• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall
    . '' Zullen we zomenteen gaan winkelen ? Ik bedoel jij wil toch zo graag de zelfde Style die ik heb? Dan kan ik ook mijn haar laten verven en zo . '' hij kijkt grijnzenf door mn haren . '' T enigste wat je bij jou ziet is bruin'' ik gniffel. " je kunt ook Lou vragend want zoals ik haar hoorde wou ze eem keer heel graag jou haren doen' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " je kunt ook Lou vragend want zoals ik haar hoorde wou ze eem keer heel graag jou haren doen' glimlacht hij . '' Serieus ? Hahah tjah Lou doet het gratis.. Hmm en joun kapsel zag er paar weken terug niet verkeerd uit . '' zei ik met een grijns . '' Maar we gaan wel winkelen '' zei ik . Samen liepen we winkel in winkel uit. Ik glimlachte toen we alles hadden . Niall had wel 30 nieuwe schoenen en wel 100 nieuwe kleren . Ik had er meer. Ik loop naar de auto en kijk als alles erin past. Gelukkig wel . Samen rijden we naar Lou . Ik had Lou eerst gebeld en gelukkig vond ze het goed. Ik belde aan .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Nall

    ')-hahah Lou doet het gratis' ik schiet in de lach. We gaan shoppen. Vrolijk halen we veeldte veel dingne naar ons. Lachend stoppen we alles in de auto ." Oke dit was echt leuk" giechel ik. Eenmaal bij Lou gaan we naar binnen en ik ga blij naar Lux. " Luxieeeeee" roep ik blij uit. " niall auw?" Ik gniffel " sat is tegen auw" glimlach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik glimlach als ik Lux d'r schattige gezichtje zie . Ik geen Lou een knuffel . '' Pff wat een toestand'' zegt ze . Ik knik . '' Wil je wat drinken ?'' vraagt ze . '' Ja doe maar Cola als je dat hebt '' zeg ik . Ze knikt en komt niet veel later terug met Cola. Lux komt naar mij toe en gaat op mijn schoot zitten . '' Hooi Jim'' zegt ze . '' Hai Lux '' zeg ik met een glimlach . Ze slaat haar kleine armpjes om me heen en ik hou haar stevig vast. '' Dus Jim welke kleur had je in gedachten ?'' vraagt Lou . '' Blond. Ik wil mijn haar permanent blond'' zeg ik . Ze knikt en pakt de spullen die ze nodig heeft om mijn haar te verven . '' Ga maar zitten '' zegt ze . Ik geef Lux aan Niall en ik ga op de stoel zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik bedank Jim als hij me Lux aangeeft aangezien ik haar niet kan tillen. Glimlachend ga ik met haar knutselen. " gaan we voor mama wat maken?" Lux roept ja em begint van alles te doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Wat is er nou precies gebeurd ?'' vraagt ze terwijl ze mijn haar aan het verven is . '' Ik heb iemand neer geschoten die ons huis was binnen geslopen '' zeg ik . '' Aha'' zegt ze . Ik kijk naar Niall en ik zie hem vrolijk knutselen . '' Soms is Niall gewoon net een kind'' glimlach ik . '' Haha'' lacht Lou. '' Wil jij nog geen kind Jim ?'' vraagt Lou opeens . '' Ik wil heel graag een kind. Maar Niall wil dat nog niet . '' zeg ik . '' Hmm.. Tjah . '' zegt ze . '' Het lijkt me gewoon zo leuk om een baby te verzorgen en op te voeden '' zeg ik verliefd. '' Ahww je wilt echt graag een Babytje he ?'' vraagt ze. Ik knik . '' toen ik een jaar of 3 was hadden mijn ouders een baby pop voor me gekocht . Ik verzorgde de pop alsof het een echte baby was. Als mijn moeder ging wandelen pakte ik de kinderwagen en liep met de kinder wagen samen met mijn moeder door het park '' zeg ik glimlachend


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Vrolijk helpik Lux mee met alles, heerlijk dit. " Ome Nini gaan we papa en mama doen?" Ik knik dat net goed is en ren met haar naar de speelhoek. Ze pakt een pop " dit issssssssss Kris" zegt ze blij en ik weet dat ze Kristella bedoelde. Ik pak een tas en bel zogenaamd aan. " halo mama jeb je eten voor me?" Lief kijk ik haar aan. " maaaaam papa wilt eten" schreeuwend rent ze naar Lou die haar koekjes geeft. " kijk papa" zegt ze en ik ga aan het kleine tafeltje zitten. " wilt mama ook wat eten en Krisj?" Glimlachik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' En wil je dan een jongen of een meisje ?'' vraagt ze . '' Een Jongen . Niall wil een jongen omdat die dan de grote broer kan zijn voor een meisje '' zeg ik . Ze glimlacht. '' Misschien moet je het hem nog een keer vragen als jullie alleen zijn ofzo'' zegt ze . Ik knik . '' Ik hoop dat hij het met me eens is . '' zeg ik . '' Vast wel '' zegt ze . Ik giechel als ik Niall zie. '' Hij kan ook goed met Lux '' zeg ik . '' Ja inderdaad . Hij is eigenlijk de enigste van de band die wat met Lux doet'' zegt Lou . '' Ik weet het '' zeg ik met een zucht. Een half uur later is mijn haar blond en loop ik naar Niall toe . Ik bedank Lou en samen vertrekken we weer naar huis.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Na nog gespeeld te helpen komt Jim.," ohhh super nice, Louuu doe je onze haren met de bruiloft oook??" Vaag ik hyper, ze knikt dat het goed is. Ik urfel Lux nog even en geef Lou een kus op de wang waarna we wegggaan. " kunnen we dat rotding niet afdoen" zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " kunnen we dat rotding niet afdoen" zucht Niall . Ik schud mijn hoofd . '' Morgen pas '' zeg ik . Ik zucht en ik stap uit als we thuis zijn . Ik ruim alle kleren op en ga dan op de bank zitten in mijn boxer. Ik kijk naar de tv . Ik ga liggen en kijk naar het plafon . '' James... '' zucht ik . '' Baby James Horan'' . Ik glimlach als ik mezelf zie met een kleine baby in mijn handen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Thuis ruimt hij alles op. Een,aal op de abnk " james baby james horan" ik glimlach bij degedachte. Een kleine baby leek me wel wat om te zorgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Dit is het NOS journaal met vandaag : Jim en Niall Horan hebben een baby gekregen . Hij heet James Horan'' giechel ik . Als ik voor me kijk zie ik opeens Niall . Ik val van de bank en begin te gillen . '' Je liet me schrikken '' zeg ik . '' Heb je me gehoord wat ik net zei ?'' bloos ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Dit is het NOS journaal met vandaag : Jim en Niall Horan hebben een baby gekregen . Hij heet James Horan'' lacht hij en valt gillend van de bank als hij me ziet. . '' Je liet me schrikken '' . '' Heb je me gehoord wat ik net zei ?'' Ik knik. " en het klonk niet verkeerd" zeg ik zacht. " ik weet dat ik gezegd heb dat ik het voorloppig niets vind en daar blijf ik bij" zeg ik zacht en ga naast hem zitten. " maar na ons huwelik zou ik best wel een kindje willen al zit ik met One Direction" zeg ik eerlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " en het klonk niet verkeerd" zegt hij zacht . Opeens is er dus toch nog hoop . " ik weet dat ik gezegd heb dat ik het voorloppig niets vind en daar blijf ik bij" zegt hij . En alle hoop is weer weg . " maar na ons huwelijk zou ik best wel een kindje willen al zit ik met One Direction" zegt hij . '' Schatje . Ik heb geen werk dus dan kan ik toch op het kindje passen?'' zeg ik tegen Niall . '' Ik ga dan gewoon mee met jou op tour en dan zie je het kindje elke dag '' zeg ik met een glimlach . Ik kijk naar Niall en kijk dan weer weg.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik