• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Glimlahend begin ok te eten. Hij gaat naat de wc maar als het lang duurt raak ik bezorgd. Uk zie dat de jongen van net hem begint in elkaar te trappen. ' heey blijf van hem af' bizig trek ik hem van Jim af. 'wat is in hemelsnaam jou probleem' sis ik. Bezoegd ga ik naat Jim. : jullie gay zijn mijn probleem' sist hij. Uit het niets voel ik zijn vuist in mijn nek en met een pijnlijke schreeuw val ik op de grond. Verdomme dat was mijn nek weer. Ik hoor geschreeuw en de jongen word van ons afgetrokken. ' verdomme' sis ik en omklem mijn nek met mijn handen

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim Horan

Als hij Niall's nek aan raakt word ik woest. Ik pak zijn hoofd en ik smijt hem tegen de wasbak . '' Blijf met je gore poten van Niall af begrepen ?'' schreeuwde ik boos . Opeens staat Justin in de deur opening met Selena . Selena neemt Niall mee naar onze tent terwijl Justin en ik nog iets moeten af handelen met deze freak . '' Wat is joun probleem Harold'' sist Justin . '' Homo's zijn mijn probleem '' zegt hij . '' Homo's zijn ook gewoon mensen hoor'' sist Justin . Hij geeft hem een klap in Harold's gezicht . Ik glimlach . '' Thanks Justin'' zeg ik en ik loop samen met hem naar onze tent . Als ik Niall daar zie zitten springen er tranen in mijn ogen . '' Het spijt me '' snik ik

Louis Tomlinson

'Had toch niet gehoeven babe!' hoor ik Eleanor roepen als ik onderaan de trap ben. Met een grijns schud ik mijn hoofd. Stiekem wil ze het wèl, ze geeft het alleen niet toe!

Ik pak wat beleg uit de koelkast en begin heerlijke sandwiches te maken, mijn specialiteit. Hier zal El van smullen!

Dream on, dreamer.

Eleanor Jane Calder.
    I have such a sweet boyfriend, he's making me breakfast. <3 Tweet ik met een lichte grijns. Oké, ik ben zelf misschien wat te lui en als Louis niet was opgestaan had ik gerust zelf ook een ontbijtje kunnen maken. Maar een ontbijt op bed vind ik nooit erg.

[ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 19:27 ]

Niall

Ik hoor nog wat geschreeuw maar al snel neemt Selena me me naar onze tent. " ik heb gister ochtend een klap van een pistool tegen mijn nek gehad en heb zon kraag omgehad. " ik vraag of ze hem wilt zoeken en gelukkig was hij bi. Voorzichtig legt ze eerst wat ijs erop en als het gekoeld is doet ze de kraag weer aan. " dankje" zeg ik zachtjes tegen Selena

Jim Horan

Ik wil Niall niet met dat kut ding om zijn nek zien . Die Harold kan nu beter gaan vluchten want als ik hem nog 1 keer tegen kom ... Nou dan kan hij nu alvast zijn begrafenis gaan regelen. Ik knuffelde Niall voorzichtig en ik ging weer zitten . '' Waarom zijn er altijd idioten hier ?'' vraag ik zacht. '' Geen idee'' hoor ik Justin zeggen . Justin en Selena gingen even weg . Naar de winkel ofzo . Ik ging naast Niall zitten en sloeg voorzichtig mijn armen om hem heen . '' Gaat het alweer een beetje ?'' vraag ik

Louis Tomlinson.

Met een vol dienblad loop ik de trap op naar boven. Eleanor kijkt me vertederd aan als ik met mijn tong tussen mijn lippen het dienblad probeer recht te houden. 'Smakelijk eten Ellie, speciaal voor jou omdat je zo lief bent,' glimlachte ik. Ik pakte een sandwich van het dienblad en begon hem met smaak op te eten. Hmmm, wat ben ik goed in sandwiches maken!

Dream on, dreamer.

Eleanor Jane Calder.
    Ik glimlach vertederd om Louis die zijn tong tussen zijn lippen heeft terwijl hij het dienblad recht probeert te houden. 'Smakelijk eten Ellie, speciaal voor jou omdat je zo lief bent.' glimlacht hij en hij ploft naast me neer. Mijn glimlach wordt nog groter en ik geef hem een kus. 'Dankjewel Lou.' zeg ik. We pakken allebei een sandwich en ik neem een hap. 'Hm, die sandwich kan beter vind je niet?' zeg ik 'sarcastisch' terwijl ik hem grijnzend aan kijk.

[ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:07 ]

Niall

Ik kijk Jim aan. ' het gaat wel hoor ik ben blij dat je de kraag hebt mee genomen' zeg ik hem en knuffel hem

'Die sandwiches kunnen wel wat beter vind je niet?' Ik kijk Eleanor geschokt aan. 'N-niet goed?!' stamel ik. Dan pas zie ik Eleanor's ingehouden lach. 'El!' roep ik verontwaardigd, en ik gooi een kussen naar haar hoofd.

Dream on, dreamer.

Jim Horan

'' Kom dan gaan we even liggen '' zeg ik . Ik pak zijn hand en ik loop samen naar ons bed. Ik ging erop liggen . Ik legde mijn hoofd op zijn borst. '' Ik hou van je '' zeg ik . Voor de gein wrijf ik over zijn Nialler. Ik begin te giechelen

Eleanor Jane Calder.
    Ik schiet in de lach. 'El!' roept Louis verontwaardigt uit en vervolgens krijg ik een kussen naar mijn hoofd gegooid. 'HÉ TOMLINSON! Dat mag niet!' roep ik uit en ik gooi het kussen terug in zijn richting waarna het vervolgens naast hem belandt. Ik zucht. Waarom ben ik ook zo slecht in gooien..

[ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:41 ]

Niall : jom dan gaan we even liggen' ik knik en ga maaat hem liggen. Hij zegt dat hij van me houdt en gaat ovee mijn deel en ik kreun zachtjes.'dohhhhbb Jim'

Jim Horan

'' Naughty nurse is back '' grijns ik en ik ga met mijn hand in zijn broek. Ik maak zijn broek los en ik kijk naar de bobbel die in zijn boxer is ontstaan . Ik grijns en ik trek de boxer naar beneden . Ik neem zijn lid in mijn mond

Niall

'naughty nursr is bacj' ik wert nog net de tent dicht ys ritzen als gij me neemt grlijk kreun ik zo zacht mogelijk