• Hallo allemaal,

    Samen met vier andere quizletgebruikers (Grindelwald , mar031, margotanne en RosanneB) werk ik aan de Young Adult serie Vervlochten Zielen. Het eerste boek is al uitgebracht en we zoeken mensen die onze facebookpagina zouden willen liken!

    Alles wat je daarvoor hoeft de toen is de facebookpagina te bezoeken en te liken!

    Kleine moeite, maar heel waardevol voor ons! (:

    N.B.
    Dit was voorheen het "aandelentopic" maar de actieweek is nu voorbij! Allen ontzettend bedankt voor jullie bijdrage! (:
    Maar voor de mensen die het niet mochten/wilden kopen maar wel willen helpen, je kunt dat in 1 klik doen! ^^

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 11:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ubiquitous schreef:
    Dat betekent dat je geen verlies loopt!

    Maak dat rood in je tekst (: Dan weet ik zeker dat veel mensen het zullen doen.


    Bedankt voor de tip! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dooddoenervo schreef:
    Samenvatting gelezen, vind het wel goed en zou het waarschijnlijk wel kopen, maar ik mag geen aandelen kopen. Sorry.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    hoop dat ik het mag kopen/betalen/datgenewaarmeeikjulliegelukkigkanmakenmagdoenvanmijnouders x (:

    Ik wil heel erg graag jullie helpen. Ik zou super blij zijn als jullie dromen waar worden. Helaas krijg ik pas de 26ste weer geld, en mag ik hoogstwaarschijnlijk niet investeren/betalen aan dit. Toch wil ik dit doen, en ben ik ook bijna zeker dat ik dit ga doen, of het nou mag of niet

    Nog veel succes! :)

    xx


    I aspire to inspire before I expire

    Ik zou jullie echt graag willen helpen, maar mijn moeder gaat het nooit willen en ik ben minderjarig.

    In ieder geval verdienen jullie mijn volle steun. ^^


    help

    Ranger schreef:
    Ik zou jullie echt graag willen helpen, maar ik denk niet dat het echt mag en heb nogal een gat in m'n hand. mijn moeder gaat het nooit willen en ik ben minderjarig.

    In ieder geval verdienen jullie mijn volle steun. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, wat een reacties, dat had ik helemaal niet verwacht! Ik ben één van de schrijfsters die meeschrijft aan het verhaal en ik heb dit forum even goed in de gaten gehouden en ik had nooit verwacht dat er zoveel mensen op zouden reageren. Het is jammer dat velen niet mogen investeren, maar natuurlijk ook begrijpelijk. Maar de kans dat je eraan verdiend is ook groot, als het wel wordt uitgegeven, dus dat wil ik hiermee even extra benadrukken, haha! :P
    Misschien dat het nu wat lastig lezen is met al die personages, maar dat komt doordat dit een deel is uit het boek. Dit is niet het begin, dus als je eenmaal bij dit stuk bent tijdens het lezen van het gehele manuscript (of typoscript, heb ik vanmiddag geleerd), dan heb je alle personages inmiddels al goed leren kennen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ensiferum schreef:
    Hallo allemaal,

    Zoals we allemaal weten, is het haast onmogelijk om een boek op de markt te brengen als jonge schrijvers. Dit omdat uitgevers liever niet investeren in iemand die nog geen naam heeft gemaakt.

    Samen met vier andere quizletgebruikers (Grindelwald , mar031, margotanne en RosanneB) werk ik aan de Young Adult serie Vervlochten Zielen. Het eerste deel is al uitgegeven bij een POD-uitgeverij, maar daardoor missen we redactionele begeleiding en wordt de prijs van ons boek te hoog voor onze doelgroep.
    Doordat wij een schrijfgroep zijn (Philyra), passen we niet binnen het concept van een reguliere uitgeverij en worden we daar bij voorbaat afgewezen, terwijl wij geloven dat we een origineel verhaal hebben uitgewerkt dat het verdiend om gelezen te worden – niet alleen door onze familie en vrienden.

    Tenpages biedt een mogelijkheid. Wij hebben ons op deze website ingeschreven en hebben vier maanden de tijd om 2000 aandelen te verkopen door 100 aandeelhouders. Dit zijn er natuurlijk ontzettend veel en het wordt door de meesten als een onmogelijke opgave beschouwd. Wij willen onze kans grijpen en zoveel mogelijk mensen motiveren ons te helpen, vandaar ook de vraag of er hier mensen zijn die zouden willen helpen.
    Ik geloof dat dit een van de weinige plaatsen is waarin mensen begrijpen hoe belangrijk dit voor ons is: we zijn allemaal jonge schrijvers (of voor een groot deel) en hopen op een doorbraak. We hebben veel plezier aan ons schrijven, maar het is geweldig als we er ook anderen mee kunnen plezieren.

    Het gaat om een klein bedrag: een aandeel kost vijf euro en wanneer het boek niet wordt uitgegeven, krijg je vier euro terug. Als het boek wel wordt uitgegeven, zul je er uiteindelijk aan verdienen, want er is een samenwerkingsverband met grote uitgeverijen, waardoor er hoge oplagen gedrukt worden. Ook word je naam in het boek vermeld.

    Als je ons zou willen helpen, kun je ons manuscript hier vinden en een aandeel kopen. Er staan dertig pagina’s online zodat je weet waar je in investeert. Er is eveneens een samenvatting toegevoegd, maar die bevat natuurlijk spoilers.

    In ieder geval bedankt voor de moeite die jullie hebben genomen om dit te lezen. Hopelijk kunnen wij onze droom waarmaken en na ons nog vele anderen!

    Edit:
    Inmiddels hebben we 161 337 aandelen verkocht en vandaag krijg je 20% korting op de aandelen. Dat betekent dat je geen verlies loopt! Hiervoor hoef je bij de aankoop alleen maar de kortingscode FEESTELIJK in te voeren! We hebben nog flink wat aandelen nodig, maar nu men geen verlies kan lopen, hopen we dat er toch wat mensen willen helpen! Je kunt het geld echter alleen naar je rekening laten uitkeren bij meer dan 1 aandeel, anders kun je het wel voor de aanschaf van boeken gebruiken ;).
    Let op: afrekenen via automatische incasso duurt soms langer dan een dag! Er wordt voor gewaarschuwd dit vandaag niet meer te doen!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hmmm, nog maar eens vragen dan


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Edit: Je kunt ons ook nog op een andere manier helpen, namelijk door onze facebookpagina te liken!

    Kleine moeite, maar heel waardevol voor ons! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb de facebookpagina geliked! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Teixeira schreef:
    Ik heb de samenvatting gelezen en ik vind het echt leuk klinken. Ik vind het alleen niet zo fijn lezen omdat je op het ene moment vanuit het oogpunt van personage A leest, en het volgende moment vanuit personage B, en er zitten nogal veel personages in jullie verhaal. Ik had het verhaal leuker gevonden als het gewoon vanuit één POV geschreven was, of enkel uit de belangrijkste.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Incantatem schreef:
    Ik heb de facebookpagina geliked! c:


    Yessh dank je! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    moet je er echt 2000?


    Don't judge a book on its cover

    Dajly schreef:
    moet je er echt 2000?

    Overdrijven lijkt me niet echt zinvol. ;p

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 16:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.