• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim

    " maar die gewone mensen zijn wel mijn idolen en voorbeelden" zegt hij. '' Ja jij bent ook een normaal mens. En jij bent ook mijn voorbeeld. '' zeg ik met een grijns. Ik geef hem een vlinderkusje .'' Ik verlaat je even baby . Ik ga even naar de wc'' zeg ik met een glimlach en ik loop naar de wc. Als ik klaar ben was ik mijn handen . Direct staan er 3 jongens voor de deur. '' mag ik erlangs ?'' vraag ik netjes . '' Nee'' zeggen ze direct


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    . '' Ja jij bent ook een normaal mens. En jij bent ook mijn voorbeeld. ' .'' Ik verlaat je even baby . Ik ga naar de wc" ik gniffel en knik even. " jullie zijn echt zo schattig samen " zegt Justin en ik bloos wat? " Justin wil je op de bruiloft misschien U Smile zingen? Ik weet namelijk dat hij dat ook een mooi nummer vind en het is mijn lievelingsnummer" vaag ik terwijl ik rood kkleeur. " natuurlijk wil ik dat" ik begin blij te glimlachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Waarom niet ?'' vraag ik . '' Omdat wij nog wat moeten afhandelen met jou'' zegt er eentje . '' Sure, laat me er nou maar langs '' zeg ik . Als ze weer nee schudden stomp ik iemand in het gezicht met mijn vuist. De ander krijgt een trap in z'n ballen en de ander rent bang weg. '' Tjah als jullie me er nou gewoon lang lieten gaan dan was dit niet gebeurt'' zeg ik en ik loop weer naar Niall . Ik pak een handdoek en spoel het bloed weg met wat water


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik kijk Louis aan die zich helemaal kapot lacht. Met een stemmetje doe ik hem na. 'Ja lach maar.' mompel ik en ik neem een grote hap van mijn sandwich.

    Niall

    Jim komt terug maar ik let niet echt op. Ik was aan het dagdromen over de brollft en James


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik plak er een One Direction pleister op en ik ga weer zitten . Niall is blijkbaar aan het dagdromen . Ik pak een glas water en gooi het in zijn gezicht . '' Wakker blijven '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik slaak een schreeuw als ik iets in mijnn gezicht voel. " wakker blijven" zegt Jim en ik voel dat het water is. Snel trek ik het natte shirt uit en droog mijn gezicht er mee af. " you evil" sis ik grijnzend en geef hem de kietel dood. Ik voel blikken op me bramden en een onzeker gevoel gaatbdoor me heen waardoor ik snel een shirt aan trek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Ik begin te lachen als Niall me begint te kietelen . Maar dan zie ik dat hij zich onzeker voelt . '' Don't worry babe. It's just Selena Justin and me . '' zeg ik en ik geef hem een kus. Niall en ik zijn allebei onzeker . Maar ik probeer me er niets van aan te trekken . Niall heeft daar nog al moeite mee . Iets wat ik niet snap want Niall heeft echt een super mooi figuur. Hij heeft een mooie six-pack en hij is gespierd en knap


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson.

    Ik grinnik nog even na en ga dan ook verder met eten. 'Ik hou van je El,' zeg ik glimlachend. Ik pak mijn tweede sandwich en ga door met eten. Dit moment is gewoon perfect, met mijn lieve vriendinnetje.

    (wish me luck... Ik ga nu naar schooool D:)


    Dream on, dreamer.

    Haha good luck ik banmiddag naar one direction winkel

    Niall

    Don't worry babe. It's just Selena Justin and me . ''Ik knik maar dat was het juist. Justin was mijn voorbeeld en hij was super gespierd, maar mijn shirt had ik al weer aan en ik ki naar Jim. " im hungry" mompel ik zielif


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    'Ik hou van je El.' zegt Louis glimlachend. Ik kijk hem aan en glimlach. 'Ik ook van jou, Louis.' zeg ik en ik eet het laatste beetje van mijn sandwich op waarna ik een glas met jus d'orange pak en een slok ervan drink.

    [Aaah sterkte! Ik hoef morgen pas te gaan ;3]

    IrishNialler schreef:
    Haha good luck ik banmiddag naar one direction winkel

    [Ohjaaa! Wanneer was die ook alweer geopend?]

    Jim Horan

    '' but you're perfect to me'' zing ik . Ik loop naar de kleine koelkast en pak daar een pak met koekjes uit . Ik loop weer terug en geef het aan Niall . Ik loop naar ons bed en ik laat me erop vallen . Direct stromen er tranen over mijn wangen . Ik wil Niall niet onzeker zien . Het doet me pijn..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    iDirectioner schreef:
    (...)
    [Ohjaaa! Wanneer was die ook alweer geopend?]
    de 16 de


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Mwuahhaah ik hoef volgende week pas weer naar school ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik