn. 'Ohh mag dat?? ohh super lief' roep ik bilj


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'Dan ehm doe ik het zo met Simon dat we zeggen dat we het niet weten van wie. Mochten ze echter echt door blijven zeiken dan leg ik uit dat de persoon door privacy enzo liever niet word genoemd bij de naam.' zegt Niall . Ik knik en Jasmine knikt ook . '' Ik maar ik denk wij beide zijn erg blij dat we een goede band kunnen maken want dat is gewoon erg belangrijk. Het lijkt mij namelijk al erg genoeg om je kind te moeten verliezen en als je dan ook geen contact mag hebben''zegt Niall . '' nou ja het is niet echt verliezen . Maar een kind afstaan aan iemand anders is wel moeilijk ja '' zegt ze . 'ow en we moesten vragen voor de bevalling of zo. we snappen dat je niet wilt dat we erbij zijn maar wil je misschien dat we wel langskomen enzo voor hij mee gaat' zegt Niall . 'heel graag, dan zie ik hem ook nog even, willen jullie misschien mee naar de eco over twee weken?" vraagt ze . Niall en ik kijken elkaar met grote ogen aan en knikken hevig ja . Ik sta op en geef Jasmine een knuffel . '' Bedankt '' zeg ik . '' Niks te danken '' zegt ze vrolijk . Als ik naar haar buik kijk zie ik dat het al een beetje bollig is . Ik glimlach en ga weer zitten . We hadden nog even met haar gepraat en toen moest ze naar huis. Ik ruimde alles op en ging op de bank zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Na nog wat kletsen gaat ze naar huis en ruimen we wat op. 'het is een lieve meid' zeg ik zachtjes en gaap. 'oehhhh hij mag er af toch?"zeg ik hoopvol. En dan moesten we kijken of het dik geworden was'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    . 'oehhhh hij mag er af toch?" vraagt Niall . Ik knik en haal voorzichtig dat nek ding eraf. Niall's nek was helemaal niet dik geworden . Het was gewoon normaal . '' Je nek is weer normaal '' zeg ik verbaasd. Ik glimlach en begin te gapen . '' sorry ben een beetje moe '' zeg ik . Ik loop naar boven en doe mijn kleren uit .Het enigste wat ik aan hou is mijn boxer en ik loop weer naar beneden . Ik maak wat drinken en ik pak 2 koekjes . Ik geef er een aan Niall en ga dan op de bank zitten . Ik klop op mijn schoot als uitnodiging dat hij daar mag zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    'je nek is weer normaal'zegt hij verbaasd en voorzichtig beweeg ik mijn nek heen en weer. Het was weer even raar maar echt pijndeed het niet. 'sorry beetje moé' zegt hij en ik gaap ook. Hij maakt wat drinken en geeft me een koekje en ik ga op zijn schoot ziten. 'Nergens last van gelukkig' zeg ik blij.

    [heb zin in de bruilofd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ ik ook xd ]

    Jim

    Ik geef Niall weer een kus en til hem dan naar boven met onze drinken . Ik leg hem op bed en ik grijns . '' Don't worry .. Ik doe niks '' zeg ik en ik ga naast hem liggen . '' Tam tam tam taaam tam tam tam taaam '' neurie ik . Ik kijk naar het plafon en glimlach . '' Ik hou van je lieverd '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    hij kust me en tilt me op met alle drinken '' Don't worry .. Ik doe niks ''Hij gaat naast me liggen 'je mag wel wat met me doen' zeg ik grijnzend '' Tam tam tam taaam tam tam tam taaam '' neurie hij en ik gniffel . '' Ik hou van je lieverd ' 'love you too hon'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach en ik geef Niall een kus . Ik druk de tv aan en kijk naar MTV . Er is wat nieuws op en dan komen wij weer op tv. Gelukkig is het niet negatief deze keer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    We zetten het nieuws aan waarover ze het bruiloft beginnen. Glimlachend staar ik naar Jim en ik zie ons al helemaal met de kleie rondl open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Niall? Weet je wat mijn leuk lijkt ? Zwemmen met een kindje . Zo schattig'' grijns ik blij . Ik pak Niall's hand


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ' Niall? Weet je wat mijn leuk lijkt ? Zwemmen met een kindje . Zo schattig'' ik glimlach'dat lijkt me ook leuk' zeg ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik ga op Niall zitten en begin hem te zoenen . Ik druk allemaal kusjes in zijn nek en ik ga met mijn handen onder zijn shirt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin te kreunen als hij me zoent ne ik voel zijn hand onder mijn shirt

    [sorry zo kort barstende hoofdpijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Langzaam ga ik met mijn hand in zijn broek en speel een beetje met zijn Niall . Ik begin te giechelen en ga dan van hem af. Ik draai me om en kijk naar het raam .

    [ Ahww neem een paracetamol ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [helpt niet, evenals oogdruppels.. kut ogen namelijk 3 dingen met mn ogen over 2 jaar wss een bril.

    Niall Horan.

    Ik voel zijn hand langzaam in mijn broek gaan en hij spelet wat met mijn deel waardoor ik begin te kreunen. Hij giechelt en stopt terwijl ik hem pruilend en smekend aan kijk. 'jij bent echt zo gemeen' mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan