• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik grijns als Niall klaarkomt in mijn mond. Zonder moeite slik ik het goedje door . '' Dat was leuk'' zei ik en ik trok de dekens over ons heen . Opeens hoorde ik kreunen van de buren . Ik begon te lachen en liep de tent uit. Ik ritste de tent van Justin open en zag hem naakt en ik zag Selena naakt . '' Volgende keer wel iets stiller . Moeten wij ook '' giechel ik . De 2 begonnen te blozen en ik deed de tent weer dicht. Ik liep weer terug naar Niall en ik begon te lachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Al snel kom ik klaar in zijn mond en lliggen we onder de dekens. Wd hiren gekreun bij de buren en Jim haat er iets van zeggen en lachend komen we terug. we kruipen weer onser de dekebs terwuhl ik van de muziek geniet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik hoop dat je het leuk vind hier '' zeg ik met een glimlach . '' Ik heb dus gehoord dat Jim en Niall hier zijn . '' hoor ik een meisje praten . Ik glimlach naar Niall en ik geef hem een kus. Ik doe het plastic raampje iets open zodat we nieuwe zuurstof krijgen en ik begin Niall te zoenen . Mijn tong glijd bij hem naar binnen en ik glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Hebberig begin ik Jim terug te zoenwn. 'hmmm' mompel ik. Het was jammer dat ik door mijn nek niet veel kon doen maar hij deed echt wwn ongelofelijke pijn dus ik geen risico nemen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Waarom moest Harold jou slaan ? Hij had beter mij nog een blauw oog kunnen geven '' zeg ik en ik streel zijn wangen . Ik geef hem een kusje en rits dan de tent open . Gelukkig lag Niall niet meer naakt . Justin en Selena zitten buiten en ik begroet hun


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Slapee morgen nog vroj gelukkig ahhaha

    Niall

    Waarom moest Harold jou slaan ? Hij had beter mij nog een blauw oog kunnen geven ' ik sxhud mijn hoofd. ' nee dan had je pijn gehad' hij rits het weer open en ik zwaai vrolijk naar Justin. Lekker luieren met muziek zo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan .

    '' Niall kom mee '' zeg ik . Ik trek Niall mee het podium op . '' I'm gonna sing a song for you'' zeg ik . Heel het publiek begon te juigen . Ik giechelde en ik begon Stereo hearts voor Niall te zingen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    'niall kom mee' hij yrekt me het podium op. ' im gonna sing a songfor u' roept hij en begint mijn liedje te zingen. Na zijn liedje pak ik de gitaar en begin Little Things te spelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    Met mijn ogen volg ik het kussen dat een paar meter naast me op de grond vliegt en dan op de grond valt. 'El, dit is echt...' Ik begin te schaterlachen als ik naar haar beteuterde gezicht kijk. '...De slechtste worp OOIT!' Ik lach nog harder en veeg de lachtranen uit mijn ogen.


    Dream on, dreamer.

    Jim Horan

    Ik pak de microfoon en begin met Niall mee te zingen . Als het liedje gedaan is loop ik weer terug naar Justin en Selena . Ze zitten met elkaar te zoenen wat er best wel grappig uit ziet. Ik neem Niall op mijn schoot en ik begin hem te zoenen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Verliefd kijk ik naar Jim en hoor na het mummer gejuich. Ik zwaai wat en terug beginnen we te zoenen? " hmmm i love you" mompel ik. Ik hoor Selena lachen. " get a room guys.," hoor ik Justin lachen. " h,mm net al gehad" grijns ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Get your own room'' zeg ik tegen Justin. Hij zat zelf ook te zoenen . Ik begon te lachen . '' I love you too'' zeg ik en ik begin hem weer te zoenen . Daarna pak ik weer wat drinken voor Niall en mij. Justin en Selena pakken nu ook wat te drinken . Maar dan uit hun eigen tent.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik gniffel even droogjes en neem dankbaar het drinken aan. Ik hoor dat Micheal Bublé eraan komt en ik begin vrolijk te grijnzen en te juichen. " mijn twee grootste idolen hier, de een op het podium en de ander als buurman" roep ik als een blij klein kind uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    " mijn twee grootste idolen hier, de een op het podium en de ander als buurman" roept hij als een kleinkind . '' Come on Niall. Hun zijn ook gewoon mensen '' zeg ik met een glimlach . '' En ik zit met jou. En jij bent mijn grootste idool'' zeg ik met een glimlach en rood gekleurde wangetjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Come on Niall. Hun zijn ook gewoon mensen '' glimlacht Jm en ik gniffel. '' En ik zit met jou. En jij bent mijn grootste idool'' " naaawwwhhh" zeg ik vertederd omdat hij rood word en knuffel hem. Ik hoor Selena lachen. " maar die gewone mensen zijn wel mijn idolen en voorbeelden" mompel ik er eigenwijs in terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan